Positiivisuusketju 2017–2018

  • 172 661
  • 767

Rote Sau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikko
Voi vittu aurajoki! Tämä on posiketju, ei tänne tarvitse tulla kertomaan mitään itsestäänselvyyksiä kapeasta rahoituspohjasta.

Ja jos oikeasti ei ole sitä mieltä että viimeisen viiden vuoden aikana toiminta on kehittynyt, niin kannattaa repäistä pää pois perseestä.

Aurajoki on osittain kuule ihan oikeassa. Ei tällä systeemillä, jossa otetaan joka kausi miljoonia takkiin, päästä pitkälle. Ei sitä kukaan jaksa katsoa montaa kautta. Omistajat ottivat nyt tietoisen riskin Kaskisen kanssa. Panostetaan kunnolla ja katotaan. No se kortti on viemässä tällä hetkellä pronssiotteluun, mikä sinsänsä ei ole huono suoritus. Kuten sanottua, yritysmaailmassa tällaiseen tappion tekemiseen ei todellakaan ole varaa ja potkuja jaettaisiin varmuudella.

Eteenpäin ollaan menty paljon, mutta vasta ensi kaudella joukkueen reippaasti uusiutuen, nähdään mikä on Kaskinen&Co. todellinen taso.

Itse olisin lähtenyt hyvin maltillisilla panostuksilla tähän kauteen. Ei niinkään varmaa ole, etteikö budjettia esim. laskettaisi ensi kauteen. Mut pelataan nyt kausi loppuun. Pääsy 4.joukkoon oli mullakin kauden alussa se päätavoite ja sinne päästiin, eli posiketjun kamaa.
 

Negapetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kukaan palstalla tuskin tietää omistajien aivoituksia, ellei joku aurajoki ole todellisuudessa supersolun paananen. Hymiö. Anyway, tepsin omistajat taitavat olla suht tosissaan mukana myös hallihankkeessa. Varmasti sitäkin projektia on helpompi puskea eteenpäin, kun tuleva pääkäyttäjä ei ole valtakunnan tason vitsi tyyliin ex-blues. Jotenkin siis itse luulen (toivon), että joukkuetta ei päästetä takavuosien alennustilaan tästä(kään) syystä. Taloutta pitää silti tasapainottaa, siinä toimivasta juniorimyllystä toivottavasti saadaan apuja.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hyvä kysymyshän on, mitä hallinnossa tapahtuu jos mestaruutta ei tänäkään vuonna tule?

Tämän oli pakko olla sarkasmia. Ensimmäinen kausi vuoden 2010 jälkeen, kun Tepsi on edes ”kuuma hevonen”. Mestaruuksista ei ole tätä ennen voinut edes haaveilla ja nytkin jää haaveeksi, koska vastassa joukkue, jossa tehty organisaatiotasolla vitusti töitä vuosikaudet.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Pajuniemi... Olen aina ollut TPS fani. Aloitin seuraamisen sillonku S.Koivu oli Tepsissä ja Koivusta tulikin mun lempipelaaja. Sen jälkeen Tepsissä ei ole ollut yhtään sellaista yksittäistä josta olisi tullut mulle sellainen suosikkipelaaja. Mutta Pajuniemessä on aineksia siihen. Muutama Pajuniemen kaltainen pelaaja lisää Tepsissä niin eihän tässä olis hätäpäivää :)
 

Rote Sau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikko
Toden totta, Setäsestä kun pääsee eroon niin johan se on positiivista!! Lukko teki todellisen kaappauksen, onneksi olkoon!

Pajuniemi on Tappara-sarjan parhain pelaaja Tepsiltä! Huikeaa kehitystä loppukaudesta, tulevia tähtiä! Ensi kaudelle isoon rooliin, tilaa on kun laitureista moni lähtee.
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuomari lahjotti yhden ja nolarit kaks, mutta siltikin väännettiin kahden maalin takaa jatkoille..
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Hatunnosto taistelusta joukkueelle.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Joo, ei mennyt nahka tänäänkään ilmaiseksi. Siitä posit. Negaa sitten enemmän jossain vaiheessa.
 

Jonde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Eihän Tepsillä juuri palaa ollut Tapparaa vastaan. Positiivistä, että eipä tämä edes vituta juuri siitä syystä.
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Pitkä tauko jääkiekosta, eipähän tarvitse näitä läpsyttelyjä enempää katsella.
Hyvää kevättä ja kesää kaikille.
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Myönnetäköön etten odottanut enää tasoitusta. Ihan kiva yllätys että venyivät jatkoille. Onneksi on Pajuniemen kaltaisia lupauksia.

Vähän lohdutusrahaa vedon osumisesta, mutta mieluummin olisin hävinnyt tuon vedon.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lauri Pajuniemi

Sitä neljän vuoden sopparia vaan kouraan, niin kuin Nummelin sanoi haastattelussa.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kaks kertaa hävittiin jatkoilla ja kerran maalilla. Tänään oltais voitettu, mutta annettiin vähän tasoitusta kun molempien maalivahtien torjuntaprosentti oli ekan vedon jälkeen 0.

Kyllä tän päivän taistelusta pitää silti ylpeä olla, kaikki jäi hakametsän jäälle mitä vähänkin oli annettavissa.
 

Hopeavarjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pajuniemi nousi todellakin myös minun suosikiksi.

Juolevi ansaitsee myös kehut, helposti pleijareiden paras pakki, ei kahta sanaa. Varma ja tehokas. 10 peliä, 7 pistettä ja +5. Oli oikeastaan ainoa, joka nosti tasoaan Tallinderin loukkaantumisen myötä. Katkaisi ainoana Erosen kanssa vastustajan hyökkäyksiä jo ennen vaaratilanteita. Käytti jo hieman kokoaankin.
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jälkeenpäin voi vähän jossitella, että olisiko kannattanut esim. Pajuniemeä ajaa sisään vähän isompaan rooliin jo runkosarjassa. Oli nimittäin aina kokoonpanoon päästessään meidän parhaimmistoa vähälläkin peliajalla. On liikettä, taistelua, käsiä ja vähän jopa sellaista x-factoria mikä ennustaa valoisaa tulevaisuutta. En yllättyisi jos joku NHL-organisaatio varaa tämän kaverin tänä kesänä.
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Päätetään kausi positiivisesti pronssipelissä voittamalla HIFK vaikka selin edes kertaalleen tällä kaudella.
 

charlieglide

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nurmi, Pajuniemi, Eronen, Väyrynen.

Hemmetin hieno fiilis että nämä pelimiehet jatkavat meillä ensi kaudellakin. Ei olekaan vähään aikaan saatu junnuista muutaman vuoden sisään nostettua vakiomiehistöön näin montaa peluria kerralla.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Nurmi, Pajuniemi, Eronen, Väyrynen.

Hemmetin hieno fiilis että nämä pelimiehet jatkavat meillä ensi kaudellakin. Ei olekaan vähään aikaan saatu junnuista muutaman vuoden sisään nostettua vakiomiehistöön näin montaa peluria kerralla.

Jatkaako Pajuniemi? Itse katson jatkoajan TPS:n pelaajalistaa ja siellä nyt löydy koko Lauria. Eli ei liene paras paikka tutkia kenellä sopimus?
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Jatkaako Pajuniemi? Itse katson jatkoajan TPS:n pelaajalistaa ja siellä nyt löydy koko Lauria. Eli ei liene paras paikka tutkia kenellä sopimus?

Tepsin sivuilla on ainakin merkittynä sopimus kohdassa 2019.
 

Laiska pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tapparaa vastaan kolme maalin peliä. Paremmalla viimeistelyllä ja/tai tuurilla finaalipaikka olis voinu olla Tepsinkin, mut ei auta itku kun taululla on tylyt lukemat: 4-0.

Ei silti lainkaan niin huonoa, kuin miltä lopputulos näyttää!
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Pronssipeli tuntuu normaalista poiketen isolta mahdollisuudelta päättää kausi hyvissä tunnelmissa. Harvoin millekään joukkueelle pronssi maistuisi niin paljon kuin Tepsille nyt. Toivottavasti sama kaava toistuu kuin aiempina vuosina eli pronssia enemmän halajava myös nappaa ne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös