NHL-lähetykset netissä

  • 3 713 009
  • 9 692

Zigmund

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Jännästi mäkisen antin nimi vaihtelee tuolla Viaplayssa pelien selostajana välillä selostaa ja välillä ei heh.. Mieluusti kuitenkin kuuntelisin joukkueiden omia, enkä mitenkään jaksa nhltv katella yhtään mitään kiitos!
 

Ganal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tässä joutuu välillä olemaan streamin varassa, viime yönä ei meinannut millään löytyä hyvää streamia. Onko jollakin heittää jotain hyvää sivustoa (ilmaista ja ilman mitään tunnuksia) mistä näitä pystyis katteleen mahdollisimman hyvällä kuvalla?
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Tässä joutuu välillä olemaan streamin varassa, viime yönä ei meinannut millään löytyä hyvää streamia. Onko jollakin heittää jotain hyvää sivustoa (ilmaista ja ilman mitään tunnuksia) mistä näitä pystyis katteleen mahdollisimman hyvällä kuvalla?

Redditin kautta NHL streams tarjoaa yleensä hyviä vaihtoehtoja, youtube-linkkejä. Tässäkin ketjussa taisi olla jo yksi hyvä linkki ihan parin sivun sisällä.
 

Lätkäjope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Armia #10, Matushkin #43
Pahoittelen jos on jo kysytty kertaalleen, mutta osaako joku kertoa mitä NHL:n omilla sivuilla tuo kohta "Free Game" tarkoittaa? Onko kenties joku uudistus, että näkyy Gamecenterin kautta ilman tilausta silloin tällöin joku matsi?
 

TomiT14

Jäsen
Pahoittelen jos on jo kysytty kertaalleen, mutta osaako joku kertoa mitä NHL:n omilla sivuilla tuo kohta "Free Game" tarkoittaa? Onko kenties joku uudistus, että näkyy Gamecenterin kautta ilman tilausta silloin tällöin joku matsi?

Ei enää varsinainen uutuus, kun on ollut tarjolla NHL.tv:n uudistuksesta asti helmikuusta 2016. Mutta muuten toimii juuri niin kuin kuvailit, mutta Viasatin yksinoikeusdiilin myötä tuo ominaisuus ei valitettavasti ole käytössä Pohjoismaissa.
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Aamulla kun yritin päästä Viaplayn kautta NHL.tv:n puolelle katselemaan pelejä, niin valitteli että: "you do not have access to view this content. to watch live games and learn more about blackout restrictions, please visit nhl.tv.". Nyt onneksi näyttäisi jälleen toimivan normaalisti. Ajattelin jo, että taasko tässä saadaan jotain isompaa ongelmaa kehiin, mutta onneksi ei.

Onkos tuohon jotain keinoa saada katsottua noita matseja 60 fps:nä, kun puhutaan yhdistelmästä selain + Viaplay + NHL.tv?
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Aamulla kun yritin päästä Viaplayn kautta NHL.tv:n puolelle katselemaan pelejä, niin valitteli että: "you do not have access to view this content. to watch live games and learn more about blackout restrictions, please visit nhl.tv.". Nyt onneksi näyttäisi jälleen toimivan normaalisti. Ajattelin jo, että taasko tässä saadaan jotain isompaa ongelmaa kehiin, mutta onneksi ei.

Mulla ainakin välillä heitti jotain vastaavaa herjaa, siis läpi koko viime kauden. Sitkeästi vaan uusilla yrityksillä ja kohta ollaankin pelien äärellä.. jokseenkin typerää silti.

Mutta, mikä hiton idea on ollut laittaa NHL on the fly -lähetykseen tulokset pyörimään alariville???? Tosi kiva jännätä kierroksen matsit aamulla läpi..
 

VirG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Vaasan Sport, Arizona Coyotes
Tässä joutuu välillä olemaan streamin varassa, viime yönä ei meinannut millään löytyä hyvää streamia. Onko jollakin heittää jotain hyvää sivustoa (ilmaista ja ilman mitään tunnuksia) mistä näitä pystyis katteleen mahdollisimman hyvällä kuvalla?

Caststreams.com. Täysin ilmainen, mm. google-tunnuksilla kirjatuminen. Tällä hetkellä saatavilla vain HOME-feedejä, mutta tulevaisuudessa asia korjaantunee.
 

DDeke

Jäsen
Näyttäisi lähipäivinä olevan hyvin pelejä sopivina katseluaikoina. Onko mitään kautta mahdollista ostaa yksittäisiä pelejä tai lyhyttä pätkää vai kannattaako kokeilla streameja (jos niin mistä)?
 

xkouhiax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Mistä katsotte nykyään koosteita aamukahvin äärellä? NHL.comin recapit ovat melkoisia tynkiä nykyään ja taustalle on vieläpä laitettu musiikki soimaan...
Itse katsellut nyt tuolta parina aamuna, kunnon pituiset koosteet ja löytyy myös nyrkkihippasia (ja niitä edeltäneet taklaukset) erillisistä(kin) pätkistä:
https://www.youtube.com/channel/UChGJECFxl7TSKQSD1P0UIxg/videos

Kiitos tästä linkistä! NHL.comin recapsit kuvan laadultaankin paskaa, mutta tuolla Youtube-kanavalla oli hyvälaatuiset koosteet.
 
Suosikkijoukkue
Washington Capitals

WildThing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Minnesota Wild
Onko kellään näkemystä miten sais täällä lattareissa näkymään änärimatsit Iphonella? Vai pitääkö tässä alkaa läppärin ostoon..
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Itse olen useasti juurikin iphonen kautta redditin streami tarjonnasta etsinyt haluamani pelin duunissa. Aina löytynyt joku mikä toimii iphonella ja laatukin ollut aina hd.
 

tiilk

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Onko muilla nhl.tv:n kuva ja ääni (Viaplayn kautta) pätkivää? Ei vaikutusta vaikka laadun laittaisi matalimmalle. Onko se playeri vain umpisurkea vai onko vika läppärissäni? Millään muulla sivustolla/playerilla en kohtaa vastaavaa. Olisi mukava katsoa tiettyjä pätkiä kun saa valita koti- tai vierasfeedin, mutta lähetys pätkäisee säännöllisesti muutaman sekunnin välein, ja tuntuu että hämmästyttävän usein se pätkäisy on juuri maaliin johtavan laukauksen, tai muun sellaisen kohdalla, jonka juuri haluaisi nähdä tai kuulla. Hyvällä tuurilla näet kohdan pätkäisemättä, kun muutaman kerran kelailet.

Toinen ärsyttävyys ilmenee Chromecastin kautta heijastettaessa. Kuva ja ääni eivät pätki, mutta aina jossain vaiheessa TV-ruudun alalaitaan ilmestyy itsestään videon aikajana play-nappuloineen ja kuva hämärtyy hiukan. Ikään kuin liikuttaisi kursoria videon päällä. Ja tämä ei lähde pois muuten kuin pysäyttämällä castauksen ja heijastamalla uudelleen. Tätä saa sitten tehdä säännöllisesti jos nhl.tv:n kautta haluaa katsoa.

Viaplayn kautta hommat pelaa onneksi moitteetta, mutta siellä on tarjolla vain kotijoukkueen lähetys.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Jos ja kun katsotte NHL.tv:n kautta matseja selaimella, niin onko muilla koko näytön tila alkanut sekoilemaan niin, ettei se kuva ole edes koko näytön kokoinen?
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Mulla ei ole viime päivät toiminut nhl gamecenter, antaa vain virhettä Media Error: Video not available. Oon päivittänyt flashplayerin, mutta ei toimi.

edit. syy löyty kun jaksoin tarkemmin tutkastella. Ad blockerit jne piti ottaa pois päältä jotta sain päivitettyä oikein flashin ja nyt pelittää normisti.
 
Viimeksi muokattu:

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mulla ei ole viime päivät toiminut nhl gamecenter, antaa vain virhettä Media Error: Video not available. Oon päivittänyt flashplayerin, mutta ei toimi.

edit. syy löyty kun jaksoin tarkemmin tutkastella. Ad blockerit jne piti ottaa pois päältä jotta sain päivitettyä oikein flashin ja nyt pelittää normisti.

Mulla nyt tuo sun ongelma, mutta eipä flashin asennus (päivitys) auttanut. NHL.tv:ssä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mulla nyt tuo sun ongelma, mutta eipä flashin asennus (päivitys) auttanut. NHL.tv:ssä.
Eikä Firefoxilla. Ei auttanut myöskään että otin adblockerin päältä sekä chromella, että foxilla.

On se kumma kun NHL-TV:n väki saa perseiltyä tuon softan vähintään kaksi kertaa kaudessa toimimattomaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös