Viime hetken pelaajasiirrot?

  • 29 072
  • 85

kuningaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS
Zeta03 kirjoitti:
Jyp tyhjentää pajatsoaan (Marttinen, SW, Grunn, Alanen),

Missäs se nyt on sanottu, että Wallinheimo on Jypin jättänyt, ei kai nyt sentään... Eikös se vasta valittu maajoukkueeseenkin...
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
kuningaz kirjoitti:
Missäs se nyt on sanottu, että Wallinheimo on Jypin jättänyt, ei kai nyt sentään... Eikös se vasta valittu maajoukkueeseenkin...

"Bluesiin siirtyvät myös Jypin Johannes Alanen ja Carlo Grünn. Lisäksi JYP luopuu parhaista pelaajistaan, puolustaja Jyri Marttisesta ja mahdollisesti myös maalivahti Sinuhe Wallinheimosta, jotka ovat maajoukkuemiehiä kumpainenkin."

Heh, vielä tunti sitten ei ollut tuota "mahdollisesti", nyt korjattu ur.fi sivuille. Eli lähtö ei vielä varmaa olekaan...
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Konttisella ei ole sopimusta ensi kaudelle Ässiin ja tuskin tuleekaan, joten miksei pistetty myyntiin, olis siitä jonkun euron voinut saada kassaan.
Tietysti täytyyhän äijiä löytyä vielä viimeisiin peleihin, kun näyttää siltä, että Kalpa tulee vielä ohi.
 

The Rock

Jäsen
angnus kirjoitti:
Konttisella ei ole sopimusta ensi kaudelle Ässiin ja tuskin tuleekaan, joten miksei pistetty myyntiin, olis siitä jonkun euron voinut saada kassaan.

Hyvä vain ettei Tero Konttista isketty lihoiksi siirtotakarajalla, sillä täytyyhän loppukaudella Isomäkeen ahtautuvalla yleisöllä olla Toni Häppölän lisäksi joku toinenkin sylkykuppi, jonka niskaan kaataa kaiken sen paskan mitä suusta pelin aikana irtoaa.

Konttinen itse sanoo seuraavaa www.assat.comin -haastattelussa: "-Minulla on optio Ässien kanssa, siitä neuvotellaan keväällä."

Jostain muistien syövereistä kaivan myös sellaisen tiedonjyväsen/väitteen, että niin Konttisen kuin Marko Toivosenkin optioista ja niiden käyttämisestä/hylkäämisestä päätettäisiin helmikuun loppuun mennessä. Joku viisaampi ja asioista paremmin perillä oleva varmasti valistaa minua jos näin ei näin.
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
The Rock kirjoitti:
Jostain muistien syövereistä kaivan myös sellaisen tiedonjyväsen/väitteen, että niin Konttisen kuin Marko Toivosenkin optioista ja niiden käyttämisestä/hylkäämisestä päätettäisiin helmikuun loppuun mennessä. Joku viisaampi ja asioista paremmin perillä oleva varmasti valistaa minua jos näin ei näin.
Viisaampi ja viisaampi, mutta olenpa sen verran asiasta perillä, että The Rock on ihan oikeassa. Konttisen ja Toivosen lisäksi myös Matti Kaltiaisella on vastaava tilanne. Näiden herrojen sopimustilanteet selviävät siis helmikuun loppuun mennessä.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eikö Toivosella ollutkaan suoraa sopimusta Ässiin ensi kaudeksi ?
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
angnus kirjoitti:
Eikö Toivosella ollutkaan suoraa sopimusta Ässiin ensi kaudeksi ?
Ei
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
angnus kirjoitti:
Eikö Toivosella ollutkaan suoraa sopimusta Ässiin ensi kaudeksi ?

Jokseenkin huono kausi Markolta, en tiedä enää kannattaako Ässien jatkaa kaverin kiinnittämistä? Eteenpäin ei ole ainakaan mennyt yhtään, muutama hyvä matsi ja siinäpä se. Maalejakaan ei vaan tule hurjasta laukauksesta huolimatta, tosin eipä tule jääaikaakaan ykkösylivoimassa. Joskus voisi vielä olla paikallaan kokeilla Toivosta paukuttamassa Maven lätyistä suoraan syötöstä..?

Jotain siinä ukossa on, miksi haluan että jatkaa Ässissä, mutta otteiden on kyllä parannuttava jatkossa. Lieneekö sitten loukkaantumiset kangistaneet kolossia entisestään.
 

Levonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Crapbag kirjoitti:
Joskus voisi vielä olla paikallaan kokeilla Toivosta paukuttamassa Maven lätyistä suoraan syötöstä..?

Kokeilla sopii kyllä mutta oletko koskaan nähnyt Markon vetävän suoraan poikittaissyötöstä? Itse en muista nähneeni, joten ei taida laukauksen viritysnopeus ja tekniikka ihan riittää. Ns. vastakiekkoon Marko silloin tällöin pommittaa ja tokihan veto vihaisesti lähtee.

Optio kannattaa kyllä käyttää jo hinta/laatu suhteen vuoksi.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Florida Panthers
Eikö Hirsimäki sanonut juuri, että Konttisen option on ns. seura optio, eli Ässät päättää itse, pitääkö Teron vai ei.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös