Saipa-HPK, ma 15.8.2005 klo 18.30 Lappeenranta

  • 5 770
  • 37

1948

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
SS#31 kirjoitti:
Mites Tomas Duba pelasi? Kehitystä tapahtunut parin kotimaassa vietetyn kauden jälkeen?

Duba vaikutti selvästi rauhallisemmalta ja rohkeammalta, tosin HPK:n yritykset eivät olleet parhaasta päästä. Rankkarissa oli kyllä aika pihalla.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pioneer kirjoitti:
Hirveää paskaa. En liene ainoa, jonka mielestä Crazy Frogin paikka on jossain aivan muualla kuin Kisapuistossa.
Hyi helvetti! Älkää vaan tosissaan sanoko, että sellaista roskaa TODELLA soitellaan hallissa? Toivottavasti tuohon tulee muutos kauden alkaessa, tai minua ei hallilla nähdä (todennäk. ei nähdä muutenkaan kovin usein)... jotain tasoa on sentään oltava, prkl!

***

Itse ottelun tulos oli hivenen yllättävä, noinkin suurinumeroinen, mutta harjoituspelejä edelleen. HPK tulee olemaan liigassa kova luu, ainakin SaiPalle.
 

M10

Jäsen
Aksu kirjoitti:
HPK:n koostumukset.

Schneider-Laamanen
Immonen-Hietanen
Jokela-Laitinen

Honkanen-Louhi-Setzinger
Lahti-Leino-Hassinen
Väisänen-Keinänen-Lappalainen
Hilden-Loikas-"14"

Ei uskoisi että tuollaisella kuonakoostumuksella (vaikka Vode olisikin mukana) saadaan taas ensikin vuonna pronssia!

Kiitos kaikille ottelusta raportoineille!

Ja Mirasane; Mä olin nähnyt tuon pelin aikaisemmin.
 

Joni91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
Hyvä juttu,että "tuhlaajapoika"Koskenkorva sai hanat kunnolla auki.Toivotaan,että liigakaudellakin tulisi onnistumisia tälle tuulen-nopealle laiturille.

Maalivahti Duba on todellakin hyvässä kunnossa,ja luotto on ainakin sivuunkirjoittaneella vankka Dupan onnistumiseen liigassa.

Pihlströn se kuin jatkaa pisteiden tekemistä,kyllä kaveri on liekeissä.
 

Keyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal FC
Joni91 kirjoitti:
Hyvä juttu,että "tuhlaajapoika"Koskenkorva sai hanat kunnolla auki.

Tää on jotenkin tuttua. Kossu on ennenkin harjoituspeleissä osunut ihan mukavalla prosentilla, mutta kädet ovat jäätyneet heti kun liigapelit ovat alkaneet.

Toivon aidosti, että Kossu onnistuisi vihdoin myös liigapeleissä. Kuten monta kertaa on todettu, potentiaalia on hurjasti.
 

zappara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Arsenal, Edmonton Oilers
onko joku opettanut Koskenkorvalle kuinka maali tehdään, huh huh että meinas tipahtaa tuolilta ku näin tilastot pelistä.

Toivon että onnistuu myös sarjapeleissä, Kossu on varmasti joka kaupungissa fanien suosiossa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Oho, onpas ollut jäähyjä. Kerholta junnujen (Rämö, Korhonen, Wirtanen) lisäksi poissa Voutilainen. Oliko Wiikman kakkosena vai mistä oli kysymys? Ja tuo Aksun mainitsema Honkanen lienee Hokkanen. Hänestä pitikin kysäistä, miten pelasi? Lempäälässä ei ainakaan jäänyt Tapparaa vastaan jalkoihin. Ja tuo Kossun hattutemppu voitaisiin mainita "Ihmeitä kaukalossa" -ketjussa, ellei ole jo.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Ossi: Wikman oli porttivahtina

Pelistä olen jotakuinkin kaiken sanonut raportissani mutta se pitää vielä mainita, että matsin komeimman taklauksen esitti Kerhon Tuomas Immonen, joka pommitti Kossun SaiPan siniviivalla kovaa ja puhtaasti.

Keinäsen loukkaantuminen tuli harmittoman näköisessä (joskin melko kovassa) taklauksessa.
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ossi kirjoitti:
Kossun hattutemppu voitaisiin mainita "Ihmeitä kaukalossa" -ketjussa, ellei ole jo.
Älä nyt, hehe... Kaverilla on aina natsannut harjoitusmatseissa viimeisen päälle, kunnes tosipelien alkaessa ruuti on ollut niin ruosteessa, että minun kalsarinikin jäisivät toiseksi. Toivottavasti nyt kiekko jo pysyy polkukoneen mukana ja potenttiaali paljastuisi viimein, sillä tämä "ikuinen lupaus" onnistunee ensi kaudella nuorekkaassa Saipa-porukassa, ollen suunnannäyttäjä ja liideri Lappeenrannassa. Nyt on aika lunastaa lupaukset ja ottaa viimeinen askel kohti liigan kirkkaimpia sekä valovoimaisimpia screenejä.
 

BlackJack#21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves Tampere,TamU,ManU,Alaska Aces
Edellisiin Kosu-kommenteihin viittaellen..

Eli ehkä (ikävä kyllä) Lappeenrannassakin opitaan tuntemaan, miksi Kimmo Koskenkorva tunnetaan myös "harjoituspeliengretskinä".. En tietenkään halua maalailla mitään sarvipäitä minkäännäköisille planketeille, mutta kovin tutultahan tämä "Koskenjorman" lentokeli harkkaviännössä tuntuu..

Mutta jos vaikka tänä vuonna kaikki on toisin.. Ja Ilves voittaa mestaruuden.. ;)
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pioneer kirjoitti:
Hirveää paskaa. En liene ainoa, jonka mielestä Crazy Frogin paikka on jossain aivan muualla kuin Kisapuistossa.

Aivan. Itse asiassa halliin tullessa ajattelin musiikkien ottaneen askeleen eteenpäin kun kajareista raikasi Trooper, mutta kun amisjumputus-osasto kaivettiin esiin niin alkoi ottaa pannuun. Ihan hyvä että on uudistettu, mutta tuollainen määrä konemusaa ei käy jääkiekko-otteluun. Silloin tällöin tunnelmaa voi keventää jollain tanssibiisillä, mutta kyllä linjan pitäisi olla rokimpaa.

Ja sitäkin ihmettelen että kun täältä päin Suomea tulee niin tasokasta raskasta musiikkia (KT, Mokoma, Stam1na) niin miksei sitä voi soittaa peleissä. No, toivottavasti linja paranee kun tosipelit alkavat. Eilinen oli paria hyvää vetoa lukuunottamatta ihan kuraa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös