PyeongChang 2018 – liveseuranta (muut lajit)

  • 416 578
  • 7 114

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mulla olis ponun keittelyyn oikein hyviä vinkkejä, helppoa ja turvallista.
Feministisyydestä en tiedä kun katselee tuota Suomen menemistä, vielä kun osaisivat hypätä.
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Saa jotain "Kiteen kirkasta", mutta ei se ole oikeeta ponua. Oikee ponu on aina kotipolttosta.
On Alkossa myös sellaista kuin "Korven kyynel".
Herrat juo konjamiiniä ja työmiehet ponjamiinia, ja edellä mainittu jallu se vasta hieno aine onkin. Jaloviina kaski vielä parempi.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Juuri näin! Naiset meikkaan poskiin jotain semppi lippuja.
Glitterillä kun kirjoittaa oman maansa nimen poskeen niin tulee kultaa, ei vaan ole muut vielä tajunneet.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mulla olis ponun keittelyyn oikein hyviä vinkkejä, helppoa ja turvallista.
Feministisyydestä en tiedä kun katselee tuota Suomen menemistä, vielä kun osaisivat hypätä.

Mä en oo koskaan keittänyt, mutta tunnen erinomaisen keittäjän.

Herolakin on femakko. Tämä oli pettymys.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Nyt alkaa Yle Areenasta Kurlinki! On mulla tuo Eurosport Playerikin, mutta sieltä ei tule suomiselostuksella niin katsotaan Areenan kautta.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mä en oo koskaan keittänyt, mutta tunnen erinomaisen keittäjän.
Nykyään saa noin 50€ laitteet mitkä ei voi räjähtää ja ovat muutenkin siistejä, sisäkäyttöisiä ja ei tarvitse edes metsään lähteä. On se maailma vaan muuttunut kunnon keittelyn ajoista, kun miehet vielä sormia menetti. Mutta se oli sitä karpaasien aikaa se. Miehet oli terästä ja laivat puuta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Nykyään saa noin 50€ laitteet mitkä ei voi räjähtää ja ovat muutenkin siistejä, sisäkäyttöisiä ja ei tarvitse edes metsään lähteä. On se maailma vaan muuttunut kunnon keittelyn ajoista, kun miehet vielä sormia menetti. Mutta se oli sitä karpaasien aikaa se. Miehet oli terästä ja laivat puuta.
Taalla Kreikassa myydaan kaytannossa ponua joka kulmakioskissa. Useimmiten ilman mitaan etiketteja, joissain paikoissa saa ostaa omaan pulloon. 3-4€/litra. Tehdaan viinin ylijaamamaskista. Tekee myos kusen vihreaksi
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nykyään saa noin 50€ laitteet mitkä ei voi räjähtää ja ovat muutenkin siistejä, sisäkäyttöisiä ja ei tarvitse edes metsään lähteä. On se maailma vaan muuttunut kunnon keittelyn ajoista, kun miehet vielä sormia menetti. Mutta se oli sitä karpaasien aikaa se. Miehet oli terästä ja laivat puuta.

Tää on guuglattava.

Sasonlamyysäpyi nappas hienon vitossijan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös