IFK:n valmentajasta

  • 1 139
  • 1

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Itse olen sen verran kuullut, että verkkoja on kaikessa hiljaisuudessa valmisteltu virittelemään myös ulkomaille. Vaikka edellinen ulkomaalaispesti menikin ainakin tuloksellisesti pieleen, luulen useammankin IFK-kannattajan ja -päättäjän olevan vain mielissään, jos pätevä kaveri löytyisi tätä kautta.
<BR>
<BR>Itse noteeraan liigavalmentajista korkealle ainoastaan herrat Jortikka, Mälkiä ja W&S aakkojärjestyksessä kirjoitettuna. Muiden näytöt ovat kyseenalaistettavissa tai jopa lähinnä suurennuslasilla etsittävissä.
<BR>
<BR>Toki hyviä kavereita löytyy muitakin, mutta kun heidän pitäisi hallita valmennuksen eri osa-alueet erittäin kovassa fani- ja mediapaineessa Helsingissä, niin meinaa siinä eväät loppua muiltakin kuin Kuulapäältä.
<BR>
<BR>Matikainen olisi tietojeni mukaan aloittelemassa tätä ulkomaisten vaihtoehtojen tarkastelua pikkasen enemmänkin. Merkitsee ainakin sitä, että Lehkonen ei jatka.
 

bystander

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki, Mika Saukkosen lenkkikengät
Mahdatko tarkoittaa tuolla ulkomaisten vaihtoehtojen tiirailulla a)ulkomaisia valmentajia vai b)ulkomailla valmentavia suomalaisia?
<BR>
<BR>Niin tai näin, ei tuo huhu Lehkosen potkuista mikään kovin iso uutinen ole, pikemminkin jo pitkään tiedossa ollut julkinen salaisuus.
<BR>
<BR>Tämänkin kauden Frank antoi Ikalle ikään kun armopalana siitä, että viime vuoden puolivälierissä IFK kaatoi Tapparan.
<BR>
<BR>Matikaisen saappaissa alkaisin pikku hiljaa jo tarkastella ensi kauden valmentajavaihtoehtoja, parhaat nimittäin viedään äkkiä käsistä. Kenties Rautakallio onnistuisi saamaan IFK:n katraan pelaamaan, tiedä häntä.[addsig]
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös