Positiivisuusketju

  • 856 835
  • 3 943

Calé

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pereskokovilla on kaikki edellytykset olla vuoden päästä se Iikka, kenen perään itketään ja ketä ei voida millään korvata. Toki tuohon on vielä matkaa teoissa vaikka kuinka, mutta taitojen puolesta potentiaali on ihan sitä samaa kuin Taikurilla.
Harkkakaudella olin Pereskokovista hieman epäileväinen mutta pari peliä kun sai nähtyä niin on Vadim kyllä lyönyt luun kurkkuun. Todella taitava ja viihdyttävä pelaaja, katsotaan miten lähtee kehittymään.

Miksiköhän alkukaudesta peluutettiin niin vähän? Ei osannut pelitapaa ja kommunikaatio ongelmia?
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Pereskokovilla on kaikki edellytykset olla vuoden päästä se Iikka, kenen perään itketään ja ketä ei voida millään korvata. Toki tuohon on vielä matkaa teoissa vaikka kuinka, mutta taitojen puolesta potentiaali on ihan sitä samaa kuin Taikurilla.

Koetahan nyt lopettaa se Iikasta itkeminen itsekin. Täällä nyt vain on haluttu ja toivottu kaverille jatkoa.

Pereskokoville toivon minäkin ehdottamasti jatkoa. Parantaa koko ajan.
 

McInen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Harkkakaudella olin Pereskokovista hieman epäileväinen mutta pari peliä kun sai nähtyä niin on Vadim kyllä lyönyt luun kurkkuun. Todella taitava ja viihdyttävä pelaaja, katsotaan miten lähtee kehittymään.

Miksiköhän alkukaudesta peluutettiin niin vähän? Ei osannut pelitapaa ja kommunikaatio ongelmia?
Mielestäni todella taitava pelaaja yksilönä hyökkäyssuuntaan mutta jotenkin ihan ulkona viisikkopelistä. Voiko tuo johtua vain (täydellisestä) kielitaidon puutteesta? Vai perusvenäläisestä, yksilökeskeisestä pelitavasta... ;-) Anteeksi, sanoinko mä tuon ääneen...
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Aah voitto Kärpistä <3 Enpä ois uskonu tällaseen esitykseen parin edellisen pelin pupelluksen jälkeen. Kiitos Iikkuli, kiitos Alanne, kiitos Juvonen, kiitos myös Sailio kun pilasit vitun rotta joukkuees loppukirin.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Kauden ensimmäinen 3p voitto pelistä, jossa vastustaja teki avausmaalin.
 

Calé

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
3 pinnaa liigakärjeltä tuolla pakistolla maistuu erittäin hyvältä ja oli ihan raikasta peliä muutenkin. Juvosen nykykunto ansaitsee vahvan littipeukun.

E. Erityismaininta Alanteelle, pelaa tällä hetkellä hyvää kiekkoa.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Tämmöset matsit ku tänää antaa toivoa loppukautta ajatellen. Kauden ehjin vieraspeli?
 

Calé

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tämmöset matsit ku tänää antaa toivoa loppukautta ajatellen. Kauden ehjin vieraspeli?
Oli kyllä todella ehjä. Paineistettiin kun oli paikka paineistaa ja tukittiin keskialuetta kun sitä tarvittiin. Oli vähän tuuriakin mukana tänään, mutta ei se kokonaiskuvaan vaikuttanut, oli selvästi Pelsun peli.

Edit. Posia myös että Kimi Koivisto sai toivottavasti koko maailman eläintarhojen gorillat pois selästä ja alkaisi osumaan lukemattomista paikoistaan!
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Tokan erän perusteella en uskonu ees pisteeseen. Siitä posia. Paskoista rankkareista voisin sanoa pari valittua sanaa mut tää on positiivisuusketju joten jätänpä sanomatta. Niellään karvas tappio ja ollaan ilosii et saatiin edes piste. Sekään kun ei ikinä ole itsestäänselvyys kun Pelsu lähtee päätöserään tappioasemasta.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Kun sitä vitun jäätä ei voi ajaa ennen rankkareita.
Sorry vieraisiin pöytiin huutelu, olen periaattessa samaa mieltä koska ajetulla jäälle Ville Kohon patenttiharhautuskin voisi toimia. Käytännössä mulle kuitenkin sopii hyvin, jos Ahti Oksanen upottelee myös jatkossa rankkareita erehtymättömästi suorilla laukauksilla, ja kaikki muut (esim. Tyrväinen, Nikko, Sulak, Koho ja Kangasniemi) yrittävät hienojia kikkoja ja hukkaavat kiekon. Luulen että tämä taisi olla Oksaselta noin viides voittomaalilaukaus, ja about kaikki ovat uponneet maaliin samalla tavalla. Miksei muut ammu suoraan? Eikö kukaan ole kertonut niille, että jäätä ei enää ajeta ennen rankkareita?
 
Viimeksi muokattu:

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Sorry vieraisiin pöytiin huutelu, olen periaattessa samaa mieltä koska ajetulla jäälle Ville Kohon patenttiharhautuskin voisi toimia. Käytännössä mulle kuitenkin sopii hyvin, jos Ahti Oksanen upottelee myös jatkossa rankkareita erehtymättömästi suorilla laukauksilla, ja kaikki muut (esim. Tyrväinen, Nikko, Sulak, Koho ja Kangasniemi) yrittävät hienojia kikkoja ja hukkaavat kiekon. Luulen että tämä taisi olla Oksaselta noin viides voittomaalilaukaus, ja about kaikki ovat uponneet maaliin samalla tavalla. Miksei muut ammu suoraan? Eikö kukaan ole kertonut niille, että jäätä ei enää ajeta ennen rankkareita?

Tyrväinen ja Sulak yrittivät molemmat suoraa vetoa kuten aina, mutta kiekko eli lavassa. Sitten oltiinkin jo veskan sylissä.

Tämän takia harmittavan usein tosiaan nähdään niitä tylsiä suoria vetoja.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Moni saattaa harmitella menetettyä pistettä nähdyllä dominoinnilla. Mutta itse ainakin olen äärimmäisen ylpeä tavasta jolla voittomaali syntyi. Libor Sulak, jatkoajan viimeisellä sekuntilla. Moni keskivertopelaaja olisi tuossa kohtaa antanut kellon kulua loppuun, mutta nyt Sulak näytti koko joukkueelle arvokasta esimerkkiä siitä, kuinka aina, ihan aina kannattaa pelata summeriin saakka.

Nuoresta iästään ja kokemattomuudestaan huolimatta Sulak on jo nyt puolustuksen kiekollinen liideri yhdessä Keken kanssa ja olen varma, että kunhan oppii vielä välttämään vääränlaisia riskejä, joihin aina aika ajoin kentällä syyllistyy, niin tällä kaverilla on edessään mahtava ura rapakon takana. En epäile hetkeäkään, etteikö Libor onnistuisi siirtämään johtajataitojaan taalajäille.

Kaikki on tässä kohtaa kiinni siitä, kuinka hyvin oppii operoimaan pienessä tilassa nopeasti. Sulakista kuitenkin huokuu halu oppia ja kehittyä kiekkoilijana, joten olen ihan varma että saamme vielä vuosien saatossa olla tästä kaverista ylpeitä, kuinka ponnahti isoihin valoihin Lahen kautta :)
 

AgiiL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ollaan pitkästä aikaa kuuden sakissa. Ei tämä toki vielä mitään merkitse ja eroa 10. sijalla olevaan SaiPaankin on vain yksi piste, mutta hienoa nähdä että otteet ovat parantuneet. Kuntopuntarissa ollaan tällä hetkellä toisena.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Ollaan pitkästä aikaa kuuden sakissa. Ei tämä toki vielä mitään merkitse ja eroa 10. sijalla olevaan SaiPaankin on vain yksi piste, mutta hienoa nähdä että otteet ovat parantuneet. Kuntopuntarissa ollaan tällä hetkellä toisena.
Tuo kiistatta koko kauden surkein peli, jossa otettiin turpiin Jukureilta 4-1 taisi lopulta vaan kasvattaa joukkueen sisua. Pari päivää myöhemmin kaatui sarjakärki Kärpät komean taistelun päätteeksi, ja itse koen että tuo voitto saattoi olla koko kauden tärkein käännekohta. Tuon pelin jälkeen ollaan taisteltu joka pelissä voitosta. Tän kuuden pelin pisteputken aikana ei olla päästetty kertaakaan yli kahta maalia (en laske rankkarimaaleja tähän). Puolustuspäässä ollaan siis otettu ihan valtavia askeleita parempaan suuntaan. Viimeisenä lukkona itseluottamuksensa uudelleen löytänyt Juvonen.

Tällä hetkellä mulla on vaan sellanen luottavainen tunne, että yksikään jengi ei enää hypi meidän silmille. Tän pisteputken aikana on ollu tuota HIFK-ilotulitusta lukuunottamatta pelkkiä vaikeita pelejä, ja Pelicans on voittanut niistä kaikki yhtä lukuunottamatta. Se on se isoin statementti mulle. Tällä hetkellä noi jätkät haluu voittaa ja tuntuu että myös uskotaan pystyvämme voittamaan kenet tahansa. Tästä otteesta on nyt vain pidettävä kiinni ja saatava ylivoimaan vielä napsu lisää liikettä, niin kuka tietää millainen kevät meitä vielä oottaa!
 
Viimeksi muokattu:

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Heti kun saatiin puolustus kasaan loukkaantumisten jälkeen, alkoivat tulokset parantua. Huonosti ei pelattu aiemminkaan siihen nähden, millaisia pakkeja oli käytettävissä.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Vuoden sykähdyttävin urheiluhetki koettiin tänään Isku-areenalla. Hemmetti mikä nousu 1-4:stä 4-4:ään ja tuo tasoitus 5 sekuntia ennen loppua. Tää jengi on huikea! Tällaiset nostavat itseluottamusta ja tiedä miten hyvä kevät tästä vielä saadaan kun peli on muutenkin kunnossa.

Juvoselta mahtavia torjuntoja rankkareissa. Oli voittava rankkarimokke tänään, mutta harmi että omien veivit jäi vähän vajaiksi.

JYP:ltä pinnankin puristaminen oli hyvä suoritus ja huomenna voidaan paineitta lähteä hakemaan Oulusta pinnaa tai paria. Vaikeaahan siellä tulee olemaan, mutta eihän sitä ikinä tiedä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös