Salamat 2002–2003

  • 1 835
  • 6

kohottaja

Jäsen
Tänään ilmestyneessä Jääkiekkolehdessä oli juttu, että Kirkkonummen uuteen halliin olisi siirtymässä entinen EPS:n porukkka, joka siis muuttaisi Kirkkonummelle. Nimeksi tulisi "Salamat".

Hankkeen puuhamiehenä on itse "Finnish Flash" eli Teemu Selänne. Hän on myös seuran taloudellisena tukijana ja tarkoituksena olisi nousta Mestikseen jo kaudelle 2003-2004.
 

Filmaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
D Team
Sittenhän me nähdään kun Diskos-salamat pelaavat mestikseen pääsystä oikeen kilpaa :D

Diselläkään ei ole muuta tavoitetta kun nousta takaisin sinne minne se kuuluukin eli mestikseen.

EDIT: unohdin kysäistä, että onko tietoa EPS:n nettisivuista. Jalkapalloa kyllä kyseiseltä seuralta löytyy ?
 
Viimeksi muokattu:

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Siinä mallia Bluesille ja Pelicansille nimestä joka ei ole uskomattoman typerä sekä samalla yleinen naurunaihe.
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hitto, mun on varmaan kanssa ryhdyttävä seuraamaan Suomi-sarjaa... ;)
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Aargh - ei olisi Hokin hyvä jäädä jumbosijoille, Diskos ja "Salamat" vaanimassa päänahkaa... Toivottavasti Kajaanin pojat saavat pidettyä mes... mes... divaripaikkansa kauemmin kuin yhden kauden.
 

petsari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, JYP
Pitäneekin alkaa seuraaman ko. sarjaa vähän useammin, ei nimittäin ole kovin pitkä matka ko. hallille. "Salamat" Mestikseen, ja sitten isompien kimppuun :)

PS. Mitkä ovat mahdolliset Salamien vastustajat Suomi-Sarjan lohkossa (etelälohko ?)
 

Filmaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
D Team
Joko on tiedossa mikä on Teemu Selänteen panos ex. EPS:n joukkueessa?

Kuinka suuri on tämä "taloudellinen tuki" ja miten paljon hän itse touhuaa ns. "puuhamiehenä", vai onko kyseessä vain pelkällä nimellä puuhailua?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös