Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 561 532
  • 9 693

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Nyt olisi aikaa taas pelata tätä. Olin aikanaan mukana tässä liigassa useana vuonna.
Katsos, vanhoja haamuja huhuilee nurkissa. Tiki10:n liittymisen myötä alkaakin olla liiga täynnä.

Uudet managerit: Jos kuitenkin haluja liittymiseen ilmenee, laita minulle privaviestinä sähköpostiosoitteesi. Joskus käy niin, että jo ilmoittautunut manageri joutuu jättämään yllättäen paikkansa, ja olisi hyvä olla innokkaita tulijoita reservissä.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Nyt olisi aikaa taas pelata tätä. Olin aikanaan mukana tässä liigassa useana vuonna.

Muistoja noilta ajoilta:

Voit myös tiki10 katsoa peiliin tässä asiassa. Ensimmäinen kirjoitettu viestisi tämän syksyn tähän ketjuun on päivätty 1.9. Olet kuitenkin lukenut tätä ketjua jo aikaisemminkin ja päässyt lomasi aikanakin nettiin, koska ainakin 28.8. tai 29.8. olit käynyt täältä hakemassa salasanan, jolla pystyi liittymään tuonne peliin. Vaikka kävit lukemassa tätä ketjua, niin mitään viestiä et ole missään vaiheessa laittanut tänne pelin omaan ketjuun. Miksi et silloinkaan ole antanut kuulua itsestäsi vaan yritit toimia tuolla tavalla salaa?

Viestihistoriasi kertoo, että olet kyllä elokuun aikanakin kirjoitellut Jatkoajan kiekkopuolelle, joten voisit katsoa peiliin ja myöntää, että tässä on kyse ihan vain omasta unohduksestasi sen sijaan, että alat syyttää minua julkisesti ja yksityisviestein jostain sinua vastaan kohdistetusta salaliitosta.

Suoraselkäisempi tapa olisi ollut silloin ilmoittaa mokastasi heti kun huomasit sen. Silloin olisi voinut myös kysyä, olisiko peliin liittynyt uusi manageri (TweetyLeaf) ollut valmis antamaan paikkansa sinulle. Nyt taas toimit huonoimmalla mahdollisella tavalla, koska yritit salaa viedä Tweetyn tai jonkun muun managerin paikan ja kun yrityksesi epäonnistui, tulit tänne rähjäämään ja haukkumaan minua ja tapaukseen täysin liittymätöntä ISH:ta. ISH:n ainoa vaikutus on se, että hän pitää ketjussa meteliä, jolla lähinnä aktivoi muita managereita ja komissaaria. Ilman sitä saattaisi drafti-päiväkin olla vielä päättämättä.

Ja voin todellakin sanoa, että varsinkaan tämän käytöksesi jälkeen minulla ei ole mitään halua tehdä mitään diktaattoripäätöstä ja ainoana uutena managerina mukaan päässyttä TweetyLeafia pois. Hän ilmoittautui ajoissa, alkoi osallistua keskusteluun ja odotti kiltisti aikansa, ja sai siten paikan. Hän on myös paikkansa ansainnut.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
No just joo.... Aina kun liigassa olin mukana niin aktiivinen ja täysii messissä. Toi liitty siihen että en mahtunut mukaan jostain syystä kun uusi kausi oli alkamassa. Otti pannuun tottakai kun olin ollut alusta asti mukana.

Aika ikävä ihminen olet kun tommoseen peliin lähdet. Häpeä. Yli 10 vuotta mennyt varmaan tosta hetkestä. Ikävää nettikiusaamista.
 
Viimeksi muokattu:

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Minun kirjoissani @tiki10 aloittaa nyt uuden kauden puhtaalta pöydältä, ja varmasti osoittaa aktiivisuutensa pitämällä joukkueen kuosissa ja osallistumalla keskusteluihin ym. Eiks jeh?

@ISH on ihan ilman muuta tervetullut mukaan liigaan, mikäli käy ilmi, että joku mukaan automaatilla liitetyistä managereista ei enää liigassa halua jatkaa.

Toivonkin tällaisilta managereilta pikaista ilmoitusta, jotta saadaan varmasti 20 aktiivista manageria mukaan. Eli mikäli lainkaan epäilyttää, onko motia vetää kausi kunnialla alusta loppuun, nyt on oikea aika kertoa.

Muutamat ehtivätkin ilmoittaa aktiivisuutensa täällä Jatkiksen puolella, kun ISH keräsi tuttua ilmoittautumislistaa. Ja osa on ilmoittanut aktiivisuutensa muuten. Tässä aktiivisuutensa täällä JATKIKSESSA ilmoittaneet:

@#97
@Fallossymboli
@vilpertti
@AnFa
@Pitbat
@Särki
@TeamKoivu
@susi
@SammyD
@Frostburn
@Sorppa
@Turboteippi
@DDeke
@tiki10
@Crazy Diamond
@howardstern
@VA17
@ozo

Toivottavasti en unohtanut ketään listalta, ja jos unohdin niin käy täällä älähtämässä.
 
Viimeksi muokattu:

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Nyt kun liigan kokoonpano on tiedossa, otetaan samalla vielä kertaalleen kysely draftipäivästä.

Tällä hetkellä draftin ajankohta on tuo lauantai 30.9. klo 17.

Vastaa tähän tai laita minulle privana viestiä, jos sinulle EI käy tuo päivä. Jos kovin monelle ei käy, katson uuden ajankohdan. Ilmoitus- ja vetoomusaika päättyy SU 10.9.

toim. huom. Itse olen perheen kanssa tuona päivänä kiekkomatsissa, joten hoidetaan multitaskauksena, jos niikseen :)
 

susi

Jäsen
Nyt kun liigan kokoonpano on tiedossa, otetaan samalla vielä kertaalleen kysely draftipäivästä.

Tällä hetkellä draftin ajankohta on tuo lauantai 30.9. klo 17.

Vastaa tähän tai laita minulle privana viestiä, jos sinulle EI käy tuo päivä. Jos kovin monelle ei käy, katson uuden ajankohdan. Ilmoitus- ja vetoomusaika päättyy SU 10.9.

toim. huom. Itse olen perheen kanssa tuona päivänä kiekkomatsissa, joten hoidetaan multitaskauksena, jos niikseen :)

Pidetään mieluummin su 1.10. Lauantai huono päivä. Ja vaikka vielä vähän myöhempään illalla.
 

DDeke

Jäsen
Pidetään mieluummin su 1.10. Lauantai huono päivä. Ja vaikka vielä vähän myöhempään illalla.
Ehdotan myös jonkinlaista muutosta. Lauantaina myöhempi aika esim. 20 tai sitten sunnuntaina. (päällekkäin fire and forget- liigan kanssa, mutta eiköhän ne mene päällekkäinkin)
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Ehdotan myös jonkinlaista muutosta. Lauantaina myöhempi aika esim. 20 tai sitten sunnuntaina. (päällekkäin fire and forget- liigan kanssa, mutta eiköhän ne mene päällekkäinkin)
Henkilökohtaisesti olen myös tuon sunnuntain kannalla. Mutta kuulostellaan vielä.
 

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
Mulle lauantai sopisi paremmin, kun sunnuntaina menee päällekkäin tuon fire&forget -draftin kanssa. Mutta ei ole mikään este tuo päällekkäisyys, eli jos muille su on sopivampi niin mennään sillä sitten. Paikalle pääsen joka tapauksessa.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Sunnuntai näyttäisi sopivan osalle yhtä hyvin tai paremmin kuin lauantai. Kellonaika voisi olla muutamien toivoma klo 19.

Odotellaan vielä kommentteja.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Koska @VA17 ei pysty vieläkään osallistumaan keskusteluun (hyväksyminen keskustelupalstalle on edelleen kesken) välitän tiedon eteenpäin: hänelle sopivat yhtä hyvin sekä lauantai että sunnuntai.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Huomio @oliwa (HC Doom) ja @Weissflog (HC Finaaliin Asti)! Kuittaisitteko täällä ketjussa, oletteko varmasti mukana liigassa tällä kaudella

Muut 18 manageria ovat osoittaneet jo elon merkkejä, kiitos siitä.

Tässä yhdistettynä JA-nimimerkit ja joukkueiden nimet, tsekatkaa tuliko virheitä:

@#97 H.C. Andersen
@AnFa Turhapuurot
@Crazy Diamond Panda
@DDeke The Dekes of Hazard
@Fallossymboli Satanic Satans
@Frostburn Otaniemi Oxen
@howardstern Teppo Winnipeg
@oliwa HC Doom !!
@ozo Dinamo Riga
@Pitbat Cowtown Hounds
@SammyD Animaaliset
@Sorppa Paavolan Sisu
@susi Susijengi
@Särki UHL Flames
@TeamKoivu Team Koivu
@tiki10 HC Tiki10
@Turboteippi Rusted Pieces
@VA17 Bighorn Tomahawks
@vilpertti SJ Särjet
@Weissflog HC Finaaliin Asti
 
Viimeksi muokattu:

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kyllä tuo sunnuntai-ilta mullekin passaa, mutta olisihan se parempi aina lauantaina, niin voisi draftata yhdessä Sandelsin kanssa.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Aika monelle vaikuttaisi toimivan sunnuntai paremmin kuin lauantai.

Ehdotan näin ollen uudeksi draftin ajankohdaksi SU 1.10. klo 19.00.

Mikäli tämä ei sovi, nosta pirunmoinen äläkkä liigakauden alkuun ( pe 8.9.2017 klo 18.30) mennessä. Sen jälkeen katson otetaanko demokraattiset työkalut käyttöön, vai jyräänkö päätöksen kummolamaisesti.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Mulle sopii kumpi vaan, lauantai tai sunnuntai.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös