Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 329 910
  • 66 848

JKyykka

Jäsen
Iltalehdellä (ja Radio Suomirockilla) on äänestys "Vuoden Suomirock -kappale".
Tämä vetää kyllä ihan oikeasti aika sanattomaksi. Siis mikä juttu tämä on? :D Pitää kyllä tuota CMX:n biisiä äänestää, sillä bändi lupasi Facebookissa tehdä tuon nimisen kappaleen mikäli se tuon äänestyksen voittaa.

EDIT: Höh, nyt se CMX:n biisi on muutettu oikeaksi. Mutta ei poista sitä tosiasiaa, että on kyllä hämmentävä äänestys.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Moikkaileeko naapurit teitä? Miten noilta tulee niin tylyä ja nopeaa tervehdystä ja äkkiä luikitaan karkuun. Niin ja kesällä oli taloyhtiön pippalot tossa takapihalla lähes mun ikkunan alla ja kuulin jonkun sanoneen että oli kellosta oikein katsonut kaljatölkkien suhahdusten väliä ja 35 min. Ja edellisestä kämpästä kun muutin niin tiputin oikein vittu rakkauskirjeen naapurin tytön postiluukusta ja arvatkaa tuliko vastarakkautta. Hitto ikinä ei ole varmaan saanut munaa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kyllä saatana saa taas hävetä, on Suomi mainittu. Saisivat vanhat ukot hävetä kun eivät kyenneet pitämään lopetuspäätöstään ja palasivat ratsastamaan väsyneillä nettifoorumikeskustelujen tasoisilla lyriikoilla.

En ole itse biisiä kuullut, enkä pidä kiirettä sen kuuntelemisessakaan. En oikein enää jaksa minkään bändin comeback-ilmoituksia. Pysyisivät saatana haudassaan kun kerran ovat touhun lopettaneet. Sama kuin lämmittäisi jo kertaalleen pakastetun Saarioisten roiskeläpän pari kertaa mikrossa uudestaan.
Kiitos tästä, nauroin ääneen. Hienoa että joku muukin on läpeensä kyllästynyt tuohon paskabiisiin, varsinkin kun itse tapauskin sitten paljastui lähinnä flopiksi. Aikanaan oli nää herrat ihan parhaimmistoa, mutta näköjään pitää tehdä sitä mikä "myy" ja lopputulos sitten tälläistä paskaa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Moikkaileeko naapurit teitä? Miten noilta tulee niin tylyä ja nopeaa tervehdystä ja äkkiä luikitaan karkuun. Niin ja kesällä oli taloyhtiön pippalot tossa takapihalla lähes mun ikkunan alla ja kuulin jonkun sanoneen että oli kellosta oikein katsonut kaljatölkkien suhahdusten väliä ja 35 min. Ja edellisestä kämpästä kun muutin niin tiputin oikein vittu rakkauskirjeen naapurin tytön postiluukusta ja arvatkaa tuliko vastarakkautta. Hitto ikinä ei ole varmaan saanut munaa.
Moikkailee, varsinkin naapurien lapset. Minä kun olen päättänyt, oman tulevaisuuteni kustannuksella, että mä en saatana lähde tähän nykymaailman touhuun mukaan, vaan minulle lapset on lapsia, minä olen aikuinen ja on aivan hyväksyttävää, että minä moikkaan naapurien lapsia ja keskustelen heidän kanssaan. Tarpeeksi monesti kun on tämän, pelottavan ja lähes seksuaalisuuteen viittaavan asian, eli moin sanomisen tehnyt, niin naapurin lapsetkin ovat alkaneet juttelemaan. On se hui ja kauhistus, että aikuinen ihminen tällä tavalla suorittaa kanssakäymistä naapurin lasten kanssa. Sen mitä olen ymmärtänyt vastauksista, niin suhteemme on tyydyttänyt kaikkia osapuolia ja kukaan ei ole saanut traumoja. Tai no minä vähän, kun odotan millon tullaan hakemaan, tai vähintään netissä tehdään numeroa asiasta minun omalla nimellä ja työnantajaani otetaan asian tiimoilta yhteyttä. Aion silti jatkaa tätä taisteluani tuulimyllyjä vastaan ja sanoa jatkossakin moi kaikille talossa asuville. Meissä kaikissa kun asuu pieni kapinallinen.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Iltalehdellä (ja Radio Suomirockilla) on äänestys "Vuoden Suomirock -kappale".
Täysi vitsi koko äänestys, kun vaihtoehdot ovat tuollaiset. Teguila? Puhu äänellä jonka kuulen? Valot pimeyksien reunoilla? Kas kun ei Tinakenkätyttö, koska onhan se nyt huikeasti kovempi biisi kuin Tequila. Tosin se ei tee Tinakenkätytöstä rock-biisiä.

Taattua Iltalehti-laatua.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Täällä palstalla on liikaa nimerkkejä, joiden nimimerkki on otettu saksalaisilta jalkapalloilijoilta.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suunnilleen vuorokauden sisään olen bongannut kämpästäni kärpäsen ja hyttysen. Eikö ne tiedä, että kesä meni jo?
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ne venailee sitä kesän alkamista vieläkin siellä.
Pitää varmaan selvittää, minkälaista ravintoa ne kaipaavat. Olen tosin vähän huolissani, kun en ole nähnyt Ericiä sitten eilisen. Hyttystä siis. Eric, kärpänen, sen sijaan ehkä pörräilee vielä jossain. Vajaa tunti sitten bongasin ensimmäisen kerran.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Pitää varmaan selvittää, minkälaista ravintoa ne kaipaavat. Olen tosin vähän huolissani, kun en ole nähnyt Ericiä sitten eilisen. Hyttystä siis. Eric, kärpänen, sen sijaan ehkä pörräilee vielä jossain. Vajaa tunti sitten bongasin ensimmäisen kerran.
Eric Forrester?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo turkkilaisten 10e parturissa tuli käytyä. Ihme tyyli leikata. Lopussa vielä kysyi että wax ja niskaankin jotain suihkutti. Hitto tuntitolkulla hirveä hinttidöfis.

No joo seuraavankin kerran tonne. Näyttäkää sen jätkän kuva mulle joka tarvii jotain kuitteja?
 
Viimeksi muokattu:

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Moderaattoreilla on kova meno päällä, ainakin neljän päivän pelikieltoputki.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tämä Puolan kaksijakoisuus ei lakkaa ikinä kummastuttamasta. Varsovan lentokentällä maksaa 0,33l Żywiec 17,90. Lähimarketissa taas on saksalainen vahva olut 1,79 ja 0,5l eli täsmälleen kymmenkertainen hinta.

Missähän muussa maassa yhden pienen lentokenttäpullon hinnalla tavallinen kuluttaja saa viisi litraa olutta.

EDIT:

Otin nyt sitten toisen ja noiden kassalaatikko pullottelee seteleitä ja vaihtokolikoita. Käykääpä vittu siellä lähimarketissa ja niillä ei ole vaihtorahaa. Ja sitten tytöt kauniisti pyytää olisiko kolikoita tai pahoittelevat, jos vaihtorahasta puuttuu sentti.

Eikö tämä kapitalistisekoilu koskaan lopu.
 
Viimeksi muokattu:

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kertokaas allekirjoittaneelle mistä löytyy Paavon pressanvaalien kannatajakorttien keräyskamppanjan kiertueaikataulu. Kyllä mä nyt jumankekka sen verran voin venyä, että tähän komediaan käyn lyömässä nimeni lappuselle.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ihmetyttää, vituttaa ja melkein hymyilytyttää tilanteeni.

Olen esimiehenä työpaikallani ja yksi vuoden kiireisimmistä viikoista menossa tuolla. Itse en vain pysty olemaan töissä, kun reväytin sivusiteet nilkastani ties monennenko kerran. Seisomatyössä siis olen, Sairaslomalla ollaan ja samalla iski pariksi päiväksi lähes 39 asteen kuume, ja ihan hemmetinmoinen kurkkukipu. Nukkumisesta ei tule helvettiäkään, kun kurkkukipu, kivut nilkassa, kuumeinen olo herättää jatkuvasti yöllä. Aamuisin saa kakoa hemmetinmoisia könttejä tiukkaa limaa kurkusta.

Ihmetyttää siitä syystä, että juuri koskaan en ole kuumeessa, löikö nyt lepuuttaessa kaikki stressi läpi, ja kärsitään kaikki paha olo kerralla, kun saa levätä?

Vituttaa siitä syystä, kun on aina hemmetin vaikea saada työpaikalle tuuraajia, ja vaikka saakin, niin ne ovat todennäköisesti vain nimiä listassa, ja hommat eivät välttämättä mene putkeen kuin olisin itse töissä ja esimiehenä saan paskaa niskaani, kun palaan takaisin.

Hymyilyttää se, että oppivathan olemaan! Ja toivottavasti minua nuoremmat pakon edessä ottamaan vastuuta.
 

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihmetyttää siitä syystä, että juuri koskaan en ole kuumeessa, löikö nyt lepuuttaessa kaikki stressi läpi, ja kärsitään kaikki paha olo kerralla, kun saa levätä?

Voipi olla, sillä stressi usein toimii lähes mini-immuniteettinä tavallisille kuumesairauksille ja stressaavan tilanteen loppuessa (teikäläisen tapauksessa sairaslomalle jouduttua) pitkään odottaneet pöpöt pääsevät valloilleen. Itsekin olen nykyään kipeänä käytännössä vain jonkin isomman tapahtuman jälkeen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Voipi olla, sillä stressi usein toimii lähes mini-immuniteettinä tavallisille kuumesairauksille ja stressaavan tilanteen loppuessa (teikäläisen tapauksessa sairaslomalle jouduttua) pitkään odottaneet pöpöt pääsevät valloilleen. Itsekin olen nykyään kipeänä käytännössä vain jonkin isomman tapahtuman jälkeen.

Mulla on just nyt flunssa kun alkuviikko piti olla reilassa ja iso tapahtumakin oli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös