Ke 28.3.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 162 135
  • 1 519

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Sillai, toinen pikku pomppu. :)
 

Laksatiivi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Karri Kivi
Noh, tämä sarja meni paremmin kuin mitä itse uskoin. Tuli Porissa pyyhittyä kerran lattiaa tällä dynastialla, sekä todistettua ettei tuolla pelillä tappiin asti tällä kaudella vedetä.
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Julle!!!! Tulihan se heti sieltä, 3-0. Ja ylivoimakin jäi vielä toinen kakoken! :)
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Jypin kannattajilta kysyn, että onkohan tämä sellainen ohipeli?

Tämä itse asiassa näyttää aika samankaltaiselta kuin Helsingissä maanantaina. Nyt vaan JYP on ollut vielä HIFKiäkin parempi. Ja toisaalta HIFK on ollut aika housut nilkoissa. Eli kyllä. Ohipeli varmastikin.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Bloodin kautta omiin.

Kärpille kaksi tuuripomppua ekaan erään. :D

On tää ollut vaikea kausi ja tämä eka erä ollut kuin koko kausi pienoiskoossa.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Saa kyllä IFK:n kenttäpelaajatkin katsoa peiliin vaikka muutama helppo meni kummallekkin mokelle. Täysin eri porukka mikä maanantaina oli askissa. No pari maalia ifk:lle nii vois tulla vielä jännä peli
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Noh, tämä sarja meni paremmin kuin mitä itse uskoin. Tuli Porissa pyyhittyä kerran lattiaa tällä dynastialla, sekä todistettua ettei tuolla pelillä tappiin asti tällä kaudella vedetä.
Oikein pyyhitty lattiaa, olihan siellä peräti yksi maalin voitto. No toki Porissa se on varmasti lähes mestaruuteen verrattavissa, ei siinä mitään.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
5-1 Carlsson... Vähän jännittää edelleen. Ei tää vielä ohi ole...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös