TPS, media ja julkisuus

  • 2 982 809
  • 11 994

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Muutama kysymys tosta yhteiskausikortista.
2017-18 ensimmäinen playoff -kierros siis kuuluu korttiin. Eli jos TPS etenisi nyt välieriin/finaali/pronssi, pitääkö niihin peleihin ostaa oma kausikorttinsa sitten? Vai myydäänkö niihin pelkkiä irtolippuja?

Ja koskeeko HC:n E katsomoiden kausikorttipaikat mitä riviä tahansa? Eli voin halutessani laittaa tilaustietoihin rivitoiveen?
 

Jazzy76

Jäsen
Muutama kysymys tosta yhteiskausikortista.
2017-18 ensimmäinen playoff -kierros siis kuuluu korttiin. Eli jos TPS etenisi nyt välieriin/finaali/pronssi, pitääkö niihin peleihin ostaa oma kausikorttinsa sitten? Vai myydäänkö niihin pelkkiä irtolippuja?

Ja koskeeko HC:n E katsomoiden kausikorttipaikat mitä riviä tahansa? Eli voin halutessani laittaa tilaustietoihin rivitoiveen?

Kysyin toimistolta: Tuohon liittyen tullaan tekemään kampanjan toteutuessa oma kausikortti playoffeihin Seurakortin ennen 20.3. ostaneille/maksaneille.

E-katsomot koskevat kaikkia rivejä ja toiveen rivistä on mahdollista esittää viestikentässä.
 

Jazzy76

Jäsen
@Jazzy76 saako Seurakortilla samat edut kuin kannattajakausarilla (kioski- ja fanituote-edut, oma jono sisäänkäynnillä jne.)?

Kyllä. Edut ovat samat, eli Gatorade Centerillä on oma sisäänkäynti. Lisäksi kausikorttilaisille on omia etupelejä. Tulevalla kaudella sekä kannattajilla että kausikorttilaisilla ovat samat pysyväisedut hallin ravintoloissa.
 
Viimeksi muokattu:

Jazzy76

Jäsen
Pystyykö tämänkin kausarin maksamaan Smartumeilla?

Maksuvälineenä käyvät samat kuin TPS:n jääkiekkopeleissä muutenkin, eli Smartum-kortti, Smartumin liikunta- ja kulttuuriseteli, Edenredin Virikeseteli ja Tyky-kuntoseteli sekä ePassi (mobiilimaksu). Tarkemmat ohjeet ja maksuaikataulu tulevat, kun tiedämme toteutuuko kampanja.

Täältä löytyy kysymyksiä ja vastauksia koottuna: Kysymyksiä ja vastauksia seurakortista - TPS
 
Viimeksi muokattu:

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Kiitos @Jazzy76 vastauksista!

Toivottavasti Seurat nyt rummuttavat tätä, jotta markkinointi olisi maksimissaan. Sen verran hieno juttu kyseessä!

Ja joku "mittari" korttien varausmääriin olisi kiva vaikka viikoittain julkaistavaksi. Sen tyyppinen kun yleisömäärien suhteen on välillä ollut.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Helmikuu on jo aika pitkällä eikä tammikuun kuukausimakasiini ole vieläkään ilmestynyt. Osaako @Jazzy76 vastata onko näitä vielä tulossa? Vai lopetettiinko makasiini kesken kauden?
 

Jazzy76

Jäsen
Helmikuun makasiini tulee tällä viikolla. Elastinen käy puhumassa meidän Midas Menestystarinat -yritystapahtumassa ja häntä haastatellaan siellä.
 

Hopeavarjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt oli kohtalaisen riskaabelia ja tyylitöntä viestintää. Kannattajien odotukset olivat varmasti korkealla, ja nyt saimme kaljaa. Tällekin sinäänsä ok tuotteelle oltais toisenlaisella julkistuksella saatu hieman positiivisempi vire.
 

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Ihan vitunmoiseksi farssiksi meni.

Mietitäänkö siellä toimistolla ihan täysillä näitä juttuja?
 

huhupuhe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ihan vitunmoiseksi farssiksi meni.

Mietitäänkö siellä toimistolla ihan täysillä näitä juttuja?
Vittu välillä ihmetyttää kuinka tosissaan sitä fanit jaksaa tätä hommaa seurata. Porukkahan vetää kovemmalla raivolla kun ite pelaajat kentälle. Tän energian kun sais siirrettyä kentälle niin ai että!
 

Barney

Jäsen
On kyllä melko erikoista, että organisaation viestintä on tuolla tasolla, vaikka johtoportaassa on pari kaveria, joilla luulisi olevan jonkunlainen käsitys siitä kuinka tärkeää viestintä on yrityksen brändin kannalta. Nyt ainakin tuo uusi olut sai lähtökohtaisesti aika huonon vastaanoton kannattajien keskuudessa, ja aika pitkään se tullaan varmaan yhdistämään tähän julkistuskeissiin. Oli varmaan jonkunlaiseksi kevennykseksi tarkoitettu, mutta ainakaan omasta mielestäni se ei oikein nyt toiminut.
 

huhupuhe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ihan vitunmoiseksi farssiksi meni.

Mietitäänkö siellä toimistolla ihan täysillä näitä juttuja?
Toivottavasti ei nyt mennyt ilta pilalle vitsin takia. Valitettavasti ollaan nyt narrattu vasta 2 kultakypärää. Milloinkohan viimeksi? Luulisi että sentään jotain realismia löytyisi faneilta...
 
Suosikkijoukkue
TPS
Toivottavasti ei nyt mennyt ilta pilalle vitsin takia. Valitettavasti ollaan nyt narrattu vasta 2 kultakypärää. Milloinkohan viimeksi? Luulisi että sentään jotain realismia löytyisi faneilta...

Tempauksena tuo oli aika huono idea, mutta hankintoihin enemmän kuin tyytyväinen ja samaan aikaan ei voi kun hieman huvittuneena seurata tätä keskustelua. Naurattaa myös kuinka moni ulkopaikkakuntalainen on täällä eri ketjuissa meuhkaamassa, taitaa omissa joukueissa olla aika vähissä nuo uutiset ja kovatasoiset hankinnat.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Omasta mielestäni toimiva läppä ja hyvä trolli, arvostan
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Nykyään toki some tekee herkemmäksi monella tapaa. Suututaan herkästi, ollaan tosikkoja. Itse hörähdin uutiselle suuresti. Ehkä säilön tuon tölkin, kun joskus olen maistanut.
 

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Toivottavasti ei nyt mennyt ilta pilalle vitsin takia. Valitettavasti ollaan nyt narrattu vasta 2 kultakypärää. Milloinkohan viimeksi? Luulisi että sentään jotain realismia löytyisi faneilta...

Väärin pahoitettu mieli? Enkä ottanut kantaa tuossa Budishiin enkä Palveeseen. Loistavia hankintoja.

Minun mielipiteeni on, että faneille (joidenkin mielestä ne seurayhteisön yhdet tärkeimmistä jäsenistä) on annettu selkeästi mahdollisuus ymmärtää väärin. Sitä en ymmärrä, miksi tällainen mahdollisuus annettiin. Tämä minun mielipiteeni.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Minun mielipiteeni on, että faneille (joidenkin mielestä ne seurayhteisön yhdet tärkeimmistä jäsenistä) on annettu selkeästi mahdollisuus ymmärtää väärin. Sitä en ymmärrä, miksi tällainen mahdollisuus annettiin. Tämä minun mielipiteeni.

Hyvin osa on tarttunut tuohon mahdollisuuteen.
 

Hopeavarjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
The Priestin jälkimmäinen kappale kiteyttää asian täydellisesti. Ei tuohon voi mitään oikein lisätäkään. Paljon on vielä opittavaa, mutta hiukan liikaa tunnutaan sötkäiltävän. TPS:n kannattajakunta ei todellakaan ole mikään homogeeninen lahko, se tuntuu joskus unohtuvan.
 

huhupuhe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Väärin pahoitettu mieli? Enkä ottanut kantaa tuossa Budishiin enkä Palveeseen. Loistavia hankintoja.

Minun mielipiteeni on, että faneille (joidenkin mielestä ne seurayhteisön yhdet tärkeimmistä jäsenistä) on annettu selkeästi mahdollisuus ymmärtää väärin. Sitä en ymmärrä, miksi tällainen mahdollisuus annettiin. Tämä minun mielipiteeni.
Juu eipä mitään, nauratti vaan kun niin moni näkee tempauksen niin negatiivisena juttuna. Kuiva vitsi kokonaisuudessaan, mutta turha kenenkään on mieltään pahoittaa.
 

huhupuhe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Anteeks mitä? :D

Kysyin henkilöltä joka saattaa tietää jotai asiasta miten hänen mielestä onnistui tempaus ja sit sä hyökkäät mun kimppuun. Kuka tässä nyt sitten käy kierroksilla? Onko tämä esim. karjalan idea vai tepsukan? Ois varmaan kannattanut julkaistaa se kaljahassuttelu ekana ja sit vasta Palve. Ylimielistä toimintaa.

En juo olutta enkä alkoholia ylipäätänsä.
Itse olen melko nuori, ja meidän keskuudessa sanonta ”miten meni noin omasta mielestä” mielletään käytännössä aina negatiivisena kettuiluna, joten anteeksi reaktioni, jos se kerran oli täysin turha. En vaan jaksa katella faneja jotka jaksaa aina vaan valittaa rakastamansa seuran toiminnasta...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös