La 30.12.2017 Slovan Bratislava - Jokerit

  • 12 776
  • 172

Matsimamma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa, sympatiat Jokereille
Oliko Marjamäki joka koomaili viivalla kiekon Mikusille? Millähän tosta kaverista pääsis eroon
Olen itse ollut monesti sitä mieltä, että juuri Masi on se, joka pitäisi kenkiä ensimmäisenä ulos, MUTTA huomasiko kukaan, kuinka hän alusti Jokereiden maalin? Ei lähtenyt peruuttelemaan, kun muut vaihtoon, vaan syvälle Slovanin alueelle, mistä ykkönen pääsi jatkamaan!
 

faro

Jäsen
Olen itse ollut monesti sitä mieltä, että juuri Masi on se, joka pitäisi kenkiä ensimmäisenä ulos, MUTTA huomasiko kukaan, kuinka hän alusti Jokereiden maalin? Ei lähtenyt peruuttelemaan, kun muut vaihtoon, vaan syvälle Slovanin alueelle, mistä ykkönen pääsi jatkamaan!
Jep. Pieni juttu, joka mahdollisti maalin. Annetaan posia silloin kun on aika.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kivistöltä huonoa puolustamista.
 

faro

Jäsen
Nyt toiseen erään pari maalia eikä yhtään omiin, niin voi seurailla kolmatta paljon rennommin.

Zapolskille heti hyvä torjunta kun Kivistö koomailee.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Komeat parrat herroilla. :)
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikös äskeisessä kotipelissäkin Slovania vastaan soinut omissa erien lopuissa ja aluissa? Nyt kosahti ekan erän lopulla, ja meinattiin sössiä 2-1 tokan erän alkuun. Ei näin, olkaa nyt hereillä.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Marjamäki ja paitsio mainittu
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kyllä tää ihan samalta koomailulta näyttää kuin hetki sit kotona, näillä otteilla otetaan taas turpaan.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kyllä tää ihan samalta koomailulta näyttää kuin hetki sit kotona, näillä otteilla otetaan taas turpaan.
Sama huomio täällä, valitettavan lepsua on kyllä. Tällä hetkellä turha ihmetellä jos tulee käkättimeen.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Moses ja Nelli lähellä tehdä maalin. Eka hyvä vaihto Mosselta.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nää Slovan pelit on just niitä pelejä joissa tasoero on äärettömän suuri joten on täysin inhimillistä ettei Jokerit syty näihin peleihin. Sääli ja armo kun ovat inhimillisiä piirteitä. Noin muuten Jokerit on ihan vitun kova jengi!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Noin muuten Jokerit on ihan vitun kova jengi!

Juu niin on, varsinkin häviämään näitä ennakkoon heikompia joukkueita vastaan. Ja viimeisimmän kohtaamisen perusteellahan me ei edes olla parempia.
 

Flameberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt oli ilahduttava välähdys kakkosen potentiaalista. Samalla huomaan, että mulla on yhä mietoja vaikeuksia hahmottaa sitä, että jengissä pelaavat sekä Lempäälän Moses että Pelkkä Moses.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Sitä kakkosen pyöritystä lukuunottamatta aika heikko erä tähän mennessä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juu niin on, varsinkin häviämään näitä ennakkoon heikompia joukkueita vastaan.

Mitä tähän nyt sanoisi. Sanotaanko niin, että Jokereita heikompia on 75% KHL:stä, joten väkisinkin niitä tappioita tulee myös heikompia vastaan. Aivan kuten Penseillä tulee änärissä. Kukaan ei ole voittamaton, ei edes HJK Veikkausliigassa. Noin muuten hyvää uutta vuotta!
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Regin ja tyhmä jäähy vol 2.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
4 vs 4 peliä kun Garbutt hölmöilee jatkamalla peliä ilman kypärää muuten vain Lauridsen olisi istunut.

Jaahas tuomarit ottaa roolia, ihan vitsi jäähy Reginille.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kiekottomalta huitaisee poikkarilla mailan pois käsistä ja se on mielestäsi huumorijäähy?

Kaspar itse luisteli Reginin eteen estämään nousua ja maila tippui helposti, minä en ainakaan nähnyt mitään poikkaria Reginiltä, maila oli korkeintaan edessä mut isku liike puuttui.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Suorastaan surkeahan Jokerit on tällä hetkellä. Josko se ylivoimalla vähän paranisi nyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös