Maikkari esittää: MTV3 Chat

  • 61 634
  • 459
Tila
Viestiketju on suljettu.

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
MuL oN kUvIi IrKiSsÄ..Mä oOn aInOo mEiDäN lUoKaLlA JoKa IrkKaA. mÄ oOn IhAn NöRe (*HäPeÄä*)..IrKkAaKs VaLvOjA?!?!?!?!?


Kyllä, valvojakin irkkaa. Valvojaan voit törmätä kannuilla #vedädunkkuun, #etvaanosaa, #teendreams ja #jennajameson.

-Jarre (valvoja)-
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oon 12v tyttö, 45/164, blondi ja lyhyet hiukset, siniset silmät, korvakorut, tykkään hevosist ja gerbiileistä. Voinko löytää ketää jätkää ikinä?!? Kukaan ei oo kiinnostunu musta..... VALVOJA VASTAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jonoa on sen verran paljon, että en ehdi vastailla kaikkiin viesteihin, mutta vastaan lyhyesti ja ytimekkäästi: Hyi vittu! -Valvoja
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Menkää tsiigaan irC-Galtsusta mun fotot! eIX oo aik M4ge1t tai J0t41!!! MTäZ pidätte!??!?! t: Afrodite93

Valvoja: Ei auta ilma keuhkoissa, kun ei ole tissejä niin ei ole...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
sopuli on jyrsijä! T:mäyrä
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Leiska kirjoitti:
MuL oN kUvIi IrKiSsÄ..Mä oOn aInOo mEiDäN lUoKaLlA JoKa IrkKaA. mÄ oOn IhAn NöRe (*HäPeÄä*)..IrKkAaKs VaLvOjA?!?!?!?!?

oPeTtElE KiRjOtTaAn. Sä OoT aInOo TeiDäN LuOkAl KETÄ IrKkAa. VaLvOjA mItÄ tEeT JuSsInA? mÄ aIoN uIdA kIlPaA mEiDäN kAvErIn MöKiN LaItUrIlTa YhTeEn SaArEeN. KäNnIs TiEtTy *hih*

Onnea kisaan! -Lissu-
 
Testialue on tarkoitettu palstan ominaisuuksien kokeiluun. Tämä hauskuus kesti aikansa, mutta nyt se riittää. Ketju lukitaan ja jatkossa tehdään tarvittaessa samoin.

Yhteistyöterveisin Moderaattorit
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös