Xbox 360: Jatkoajan AHL 09 liiga

  • 18 811
  • 283

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Heitä Vili mulle viestiä täällä tai FB:ssä, että millon olisi mahikset pelailla pois? Tänään käy esim. klo 18 jälkeen, huomenna klo 15 jälkeen ja sitten alkaakin kesäloma, eli oikeastaan mihin aikaan vaan päivälläkin käy.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Heitä Vili mulle viestiä täällä tai FB:ssä, että millon olisi mahikset pelailla pois? Tänään käy esim. klo 18 jälkeen, huomenna klo 15 jälkeen ja sitten alkaakin kesäloma, eli oikeastaan mihin aikaan vaan päivälläkin käy.
Jep, infoan sitten kun mulle käy. Sunnuntaina ainakin varmasti, ehkä jo aiemmin.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
2-0 voitoin jatkoon. Ottelut päättyivät 2-1 ja 4-1. Kiitokset peteliukselle hyvistä matseista.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pelaatkaas pelejä pois, niin päästään välierävaiheeseen. Olisi kiva ennen nhl 10:n demoa (ilmestynee jonkun tiedon mukaan 18.8 boxille)hoitaa tämä pois alta.
 

Roark

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins
Sumppi jatkoon voiton 2-0, gg.

Sumppi muuten sano lähtevänsä reissuun viikoksi(tiistaina), joten ei oo ihan heti pelamassa jatkopelejä.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Mökkeilyn takia olen ollut JA:n ulottomissa. Loppuviikon olen ihan kotosalla, joten matsit sopii periaatteessa ihan milloin vaan...

Joudun valitettavasti luovuttamaan jatkopaikan sinulle. Liveaika loppui ja uutta ostan vasta nhl10 demon tultua.

Tietysti jos sillon viel on tämän kierroksen matsit viel kesken niin voin pelata, mutta ei tarvitse muutoin odotella minua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös