Toporowski SaiPaan

  • 27 755
  • 80

D.Y.G

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko&Vaasan Sport.
Samaa epäilen. Eiköhän herra suostunut tinkimään vähän palkastaan saadessaan toivomansa kahden vuoden sopimuksen.

Onko tämä topon 2 vuoden sopimus joko niin että seuralla/pelaajalla optio ens vuodesta vaiko niin että suora 2 vuoden sopimus...?
Alkaa olla miestä kova ikävä takaisin Raumalle, mitäs ootte itse miehestä pitäneet? Hyvin on pisteitä takonut onkos hän kovuutta jo esitellyt Lappeenrannassa?

PS: tuolla Lukon keskustelu puolella pyydetään nyt la saipa-lukko peliä katselleilta infoa tästä meidän uusimmasta ulkomaanavusta Nolanista.
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Onko tämä topon 2 vuoden sopimus joko niin että seuralla/pelaajalla optio ens vuodesta vaiko niin että suora 2 vuoden sopimus...?
Alkaa olla miestä kova ikävä takaisin Raumalle, mitäs ootte itse miehestä pitäneet? Hyvin on pisteitä takonut onkos hän kovuutta jo esitellyt Lappeenrannassa?

Suora 2-vuotinen. Näkemissäni otteluissa olen pitänyt Topon otteista todella paljon, ja mielestäni Topo on paras ulkomaalainen SaiPassa aikoihin. Näkyyhän se jo tuolla pistepörssin puolellakin. Sanoisin, että Topon saaminen SaiPaan 2-vuoden sopimuksella oli Koikkalaiselta kulttuuriteko.

Joukkueen tärkein pelaajan Tarkin ohella.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Toporowskin mietteitä jokin aika sitten Lappeenrannassa pelatun Lukko-ottelun jälkeen luettavissa alla olevasta linkistä.

LS:n juttu
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei haittaisi, vaikka jatkaisi SaiPassa sopimuksen päätyttyäkin. Jos vaan luistin kulkee ja johtajuus on hallinnassa. Olen todella tyytyväinen miehen panokseen. Tälläisiä pelaajia tarvitaan.
 

Sartar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän Suuret muinaiset
Kävi sääliksi tuo " SaiPassa pelaajat antavat joka ilta kaikkensa..." , eli jätkät painaa sata lasissa mutta tulosta ei tule. On se niin väärin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös