NHL-lähetykset netissä

  • 3 713 299
  • 9 692

salvation

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO
Tuli tuossa NHL:n harjoituspelikeskustelussa sivuttua aihetta joten...

Tämä on aika helppo ohje perus-jonnellekin:

1. Noin tunti ennen peliäsi googlaa: NHL STREAMS REDDIT .

2. Klikkaile

3. Älä jaa löytämiäsi linkkejä.


Jos kohtaat ongelmia niin pistäppä vaikka yv:tä. Jos vaikka auttaisinkin.

Myös osoitteesta Live Sport Streams, Football, Soccer, Ice Hockey, Tennis, Basketball / LiveTV

..voi olla hyötyä. Parhaat linkit Acestreamilla tai Sopcastilla. Selainpohjaiset linkit mainostaa aika rankasti. Selostuskielen saa suomeksi parhaiten lompakolla.

Todettakoon vielä että itse käytän näitä linkkejä ystävyysotteluihin tms. ja pääasiassa euroja muussa ongelmanratkaisussa mutta molemmat tekniikat toimivat esim. F1 ormuloihin. Linkistä löytyy aika harvinaisia urheilutapahtumia joskaan ei kaikkea. Ikävä kyllä en ole löytänyt yhtään linkkiä sumopainiin tai Calcio Fiorentinoon.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mistä katsotte ottelukoosteet? Maalikoosteet?
Jostain syystä NHL.com ja DTMTS.com tökkii vaikka speedtestin mukaan yhteys on +100Mbps.

_
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
@Jupe Tuohon tökkimiseen liittyen: onko muilla ollut vaikeuksia Viaplayn NHL.tv:n kanssa näissä preseason peleissä? Minulla kuva töksähtelee tyyliin sekunnin kymennesosan ajaksi aika tasan 10 sekunnin välein. Välillä taas kuva jumittuu pidemmäksi aikaa tai katoaa kokonaan niin että vain äänet kuuluvat.

Olen kokeillut eri selaimia, Flash playerin päivittämistä sun muuta mutta mikään ei tunnu auttavan. Viime kaudella ei mielestäni ollut tällaisia ongelmia.
 
@Jupe Tuohon tökkimiseen liittyen: onko muilla ollut vaikeuksia Viaplayn NHL.tv:n kanssa näissä preseason peleissä? Minulla kuva töksähtelee tyyliin sekunnin kymennesosan ajaksi aika tasan 10 sekunnin välein. Välillä taas kuva jumittuu pidemmäksi aikaa tai katoaa kokonaan niin että vain äänet kuuluvat.

Olen kokeillut eri selaimia, Flash playerin päivittämistä sun muuta mutta mikään ei tunnu auttavan. Viime kaudella ei mielestäni ollut tällaisia ongelmia.
Ei ole tullut meidän taloomme tietoa yleisestä ongelmasta, ota yhteys Viaplayn aspaan, jos ei laannu - asiakaspalvelu.viaplay.fi

- Hemmo
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
On ollut välillä samanlaisia ongelmia. Yleensä auttaa, jos katsoo n. minuutin "live-lähetystä" jäljessä, mutta sillon ei uskalla esimerkiksi jatkoaikaa avata.
 
@Jupe Tuohon tökkimiseen liittyen: onko muilla ollut vaikeuksia Viaplayn NHL.tv:n kanssa näissä preseason peleissä? Minulla kuva töksähtelee tyyliin sekunnin kymennesosan ajaksi aika tasan 10 sekunnin välein.

Kyllä NHL.tv minullakin tökkii läppärin näytöltä katsottuna. Huomasin kuitenkin pari päivää sitten, että sinne on tullut uutuutena Chromecast-kuvake. Silloin pelit eivät kuitenkaan lähteneet Chromecastillä pyörimään, vaikka sitä kuvaketta klikkasi. Nyt Leafs-Sabres kuitenkin lähti pyörimään Chromecastillä ja liiketoisto on ihan mukavaa tasoa, kun klikkasin Chromecastin asetuksista pois kohdan "käytä 50 Hz:n HDMI-tilaa". 50 Hz:n tila parantaa Viaplayn ja Ruudun lähetysten liiketoistoa huomattavasti mutta NHL.tv:llä vaikutus on täysin päinvastainen. Toivottavasti pelit toimivat Chromecastillä jatkossakin. Tämähän tarkoittaisi sitä, että kevään ja kesän ratkaisupelejäkin voisi halutessaan katsella englanninkielisellä selostuksella. Tykkäisin siitä, vaikken Mäkisen Anttiin suhtaudu läheskään yhtä kielteisesti kuin useimmat tällä foorumilla.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Onko sulla Chromecastiä tai Apple TV:tä? Chromecastillä näyttäisi pyörivän nyt kaikki pelit oikein nätisti. Hieno homma. Nyt on selostuksissa valinnanvaraa, kun ei tarvitse tyytyä vain Viaplayn lähetyksiin kuten parilla viime kaudella.

Apple TV on. Eli siis voinko sieltä valita selostuksiakin nykyään kuten NHL.tv:ssä (Chicagon värilasikaksikon)?

Taitaa vaatia varmaan jotain uutta Apple TV:tä, kun tällä suhteellisen vanhalla en ainakaan löydä mitään Viaplayn kautta.
 
Apple TV on. Eli siis voinko sieltä valita selostuksiakin nykyään kuten NHL.tv:ssä (Chicagon värilasikaksikon)?

Taitaa vaatia varmaan jotain uutta Apple TV:tä, kun tällä suhteellisen vanhalla en ainakaan löydä mitään Viaplayn kautta.

Olen vähän väärä henkilö kommentoimaan Apple TV:tä, kun en ole sitä ikinä käyttänyt. Oletin vain, että kun tuo Viaplayn NHL.tv toimii nykyään Chromecastillä, niin kaipa se sitten toimii Apple TV:lläkin.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Olen vähän väärä henkilö kommentoimaan Apple TV:tä, kun en ole sitä ikinä käyttänyt. Oletin vain, että kun tuo Viaplayn NHL.tv toimii nykyään Chromecastillä, niin kaipa se sitten toimii Apple TV:lläkin.

Tähän jos joku muu osaa vastata, niin olisi hyvä.

Mä en tiedä Chromecastista mitään, niin idea vissiin sama kuin Apple TV:ssä? Mikäs versio tuosta kannattaa hommata jolla se toimii? Otan vaikka suoran linkin jostain verkkokaupasta vastaan, jota voit suositella. Toki mulla oli Pleikalla jo NHL.tv aikasemmin, miksi se otettiin sieltä pois? Voisko se toimia siellä nyt?

@ViasatOfficial :lle koppia tuosta.
 
Mä en tiedä Chromecastista mitään, niin idea vissiin sama kuin Apple TV:ssä? Mikäs versio tuosta kannattaa hommata jolla se toimii? Otan vaikka suoran linkin jostain verkkokaupasta vastaan, jota voit suositella.

Jos Chromecastin ostaa, kannattaa hommata uusin versio eli Chromecast Ultra. Se on tehokkain. Sillä pystyy katsomaan myös Ultra HD -lähetyksiä, joita Viaplay nykyään tarjoaa joistain futispeleistä. On nättiä kuvaa, jos netti vain jaksaa sitä pyörittää. Mulla ei ihan aina jaksa, kun nopeus huitelee jossain 10 ja 50 megan välillä. Eikä mulla kyllä ole Ultra HD -TV:täkään, joka Viaplayn ohjeissa listataan vaatimukseksi Ultra HD -lähetyksen katseluun mutta kyllä se vanhemmallakin töllöllä näyttää paljon paremmalta kuin normaali HD-lähetys.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Jos Chromecastin ostaa, kannattaa hommata uusin versio eli Chromecast Ultra. Se on tehokkain. Sillä pystyy katsomaan myös Ultra HD -lähetyksiä, joita Viaplay nykyään tarjoaa joistain futispeleistä. On nättiä kuvaa, jos netti vain jaksaa sitä pyörittää. Mulla ei ihan aina jaksa, kun nopeus huitelee jossain 10 ja 50 megan välillä. Eikä mulla kyllä ole Ultra HD -TV:täkään, joka Viaplayn ohjeissa listataan vaatimukseksi Ultra HD -lähetyksen katseluun mutta kyllä se vanhemmallakin töllöllä näyttää paljon paremmalta kuin normaali HD-lähetys.

Täytyy pistää harkintaan. Kiitos tästä. Ei ole edes pahan hintanen.

Pistin Viaplayn tekniikkaan viestiä Apple TV:stä, siitä onko NHL.tv tullut jäädäkseen Chromecastille ja onko mahdollisesti myös tulossa Playstationille. Ilmoittelen täällä, kun saan vastauksen.
 

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Ehkä minun läppärissäni on sitten jotain vikaa, sillä minä en viime kaudella NHL.tv:n lähetyksiä Viaplayn kautta katsoessani löytänyt lähetyksistä Chromecast-kuvaketta. Etsin sitä kyllä mutta ei näkynyt. Tänä syksynä se oli sinne ilmestynyt.
No itse näin jo viime kaudella katselin. Oliko varmasti kaikki laitteet ok?
Osa on valittanut rapakon takana että CC-ikoni on katoillut milloin mistäkin syystä varsinkin desktop-versiosta.
Voi myös olla että vielä viime kaudella CC-ikoni oli kuvan oikeassa yläkulmassa sen ollessa nyt tuossa alhaalla.
Lisäksi ikkunaa ei saa laittaa koko ruudun kokoiseksi tai ikoni katoaa.
 
Viimeksi muokattu:
Tähän jos joku muu osaa vastata, niin olisi hyvä.

Mä en tiedä Chromecastista mitään, niin idea vissiin sama kuin Apple TV:ssä? Mikäs versio tuosta kannattaa hommata jolla se toimii? Otan vaikka suoran linkin jostain verkkokaupasta vastaan, jota voit suositella. Toki mulla oli Pleikalla jo NHL.tv aikasemmin, miksi se otettiin sieltä pois? Voisko se toimia siellä nyt?

@ViasatOfficial :lle koppia tuosta.
Pistä vaan suoraan vastaus, mitä saat sieltä Viaplaylta.

- Hemmo
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Jokasen Capsien reenimatsin kattonut ja niinkuin edellisinäkin vuosina, niin ei ole kyllä tökkinyt yhtään. Itse katson pelit PC:n kautta Kodi ohjelmalla. Että en nyt kyl usko et ongelma olis NHL:n päässä.

Itse katselen siis NHL.tv:tä selaimen kautta, ois toki voinut mainita asiasta.
 
Suosikkijoukkue
Washington Capitals, Tampereen Ilves
Itse katselen siis NHL.tv:tä selaimen kautta, ois toki voinut mainita asiasta.

Juu muistelen itsekin joskus koittaneeni katsoa peliä selaimen kautta (en muista mikä selain, joko Chrome tai Firefox se on ollut) ja noita ongelmia tuppas olemaan. Noita ongelmia ei ole Kodin kautta ilmennyt ja laatu tosiaan muutenkin parempaa.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Juu muistelen itsekin joskus koittaneeni katsoa peliä selaimen kautta (en muista mikä selain, joko Chrome tai Firefox se on ollut) ja noita ongelmia tuppas olemaan. Noita ongelmia ei ole Kodin kautta ilmennyt ja laatu tosiaan muutenkin parempaa.

Kodi multa löytyy, mutta siis ei vaan jaksa tietokone ilmeisesti pyörittää. Laatu erinomainen sen ajan kun jaksaa kuva pyöriä, mutta sitten stoppailee ja alkaa hyppimään.
 
No itse näin jo viime kaudella katselin. Oliko varmasti kaikki laitteet ok?

En tiedä mutta laitteet oli ihan samat kuin ne on nytkin, ja nyt Chromecastin käyttö onnistuu.

Voi myös olla että vielä viime kaudella CC-ikoni oli kuvan oikeassa yläkulmassa sen ollessa nyt tuossa alhaalla.

Ruudun lähetyksissä kuvake on oikeassa yläkulmassa ja hyvin on löytynyt.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös