La 16.9.2017 Jokerit - Dinamo Riika

  • 12 770
  • 109

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Kiva nähdä että Tumban olemus on selkeästi kohentunut parin vuoden takaisesta! Hieno hieno mies, yksi kaikkien aikojen kapteeneista, senttereistä ja pistenikkareista Jokereissa!
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Suikkanenkin hehkutti Tumbaa. Hieno mies. Muistetaan nyt kuitenkin se iso rooli, joka Tami Tammisella oli Tumban menestykseen maajoukkueessa ja Jokereissa. Harmi ettei Tami itse päässyt studioon siitä muistuttamaan.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Eeli herättelee.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Tolvanen on varmaan viihdyttävin pelaaja sitten Kungen Karlssonin. Huikea jätkä vaikkei tänään olekaan uponnut. Vielä.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Jahas, 3-1 aloituksesta.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Nyt on kyllä semmoista pelokasta roiskimista Jokereilta, että tätä tahtia kolisee kohta lisää omissa. Pitäisikö Jalonen vaikka reagoida? Aikalisä ja porukka hereille.

edit. Ja sitten vielä alivoimalle.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Tästä Riialle maali, niin menee jännäksi. Vähän kaivetaan nyt verta nenästä, kun on ollut paikkoja ratkaista peli.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
No niin :D
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Ei saatana mitä flashbäkkejä tässä tulee. Mä oon joskus nähnyt ton jengin tulevan kolmannessa erässä usean maalin takaa tasoihin.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ja yv, ei hätää.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Helppo voitto, ei hätää.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Huikea voittobiisi tällä kaudella. :D

Kaksi erää hyvää lätkää, mutta kolmannessa alkoi vähän seisoskelu. Torstaina sitten täydellä höökillä CSKAn kimppuun kun on saatu tuon idän reissun rasitukset pois kropasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös