NHL18 – Hockey Ultimate Team

  • 212 385
  • 964

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Miksi EA NHL ei voi ottaa mallia Fifasta. Se kortin ostojuttu on aivan järkyttävä. Fifassa taas huikea, vaikka toki joskus lagannut se. Luulet että saat kortin, aika kuluu umpeen ja joku onkin pistänyt vielä bidin.
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Maailman turhin setti tuli taas tai siis asiana tärkeä mutta peliin ei tuo mitään sisältöä tämä Hockey Fights Cancer, jossa ei ole muuta uutta kuin korttien ulkoasu.. Olisivat vaikka kaksi synergiaa per ukko laittaneet tai jtn mutta seuraava kuukausi varmaan tätä sitten.. Eiköhän tuleva comppikausi ole sitten tähän teemaan liittyen.

Oma jengi näyttää tältä. Yhtään rahaa ei tosiaan pistetty eikä yhtään pelaajaa ole huutokaupasta ostettu, joten pelkistä pakoista nämä tullut nostettua. Pakkojakaan ei ole paljoa avattu, kun haasteet jäänyt tekemättä, joten hyvä arpaonni siihen nähen montako pakkaa olen edes avannut.

Pavelski - Bäckström - St.Louis (92legenda)
Atkinson - Draisaitl - Pacioretty
Eichel - Barkov - Hall
Simmonds - Couture - McDavid (rookie)

Dumba (rookie) - Werenski
Ellis - Hjalmarsson
Shattenkirk - Hanifin

Rinne
Rask

Synergioista TN ja DZ päällä. Pakkeja olisi parempiakin heittää kehiin, mutta synergiat + yo. pelaajien onnistumiset pitäneet jengin tuollaisena!

Mukavaa on pelata :)


Edit. Jari Kurri oli myös viime viikolla viitisen peliä kokoonpanossa, kun nousi pakasta mutta myyntiin meni sillä ei saanut kyllä mitään aikaan... nyt 200k olisi säästössä, kunnes tulisi jotain spessupakkoja mihin voi törsätä nuokin.
 
Viimeksi muokattu:

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Juu on kyllä taas vittu EA:n logiikka pelannut.. Nyt sinne on tullut se prime time -setti mitä olen täällä huudellut, eipä muuta kuin tekemään -> Setissä aikaa jäljellä 16 tuntia, joten hyvin ehtisi vielä halutessaan ostaa marketistakin noita halvalla jos haluaisi, mutta tehdään nyt vanhat kortit pois alta -> Teet ensimmäisen setin ja saat Chad Kolarikin, JEE... -> Koitat tehdä toista settiä niin mitäs vittua? Pitää odottaa 24 TUNTIA, että saat tehtyä seuraavan setin?? Siis 24 tuntia kun koko setissä aikaa jäljellä 16 tuntia? Ai vittu mä rakastan tätä EA:ta..
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Juu on kyllä taas vittu EA:n logiikka pelannut.. Nyt sinne on tullut se prime time -setti mitä olen täällä huudellut, eipä muuta kuin tekemään -> Setissä aikaa jäljellä 16 tuntia, joten hyvin ehtisi vielä halutessaan ostaa marketistakin noita halvalla jos haluaisi, mutta tehdään nyt vanhat kortit pois alta -> Teet ensimmäisen setin ja saat Chad Kolarikin, JEE... -> Koitat tehdä toista settiä niin mitäs vittua? Pitää odottaa 24 TUNTIA, että saat tehtyä seuraavan setin?? Siis 24 tuntia kun koko setissä aikaa jäljellä 16 tuntia? Ai vittu mä rakastan tätä EA:ta..

Ei shaatana. ''Saat viime viikolla julkaistun huippupelaajan.'' EA:n käsitys, että 78 kok. Chad Kolarik on huippupelaaja.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ettei se kello nyt vaan laskisi päivittäistä aikaa? Peliä ei ole, mutta eka ajatus että päiväkohtainen 24h kello.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Joo vittu mitä paskaa prime time. Tässä vasta HUTtia alottelen ja aattelin et jos nyt sais napattuu jonku huippupelaajan ja myin parhaita pelaajia pois, että saan ostettuu keräilykortit huutokaupasta. Joukkue huononi reippaasti ja kaikki coinssit meni ja paketista pamahtaa KOK78 Jon Gillies MV. Luulin että joku team of the week -pelaaja vois hyvällä tuurilla tulla, mutta sana huippupelaaja kyllä tarkottaa mulla ja EAlla selvästi ihan eri asiaa.
 

zelro

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Joo vittu mitä paskaa prime time. Tässä vasta HUTtia alottelen ja aattelin et jos nyt sais napattuu jonku huippupelaajan ja myin parhaita pelaajia pois, että saan ostettuu keräilykortit huutokaupasta. Joukkue huononi reippaasti ja kaikki coinssit meni ja paketista pamahtaa KOK78 Jon Gillies MV. Luulin että joku team of the week -pelaaja vois hyvällä tuurilla tulla, mutta sana huippupelaaja kyllä tarkottaa mulla ja EAlla selvästi ihan eri asiaa.
Pakettien ostamisessa on aina omat riskinsä, sen varaan ei kannata liikaa laskea.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Ettei se kello nyt vaan laskisi päivittäistä aikaa? Peliä ei ole, mutta eka ajatus että päiväkohtainen 24h kello.
Mitä tarkoitat tällä? Esimerkiksi "Hockey fights cancer" setissä on jäljellä olevana aikana 27:11:56:00 tällä hetkellä (DD : HRS : MIN : SEC), NHL Centennial -settikin on pyörinyt päivien mukaan, Prime Time -setissä sen sijaan 00:11:55:28 tällä hetkellä samalla kaavalla.

Aivan vitunmoinen farssi.. Vittu pitäköön tunkkinsa.
 

Knap

Jäsen
Ei ole farssi. Kerran viikossa voi tehdä tuon setin, eli joka keskiviikko. Ihan hyvä linjaus EAlta, kaiken ei tarvii olla ilmasta tai nyt ja heti.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Meikäläisen tiimi näyttää tällä hetkellä tämmöseltä:

Marner - Stamkos - Nylander

Klingberg - Keith

Forsberg - O'Reilly - Lucic

Seth Jones - Lindholm

Pavelski - Monahan - Marc Stone

Vlasic - (TOTW) Klefbom

Oshie - Eric Staal - Zuccarello

Talbot
Schneider

Mitään synergioita ei oo päällä ja varmaan osittain sen takia peli välillä takkuaa, vaikka voittoja onkin tullut. Lähinnä oon tehnyt noita haasteita, joista palkintopakoista parhaimpina tulivat Keith ja Pavelski. Stamkosin sain 30k minikeräilykorttipakasta. 8. divarissa mennään tällä hetkellä.
 

zelro

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Nyt ruvetaan odottelemaan päivityksiä. Viime viikolla poimin kaupasta EVO Matthewsin 215k ja tänä aamuna EVO Werenskin 70k. Sopii toivoa, että pelaavat hyvin.
 

Knap

Jäsen
Onhan siinä riskinsä, mutta millä järjellä yhden NHL-pelin pelannut maalivahti on huippupelaaja? EAn logiikka.
Ei kannata ottaa noita suomennoksia niin tosissaan, pelaa englannin kielellä jos et osaa hieman lukea EAta. Huippupelaaja = Primetime. Primetime on taas ns. huippuaika elikkä ollut "Huippuaikana huippupelaaja" Toisin sanoen player of the game. Ihan omaa tyhmyyttä ollut, ja etenkin valittaa siitä nyt täällä kun faktat katsomalla olisit tiennyt mitä teet.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Ei kannata ottaa noita suomennoksia niin tosissaan, pelaa englannin kielellä jos et osaa hieman lukea EAta. Huippupelaaja = Primetime. Primetime on taas ns. huippuaika elikkä ollut "Huippuaikana huippupelaaja" Toisin sanoen player of the game. Ihan omaa tyhmyyttä ollut, ja etenkin valittaa siitä nyt täällä kun faktat katsomalla olisit tiennyt mitä teet.

Ei pelin toimia niin, että jos haluaa faktaa pöytään niin mennään googlaamaan. Silloin on jotain pahasti pielessä pelissä.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Nyt ruvetaan odottelemaan päivityksiä. Viime viikolla poimin kaupasta EVO Matthewsin 215k ja tänä aamuna EVO Werenskin 70k. Sopii toivoa, että pelaavat hyvin.
Tätä toivon itsekkin. Vaivalla hankitut rahat menivät Evo-Laineeseen (250k) ja pamahti kultaplussasta McDavid ja ostin Evo-Guentzelin 100klla. Vielä kun jo Werenski pamahti suomitilille niin toivossa on hyvä elää. Ainakin tällä hetkellä tuo Laine on umpisurkea. 85 Nylander nakuttanut 10x paremmin pojoa samassa ajassa. 83 Gogliano 3 peliin samat mitä Laine 14 peliin. Jospa se hinta edes nousisi niin jossain kohin saanee kasata hyvän jengin. Nyt on meilkei kaikki rahat nuissa kiinni
 
Suosikkijoukkue
#17 & #29
Kävin kokeilemassa HUT:ia ensimmäistä kertaa tällä versiolla (NHL17 tuli pelailtua pari kautta paskalla jengillä)

Joku Travis Zajac ykkössentterinä lähdin haastamaan 10divarissa muita jengejä. Ensimmäiset 2 peliä kohtaan bugin, jossa peli menee aloitukseen jokainen kerta kun minä kosken kiekkoon. Vastustaja ei aio quittaa, mutta minulla ei ole aikaa odotella, vaikka johdin molempia pelejä 1-0 ja 2-0. 2 tappiota heti alkuun.

Kolmannessa pelissä vastaan tulee joukkue, jolta löytyy nelosketjusta Kuznetsovit ym. Johdan peliä 1-0 3.erään lähtiessä, kunnes kaveri tasoittaa 1-1. Katson 7min ennen loppua tilannetta, hetkinen! Kaveri johtaa minua 0-1! Se minun tekemä maali noilla jämäpelaajilla on siis kumottu pois. Saan vielä "tasoitettua" 1-1 noin 3min ennen loppua, kunnes tulee Patrik Laine ja iskee 2 häkkiä. Hävisin siis pelin 1-3, josta tosin viimeinen meni jo oman kiinnostuksen lopahduksen piikkiin. Kävin vielä ottelun lopussa katsomassa kohokohtia, ja kyllä, siellä se minun tekemä avausmaali löytyy replayna. Aivan uskomatonta.

Se ei siis enään riitä että joudut taistelemaan tollasilla 73-82kok paskoilla staroja vastaan: joudut myös aloittamaan -1 lähtökohdalla.

EA, haista vittu.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Tuli tuossa noustua kausimoodissa nelosdivariin ja siihen saakin tuo paskainen pelimuoto taas jäädäkkin joksikin aikaa, onneksi alkaa uusi kausi comppia ensi yönä. Nelosdivarissa kolme ottelua pelattuna ja joka kerta vastassa ollut joukkue, joka on nelosketju myöten täynnä legendoja. On Messierit, Sakicit, Buret, Goncharit, Niedermayerit, Hasekit ja kumppanit ja ainoa mitä nämä poloiset osaavat tehdä on se saatanan sählyranne. Sen osaan kyllä pelata kiitettävällä prosentilla pois, mutta se on aika saatanan haastavaa kun Buret polkee vasemmalta ja oikealta Duncan Keithistäkin ohitse miten tahtoo. Ei mitään järkeä..

Lisäksi joukossa on mulkkuja kuten esimerkiksi kohtaamani patonkimulkku gamertagiltaan kingtristan21 ja joukkueen nimenä Los kikitos . Joukkue legendoja pullollaan ja ainoa tosiaan mitä osasi tehdä on niitä saatanan ranteita, jatkuvalla syötöllä kun vaan hyökkäämään pääsi. Menin ottelussa 1-0 johtoon ja uusinta ohitettiin kummankin toimesta, fine. Vaan annas olla kun jätkä teki maaleja niin ei kyllä sitä vitun A-näppäintä löytänyt. Aivan saatanan sapettavaa tuollainen, vaikka juu jokaisella on ne oikeus katsoa jos haluaa. Voisi kuitenkin ajatella hieman, että jos ei kerran katsottu minunkaan uusintoja niin ei tarvitse silloin myöskään jokaista EA:n lahjoittamaa (niitä ne nimenomaan olivat) maalia kelailla kaikkine uusintoineen.

Sitten kun tasoitin ottelun ja pian tämän jälkeen EA ei antanut meikäläisen vaihtaa puolustajaa puolustusalueella niin tämä nilkki pääsi tuikkaamaan 3-2 lukemat ja siirtyi sen jälkeen kulkemaan kiekon kanssa omassa päässä karkuun luistellen. Hyi vittu, että voi saatana syljettää nämä saatanan sekasikiöt, jotka eivät vittu osaa voittaa edes reilulla pelillä...
 
Suosikkijoukkue
JYP, Detroit Red Wings, Manchester United
Jaahas yön aikana Jarkko Immoselle vaihtunut oikea kuva peliin. Eilen oli vielä Jarkko A Immosen kuvalla itsellä, nyt näkyy oikea kuva. Montahan änäriä tähänkin meni, palautetta olin antanut pariin kertaan.

Samoin Julius Nättinenkin on nyt omalla, ei Topi-serkkunsa kuvalla kuten oli viime vuoden ja tämän vuoden änäreissä. Ei iso asia, mutta nyt on fiilistä laittaa immonen pelaamaan.
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Uusin comppikausi ilmeisesti alkanut yöllä? Onko kierrokset edelleen parin päivän pituisia eli pitääkö työssäkäyvän rientää tänään illalla konsolin ääreen, jotta ehtii pelata ne pari peliä?

Millainen on tämä NHL-aloitus(?) teema compissa, ts. onko palkinnot samaa luokkaa kuin viime comppikaudella.

Kyselen siis kun ei välttämättä itse ehdi ennen lauantaita pleikkarilla käydä ellei ole aivan pakko
 
Jaahas yön aikana Jarkko Immoselle vaihtunut oikea kuva peliin. Eilen oli vielä Jarkko A Immosen kuvalla itsellä, nyt näkyy oikea kuva. Montahan änäriä tähänkin meni, palautetta olin antanut pariin kertaan.

Samoin Julius Nättinenkin on nyt omalla, ei Topi-serkkunsa kuvalla kuten oli viime vuoden ja tämän vuoden änäreissä. Ei iso asia, mutta nyt on fiilistä laittaa immonen pelaamaan.

Joo, suurimmalta osalta SHL:än pelaajista sekä kaikista junnuliigoista oli päivitetty pelaajakuvat. Hienoa työtä kerrankin EA:lta ja lisää kyllä fiilistä pelaamiseen. Tänähän vuonna Liigaankin päivitettiin melkein kaikille kuvat. Ja JM Aaltosellakin on uusi kuva sitten änärin 09 ;)
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Siellä on jaettu myös aimo kasa banneja yöllä kuulemma.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös