Vedonlyöntivihjeet

  • 3 077 570
  • 15 019

Ralph

Jäsen
Veikkauksella on avoinna kohde jossa arvuutellaan vähiten maaleja mm-kisoissa tekevää joukkuetta ja yksi kerroin sieltä pistää todenteolla silmään. Nimittäin Veikkaus antaa kisojen isäntämaalle kertoimen 58!

En ymmärrä, vaikka arvioi kotiedun ja kaikki mahdolliset sopupeli/doping/muut mahdolliset Venäjän kohdalla arveluttavat vilunkipeli-epäilykset, niin Venäjä on lähtökohtaisesti edelleen yksi kisojen heikoimmista maista. Pidän aivan mahdollisena että Venäjä ei tee kisoissa maaliakaan.

Kiitos vihjeestä! Millaisella summalla panostit tähän?
 

Ralph

Jäsen
Haha :D Tällaiseen vittuiluviestiin pakko kuitata. Kuinka paljon yli oman pelikassasi kestokyvyn panostit tähän?
Minä en todellakaan panostanut tuohon mitään. Saudi-Arabian tiesin olevan selvästi Venäjää jäljessä.
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minä en todellakaan panostanut tuohon mitään. Saudi-Arabian tiesin olevan selvästi Venäjää jäljessä.

Silti koit tarpeelliseksi tulla vittuilemaan aiemmassa viestissäsi nähdyllä tavalla? Jos et panostanut mitään, miksi sinua ylipäätään kiinnosti tulla kommentoimaan mitään kyseisestä vihjeestä?
 

Ralph

Jäsen
Silti koit tarpeelliseksi tulla vittuilemaan aiemmassa viestissäsi nähdyllä tavalla? Jos et panostanut mitään, miksi sinua ylipäätään kiinnosti tulla kommentoimaan mitään kyseisestä vihjeestä?
Miksi ihmeessä olisin panostanut johonkin noin typerään? Mutta kiitos opista, ettei "vihjeitä" saa kommentoida.

Hauska juttu, että Venäjän voitto saa noin mieliä matalaksi. Jos tuolla olisi pelannut vaikkapa Ukraina, tuota "vihjettä" ei olisi ikinä annettu, koska sekin taisi perustua "Putin on paha mies ja Venäjä perseestä" -asenteeseen, jossa vain halutaan Venäjälle epäonnistumisia.
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miksi ihmeessä olisin panostanut johonkin noin typerään? Mutta kiitos opista, ettei "vihjeitä" saa kommentoida.

Allaolevassa Tuamaksen kommentissa kiteytetty oleellinen. Olet nyt laittanut kolme vihaista viestiä asiasta, jonka käsittääkseni ei pitäisi sinua harmittaa ollenkaan. Mikä sinulla oikein on huonosti?

Joko vittuilut ennen kohteen sulkeutumista tai ei ollenkaan.
 

Tuamas

Jäsen
Miksi ihmeessä olisin panostanut johonkin noin typerään? Mutta kiitos opista, ettei "vihjeitä" saa kommentoida.

Vihjeiden kommentointi jälkikäteen vittuilemalla on aivan uskomatonta perseilyä.

Joko etukäteen tai pidät turpasi kiinni.

Ei tässä ole kyse mistään muusta kuin siitä kuinka perseestä on lähteä ilkkumaan jälkikäteen, varsinkin kun oma anti ketjuun on ollut ~0.
 

Ralph

Jäsen
Allaolevassa Tuamaksen kommentissa kiteytetty oleellinen. Olet nyt laittanut kolme vihaista viestiä asiasta, jonka käsittääkseni ei pitäisi sinua harmittaa ollenkaan. Mikä sinulla oikein on huonosti?
Vihaista viestiä? Jos nauran jollekin noin tyhmälle vedolle, en ole vihainen.

Kun tätä ketjua nyt lukee, niin löydän kaksi muuta nimimerkkiä, jotka taitavat olla vihaisina Venäjän voiton jäljiltä.
 

Ralph

Jäsen
Kyllä sinä nyt näytät tasosi tässä ketjussa. Katsotaan, tuleeko sinulta lisää vastaavia. Jokaisella viestillä annat itsestäsi koko ajan huonompaa kuvaa.
Heh. Ja sinä kuvittelet minun olevan vihainen, mutta itse purat paukkujasi minuun.
 

Gemondo

Jäsen
Kiitos vihjeestä! Millaisella summalla panostit tähän?

No aika maltillisesti omaan pelikassaani nähden, joka tuskin on suuri yllätys kun katsoo kohteen kerrointa.


Miksi ihmeessä olisin panostanut johonkin noin typerään?

Mä pelaisin tuon vedon uudelleen vaikka 100 kertaa jos kisat alkaisivat aina uudelleen samasta lähtötilanteesta.

Mikä olisi sun mielestä ollut oikea kerroin tähän kohteeseen?

Hauska juttu, että Venäjän voitto saa noin mieliä matalaksi. Jos tuolla olisi pelannut vaikkapa Ukraina, tuota "vihjettä" ei olisi ikinä annettu, koska sekin taisi perustua "Putin on paha mies ja Venäjä perseestä" -asenteeseen, jossa vain halutaan Venäjälle epäonnistumisia.

Väärin. Kyllä vihje perustui ihan omaan näkemykseeni Venäjän joukkueen tasosta.

PS. Peliä en valitettavasti ehtinyt katsomaan, joten oliko Venäjä noin kova, vai Arabit sitä pubitasoa?
 

Ralph

Jäsen
Mikä olisi sun mielestä ollut oikea kerroin tähän kohteeseen?
En osaa alkaa kertoimia laskemaan, mutta joku noin kymmenenneksi pienimmän kertoimen olisin antanut sille, että Venäjä tekee vähiten maaleja. Kerrointa nostaa se, että pelaa omasta mielestäni kisojen ennakkoon huonoimman joukkueen kanssa samssa lohkossa.
 

olleby

Jäsen
Nimimerkki Ralph voi seuraavan kerran kommentoida ennen kuin vihje menee pieleen eikä tulla viisastelemaan jälkikäteen, jolloin viestisi arvo on nolla.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Kiitos vihjeestä! Millaisella summalla panostit tähän?

Nyt oli luokatonta meininkiä sinulta Ralph.

Laita sinä vinkkejä tulemaan niin voidaan sitten jatkossa ilakoida sinun onnistumisillesi - tai epäonnistumisillesi.. Jälkikäteen.

Iso kerroin ja näin ollen varsin mehukas veto kertoimen suhteen eivätkä nämä aina osu. Vedonlyönnissä on olemassa mukana epävarmuutta. Ymmärtänet tämän.

Voin toki kertoa sinulle perjantain Eurojackpotin numerot lauantaina - ja sitten vittuilla sinulle tuon jälkeen kun et tajunnut vetää niitä.

Heitin itse KSA / KSA DNB vinkin ja näin jälkikäteen KSA oli aivan järjettömän paska. Venäjä nyt ei esittänyt mitään erikoista, mutta kentällä oli kuitenkin aivan eri KSA kuin harjoitusmatseissa - mitä tapahtui? En tiedä, eikä sillä ole enää väliäkään ko. ottelun suhteen. ~10 kertoimella vetäisin silti ennen peliä tuon vedon joka kerta.

Kuten sanottua: ole hyvä ja laita omat vinkkisi tulemaan niin nähdään kuinka kovaa vinkkiä sieltä irtoaa. Ei mielellään 1.2 kertoimia. Sinulla muuten taitaa olla tasan nolla vinkkiä tässä ketjussa?
 
Viimeksi muokattu:

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaikki täällä ollaan aikuisia ihmisiä ja jokainen osaa päättää että pelaako jonkun kirjoittamaa vihjettä vai ei. Jos joku kohde on jonkun mielestä pelattava niin sitten se on. Ei sitä jumalauta voi tulla jälkikäteen naureskelemaan jos joku on oman mielipiteensä kirjoittanut jostakin kohteesta.

Ala-asteelle ainaki itellä jäi moiset ilkkumiset
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Miksi ihmeessä olisin panostanut johonkin noin typerään? Mutta kiitos opista, ettei "vihjeitä" saa kommentoida.

Hauska juttu, että Venäjän voitto saa noin mieliä matalaksi. Jos tuolla olisi pelannut vaikkapa Ukraina, tuota "vihjettä" ei olisi ikinä annettu, koska sekin taisi perustua "Putin on paha mies ja Venäjä perseestä" -asenteeseen, jossa vain halutaan Venäjälle epäonnistumisia.

Aika lapsellista meininkiä kyllä siellä suunnassa. Vihjeen antaja ei käsittääkseni maininnut Putinia omassa vihjeessään, mutta silti tuohduit asiasta? Oletko varma ettet nyt vain kuvittelisi nähneesi jotain mitä tosiasiassa ei ollut.

Toisaalta oli vihje kuinka hyvä tai huono tahansa, niin onko tuollainen kommentointi asian tiimoilta tarpeellista?
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sotkamo - Alajärvi klo 18.00

Sotkamo - Alajärvi alle 14,5 2.00 Veikkaus

Tämä meni AIVAN PÄIN VITTUA, kuten jo aiemmin todettua. 21 juoksua eivät jätä seliteltävää, vihje oli yksinkertaisesti huono. Jyväskylän kentälläkin tuntui pallo kulkevan ihan eri tavalla kuin viimeksi kun olen sieltä peliä katsonut.
 

Gemondo

Jäsen
En osaa alkaa kertoimia laskemaan, mutta joku noin kymmenenneksi pienimmän kertoimen olisin antanut sille, että Venäjä tekee vähiten maaleja.

Ei vihjeessä väitetykkään että Venäjä olisi todennäköisin ”voittaja” tuossa kohteessa. Ja Venäjän kerroin muuten oli noin kymmenenneksi pienin.

Vedonlyönnissä sillä kertoimella ja osuman todennäköisyydellä on muuten aika merkittävä rooli.

Kerrointa nostaa se, että pelaa omasta mielestäni kisojen ennakkoon huonoimman joukkueen kanssa samssa lohkossa.

Eli olisit antanut kuitenkin itse Venäjälle vielä isomman kertoimen?

Ja tottakai se nostaa kerrointa että samasta lohkosta löytyy paljon heikommaksi ennakoitu jengi. Sen takia se kerroin varmaan olikin päälle 50. Mutta oliko liikaa, sopivasti vai liian vähän, on jokaisen oma näkemys josta voi halutessaan lyödä vaikka vetoa. Ei tää niin vaikeata ole.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Ei vihjeessä väitetykkään että Venäjä olisi todennäköisin ”voittaja” tuossa kohteessa. Ja Venäjän kerroin muuten oli noin kymmenenneksi pienin.

Vedonlyönnissä sillä kertoimella ja osuman todennäköisyydellä on muuten aika merkittävä rooli.

Eli olisit antanut kuitenkin itse Venäjälle vielä isomman kertoimen?

@Ralph ei selvästikään ymmärrä vedonlyönnistä oikeastaan yhtään mitään. Fiksuinta on jättää kommentoimatta enää hänen aivopieruihinsa?
 

Ralph

Jäsen
Vihjeen antaja ei käsittääkseni maininnut Putinia omassa vihjeessään, mutta silti tuohduit asiasta?
Minä tuohduin? Nauroin huonolle "vihjeelle", saan noin kymmeneltä nimimerkiltä siitä negatiivista palautetta ja sinäkin kuvittelet, että minä olen se joka tuohtui.

Jos minun mielestäni joku vihje on huono, miksi minun pitäisi "näyttää kuinka kovaa settiä irtoaa" kertomalla joku mielestäni hyvä vihje? Eikö tähän sopisi minulta heittää myös huono vihje, jolla on hyvä kerroin, mutta oikeasti todella pieni mahdollisuus onnistua. Eli se on saanut syystä ison kertoimen.

Pelasin ennen kisoja kympin panoksella, että Venäjä, Uruguay, Marokko, Espanja, Ranska, Tanska, Kroatia, Argentiina, Brasilia, Serbia, Meksiko, Saksa, Englanti, Belgia, Puola ja Kolumbia menee alkulohkoista jatkoon. Muutoin kertoimien perusteella todennäköisintä pelasin, mutta Portugalin sijaan laitoin Marokon ja Sveitsin sijaan Serbian. Ja taisi Egyptikin olla Venäjän edellä kertoimissa.

Nämä kolme tai kaksi yllätystä takasi vajaan kolmen sadan kertoimen eli jos veikkaus osuu, saan vajaat kolme tonnia. Tuossa aukinainen vetoni, jossa on iso kerroin. Sen lisäksi pelasin Venäjää (-1), Marokkoa, Uruguayta ja Espanjaa (-1) kahden ensimmäisen päivän pelien voittajaksi. Kerroin toki tuossa on vain 35.

Eli olisit antanut kuitenkin itse Venäjälle vielä isomman kertoimen?

Ja tottakai se nostaa kerrointa että samasta lohkosta löytyy paljon heikommaksi ennakoitu jengi. Sen takia se kerroin varmaan olikin päälle 50. Mutta oliko liikaa, sopivasti vai liian vähän, on jokaisen oma näkemys josta voi halutessaan lyödä vaikka vetoa. Ei tää niin vaikeata ole.

Mahdollisesti, mahdollisesti. Pitäisi tosiaan verrata muihin maihin. Ja jokaisen oma näkemys tietenkin kyseessä, kertoimien laskijoidenkin. Minun näkemykseni taisi tulla selväksi, mutta en sitä ehtinyt ennen ottelua mainitsemaan, koska joku toinen nimimerkki sen tekikin. Ja turhaa olisi ollut hänen viestinsä kopioida ja vastata sama uudestaan.

Niillä, jotka yöunensa menetti pahan Venäjän voittaessa ja minun asialle naureskellessa, en voi muuta kuin pahoitella aiheuttamaani mielipahaa. Mitä nimimerkkiä Gemondo tunnen, hän luultavasti vain nauroi viestilleni yhtä paljon kun minä nauroin tuolle hänen vihjeelleen.
 
Viimeksi muokattu:

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä meni AIVAN PÄIN VITTUA, kuten jo aiemmin todettua. 21 juoksua eivät jätä seliteltävää, vihje oli yksinkertaisesti huono. Jyväskylän kentälläkin tuntui pallo kulkevan ihan eri tavalla kuin viimeksi kun olen sieltä peliä katsonut.
Vähän veikkaan että 95 ihmistä sadasta ois pelannu underia tähän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös