Ke 29.11.2017 Helsingin Jokerit - Amur Habarovsk

  • 11 097
  • 102

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kaikki menee Zapolskille tänään, mies ei kestä painetta. No Rämö pelaa lauantaina, sen tää peli on ainakin varmistanut.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minä laittaisin Karrin maalille lauantaina.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Minä laittaisin Karrin maalille lauantaina.

Minä laittaisin kolmanteen erään.

Hyvä on ote pelistä, joten luottavaisin mielin voi jatkaa takaiskusta huolimatta. Etenkin kolme ekaa ketjua pelaa hyvää peliä. Erittäin kurinalaisesti kyllä Amur pelaa edelleen.
 
Maaleja en Zapolskin piikkiin suoraan laita, mutta kyllä hän tuossa huippuvireessään olisi pari noista napannut. Tänään ei vain ole ollut Zapon päivä, vaikka ns. tehtyjä maaleja kaikki ovatkin olleet.
 

ela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL
Niinhän tuo Isäntäkin jossain lähetyksessä tuumi, että onkohan Zapo sitten näitä veskoja, jotka ei nimenomaan kaipaa lepoa vaan mahdollisimman paljon pelejä suorittaakseen maksimaalisella tasolla.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Jokerit on suorastaan lahjoittaneet Amurille noita maaleja. Toivottavasti tästä nyt kuitenkin muutama piste raavittaisiin.
 

Museisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Maalivahtien kannalta tiukka tilanne lauantaita ajatellen. Kelasin aiemmin, että Zapo olisi todennäköisempi, mutta nyt en ole enää varma. Onneksi ei ole mun homma tehdä näitä valintoja.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
40 min pelattu ja Jokereilla ei yhtään ylivoimaa. Käsittämätöntä! Zapolle varmaan kauden heikoin peli.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Joo, lepäsikö Zapo liikaa. Jokerien peli ei ole huonoa, vaikka jokaisella puolustajalla ei liike nyt riitä. Tuomarilinja on hieman Jokereita vastaan. En tarkoita jäähyjä Jokerien osalta, joita voisi olla 2-3 enemmän, vaan Amurin nollaa alivoimamerkintää. Se ei vastaa joukkueen pelaamista, ei todellakaan.
 

Jay79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Hauskoja aina noi maalivahdin dumaamiset kun tulee vähän heikompi peli, kaveri vetänyt huikealla tasolla tällä kaudella ja fanipojat itkee samantien.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Hauskoja aina noi maalivahdin dumaamiset kun tulee vähän heikompi peli, kaveri vetänyt huikealla tasolla tällä kaudella ja fanipojat itkee samantien.

Kukahan on itkenyt? Itse ainakin totesin vain vaihtavani heikompaa peliä pelaavan maalivahdin paremmin pelanneeseen. Se ei poista sitä, että mies on pelannut ja varmaan pelaa jatkossakin hyvällä tasolla.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Nyt oli kapteenin kymppi lähellä. Tuomarilla oli jo pilli suussa, mutta viime hetkellä Regin kääntyi pois.
 

Museisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kukahan on itkenyt? Itse ainakin totesin vain vaihtavani heikompaa peliä pelaavan maalivahdin paremmin pelanneeseen. Se ei poista sitä, että mies on pelannut ja varmaan pelaa jatkossakin hyvällä tasolla.

Jep, kyllä tässä lähinnä pohditaan sitä, kumpi kahdesta hyvin pelanneesta veskasta on se kuumempi ensi lauantaita ajatellen.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Onhan tämä nyt koomista, kun edes pitkiä kiekkoja viitsitä Amurilta puhaltaa pois. Helpottaa kohtalaisen paljon tuota puolustamista, kun voi mailalla tehdä mitä haluaa ja purkaa kiekkoa toiseen päähän ilman vihellystä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
On kyllä räikeintä vierastuomarointia tällä kaudella, harjoitusta lauantaille?
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On tämä KHL kyllä hieno sarja.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Tuosta polvitaklaus, selvä.

Onhan yksittäisiä ohi pelejä tullut ennenkin tuomareille, mutta tällaista ajanjaksoa en muista koko KHL ajalta, että olisi näin monta peräkkäistä peliä vedetty näin räikeällä linjalla vain toiseen suuntaan.
 

Micqou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Avs, Mikko Rantanen, (HPK)
ahahahaha mikä jäähy ja missä vaiheessa nousee käsi :D
--> TV kiinni, tän takia tuolta kohelosta on pakko päästä vit*uun
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös