Tappara - HPK ti 25.10.2005

  • 8 173
  • 51

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
eagle kirjoitti:
Opiskelijakortilla nyt ei kannata mennä seisomaan, vaan istumaan. Säästää 4-7e. Ja saa paremmat paikat.

Et kai sä luule, että mä oon monessakin pelissä tällä kaudella seissyt? Mulla on ihan vakikatsomo hallissa ja jos en sinne lippua ilmaseks saa menen sinne jollain muulla konstilla. Niin monta vuotta lähes samoilla penkeillä istunut, ettei sitä enää muualta osaa oikein peliä Hakametsässä katsellakaan.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Torsti kirjoitti:
Et kai sä luule, että mä oon monessakin pelissä tällä kaudella seissyt? Mulla on ihan vakikatsomo hallissa ja jos en sinne lippua ilmaseks saa menen sinne jollain muulla konstilla. Niin monta vuotta lähes samoilla penkeillä istunut, ettei sitä enää muualta osaa oikein peliä Hakametsässä katsellakaan.

No en mä luule mitään. Vaan kysymys oli säästöstä. Ja 8.5e maksaa seisomapaikka ja opiskelijalle 8e noihin mihin mainitsin. Siis väite että alennus olisi jotenkin huono/naurettava oli vain täysin päin sitä itseään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös