Onko Ilkka Pikkarainen Jumala?

  • 18 011
  • 160
Tila
Viestiketju on suljettu.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti BitterX
Ja pysytään sitten ketjun otsikon mukaisessa aiheessa.


T: Mo-Derators

En tunnusta muita kuin yhden moderaattorin, hän on jumalolentomme Ilkka Pikkarainen. Älä sinäkään kumarra muita "moderaattoreita".

vlad.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti BitterX
T: Mo-Derators

Hähää, caught you! Yrität hämätä meitä ja kirjoitat Mo-Derators, oikeesti se on katos Mode-Rators.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Mitäpä kuuluu jumalolennollemme tänäpäivänä? Onkohän voimallisuutensa ja kaikkivaltiutensa kodonnut jonnekin koskapa en ole kokenyt ykseyttä häneen aivan vähään aikaan?

Olen suuresti huolissani Pikkaraisesta, suuresta ja autuaaksi tekevästä regaslihaksesta. Onko suuri saatana koskettanut minua menetettyäni ykseyden heihin?

Auttakaa minua te Pikkaraiseen uskovat jä hänen nimeensä vannovat sillä epäusko lienee vallannut mieleni. kertokaa minulle Pikkaraisen loppumattomista urotöistä, hänen loistokkuudesta ja suuruudesta!

Pikkarainen - kuule minua ja vastaa kutsuuni!

Armollisesti,

vlad.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pikkarainen on ameriikassa saarnaamassa ja käännyttämäs väärinoppineita. Tällä kaudella hän on saarnannut 5 maalin ja 4 syöttöpisteen verran, eli paljon on matkaa jäljellä.

Eikös nakkinesteet pure jenkkeihin? Onko rengaslihas puhjennut? Onko Helsingin Kauppiaiden sponsorisopimus katkolla? Ovatko saatanan saarnaajat saartaneet Saarnaajan saarelle?
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti BitterX
Ja pysytään sitten ketjun otsikon mukaisessa aiheessa.


T: Mo-Derators

Eikös nakkinesteet pure jenkkeihin? Onko rengaslihas puhjennut? Onko Helsingin Kauppiaiden sponsorisopimus katkolla? Ovatko saatanan saarnaajat saartaneet Saarnaajan saarelle?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ei taida olla Pikkaraisesta jumalaksi vieraalla maalla. Näin on asia ilmeisesti nähtävä, vai näemmekö vielä käännynnäisten sankkojen joukkojen nostattavan jumalamme entistäkin kiivaampaan menoon. Kuulemmeko pasuunoiden lailla jumalamme opetuksen pauhun kantautuvan yli merten ja maiden kaiken kansan korviin siten, että lopussa voimme kumartaa Herraamme huomatessamme kuinka hän:

Tuli, näki ja voitti!

Oi Pikkarainen, Sinua kumartaen,

vlad.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Mihin ovat Pikkaraiseen uskovat kadonneet kun ketjun ovat näin antaneet hiipua ynnä hiljetä?

Onko nakkineste menettänyt tenhonsa ja Pikkarainen sen myötä lumovoimansa?

Auta minua Pikkarainen jaksamaan tämäkin päivä iltaan saakka...

...uskossaan horjuen vaeltava

vlad.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös