Oulun Kärpät 2017–2018 – mahdollisuuksien aika?

  • 749 949
  • 3 832

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tämä kuvastaa täydellisesti Kärppien toimiston tekemistä.
Aika absurdi ajatus, ettei Kärpät oikeasti tietäisi sellaisen pelaajan tilannetta, jonka oikeudet se Euroopassa omistaa. Uskotko tosissasi tämän toimittajan olevan enemmän kartalla Lyytisen tilanteesta? Millä ihmeen tavalla tuo kyseinen Arposen juttu kuvastaa Kärppien toimiston tekemistä, en ymmärrä.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Aika absurdi ajatus, ettei Kärpät oikeasti tietäisi sellaisen pelaajan tilannetta, jonka oikeudet se Euroopassa omistaa. Uskotko tosissasi tämän toimittajan olevan enemmän kartalla Lyytisen tilanteesta? Millä ihmeen tavalla tuo kyseinen Arposen juttu kuvastaa Kärppien toimiston tekemistä, en ymmärrä.
Odotinkin jo milloin joku toimistolta reagoi. Yllättävän kauan kesti.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onko Lyytisen paluulle vielä mahdollisuudet olemassa? EliteProspectsin sivuilla Lyytinen edelleen Kärppien listoilla, sekä myös Kärppien kotisivuilla. Leirien jälkeen varmaan lopullinen päätös, kuten HIFK:n Miro Heiskasella.
 

Kalakukko

Jäsen
Onko Lyytisen paluulle vielä mahdollisuudet olemassa? EliteProspectsin sivuilla Lyytinen edelleen Kärppien listoilla, sekä myös Kärppien kotisivuilla. Leirien jälkeen varmaan lopullinen päätös, kuten HIFK:n Miro Heiskasella.

Savon Sanomien maksumuurin takana on Lyytisen haastattelu, jossa hän itse kommentoi asiaa näin: "Olin kolme viikkoa Oulussa ennen kuin sopimus Nashvillen kanssa varmistui kuukauden väännön jälkeen. Kahden vuoden pesti on kaksisuuntainen eli toinen mahdollinen pelipaikka on AHL:n Milwaukee Admirals, Lyytinen selvittää.

Pohjois-Amerikassa moni asia muuttuu Lyytisen elämässä.

– Taitaa mennä aika lailla kaikki uusiksi ruokailusta alkaen. Olen valmistautunut laittamaan itse ruokaa, koska Yhdysvalloissa ei ole samanlaista lounaskulttuuria kuin meillä. Tykkään laittaa ruokaa ja aika monenlaisia variaatioita löytyy, Lyytinen hymähtää.

Nuori mies lähtee suureen maailmaan yksin.

– Vielä ei jännitä, mutta sen aika tulee varmasti laukkuja pakatessa. Se on vain hyväksi, koska jännitys antaa lisää potkua, Lyytinen sanoo."

Ei vaikuta siltä, että olisi ensimmäisellä koneella tulossa takaisin Suomeen.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Savon Sanomien maksumuurin takana on Lyytisen haastattelu, jossa hän itse kommentoi asiaa näin: "Olin kolme viikkoa Oulussa ennen kuin sopimus Nashvillen kanssa varmistui kuukauden väännön jälkeen. Kahden vuoden pesti on kaksisuuntainen eli toinen mahdollinen pelipaikka on AHL:n Milwaukee Admirals, Lyytinen selvittää.

Pohjois-Amerikassa moni asia muuttuu Lyytisen elämässä.

– Taitaa mennä aika lailla kaikki uusiksi ruokailusta alkaen. Olen valmistautunut laittamaan itse ruokaa, koska Yhdysvalloissa ei ole samanlaista lounaskulttuuria kuin meillä. Tykkään laittaa ruokaa ja aika monenlaisia variaatioita löytyy, Lyytinen hymähtää.

Nuori mies lähtee suureen maailmaan yksin.

– Vielä ei jännitä, mutta sen aika tulee varmasti laukkuja pakatessa. Se on vain hyväksi, koska jännitys antaa lisää potkua, Lyytinen sanoo."

Ei vaikuta siltä, että olisi ensimmäisellä koneella tulossa takaisin Suomeen.
Jeps, eiköhän tämä ollut se viimeinen sinetti. Harmi, olisi ollut käyttöä Kärpissäkin.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kapteenistoon virallinen vahvistus Kärppien suunnalta: Oulun Kärpät Twitterissä: "Kapteenisto valittu kaudelle 2017-2018! - https://t.co/FfMGbTFi7b#Kärpät #Liiga #KohtaMennään https://t.co/ruLghnogzG" (linkki vie Kärppien Twitter-tilille)

Tuossa vielä varsinainen uutinen: ​Kapteenisto valittu kaudelle 2017-2018! | Uutiset | Kärpät (linkki vie Kärppien viralliselle sivustolle)

Eli Kukkonen jatkaa kapteenina ja apukapuina häärii jatkossa Mikael Ruohomaa ja Julius Junttila.

Eihän nämä nimet toki mitään yllätyksiä enää ole kun jo harkkapeleissä on ollut kirjaimet rinnuksissa ja Eliteprospectsissakin on kapteenisto alkavalle kaudelle näkynyt jo hyvän tovin.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärpät on lanseerannut aivan logoksi saakka tämän kauden teemansa: NOPEA, VAHVA JA LUOTETTAVA

Hyvä!
 

El Samuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Offtopic: tuosta kuvasta tuli mieleen, että oliko Kärpillä viime kaudella treenipaitoina tuollaiset samanlaiset Reebokin paidat, vai onko uudet?

Ei ollu. Viime kaudella oli Warriorin reenipaidat. Täksi kaudeksi vaihtui CCM:n tuotteisiin, mutta peliasu edelleen taitaa tulla Tacklalta.. Hirvittää jo, minkälainen tilkkutäkki sieltä taas tulee. Liigassa alkaakin olla jo ainoa lajissaan, kun muut tekee jo suht tyylikkäitä asuja.
 

Aho#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kai Kärppien uusi peliasu ollu esillä Liigan tiedotustilaisuudessa?
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Laitan tämän mieluummin tälle puolen, kuin huhuihin.

Roster – Admirals Roundtable

Nashvillen farmi kertoo edelleen Lyytisen pelipaikan olevan abroad, eli Kärpät edelleen mahdollinen pelipaikka? Sivu päivitetty viimeksi reilu viikko sitten, 31.8.2017.
 

JPL

Jäsen

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Niin ja lisäyksenä vielä että Savon Sanomissa Lyytinen kyllä ihan itse sanoo että jos paikka NHL:stä ei irtoa, niin AHL:ssä pelataan. Tai ainakin näin minä sen ymmärsin, eli jos jotain ihan käsittämätöntä ei tapahdu niin ei Lyytistä kyllä valitettavasti Kärpissä tulla näkemään.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Leskinen pois sairastumisen vuoksi. Ikonen ensimmäinen peli ja Leskisen paikalla tänään. Muuten kokoonpano samanlainen, kuin Skellefteå -pelissä. Rynnäs maalilla.
 

sinikettu

Jäsen
Yllättävän raikasta kiekkoa ensimmäisessä erässä. Tiedän kyllä näiden ruotsiotteluiden tulokset, joskaan niitä en katsonut, mutta vähän tuota kokoonpanoa katsellessa ja Liigan harjoitusotteluita peilaten oli odotuksia ei niin paljoa ollut tähän alkuun. Taitoa ja maalintekovoimaa toki tarvittaisiin vielä hyökkäykseen. Eiköhän se kuitenkin tällä menolla ihan hyvin lähde kausi alkuun tälläkin kokoonpanolla.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Hyvä startti kaudelle ja 3p vaikeasta HPK:sta. Mahtavaa myös että miehet Ikonen, Ruohomaa, Bertrand, Junttila pääsivät heti pisteiden makuun!
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Loistava peli vieraissa! Korostaa vielä pisteiden arvoa, kun Hämeenlinnasta haetaan pisteet. Ykköskenttä pirteä, Rynnäs loistava. Tästä on hyvä jatkaa huomiseen.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nopeilta, vahvoilta ja luotettavilta aivan kohtuullisen hyvä kauden eka peli vieraissa hyvää kotijoukkuetta Kerhoa vastaan. Itse näin paljonkin hyviä aihioita pelissä, mutta tuo taisteluilme ennenkaikkea viehätti allekirjoittanutta.
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Sen verran mellevän näköistä oli meno, että ainoa miinusmerkki koko 60 minuutista menee Kivihalmeelle. Kaveri on ihan katastrofi omalla alueella ja järjesti oikeastaan avaus-ja päätöserän ainoat Kerhon paikat omalla koheltamisellaan. Ronkaista kehiin huomenna kiitos.

Muut pelasivat omalla tasoltaan ellei jopa sen ylikin.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Ensimmäinen peli osaltani nähty Mannerin Kärppiä. Paljon vielä hakemista varsinkin hyökkäyspäässä eikä ketjukoostumukset vielä aivan täysin toimineet. Siitä huolimatta esitys oli aika lupaava ja todentotta peli oli sen näköistä mitä Manner oli lupaillutkin. Viivelähdöille toistaiseksi hyvästit, nyt on eri meininki.

Pelaajista Junttilan paluu oli hieno. Samalla tavalla se luistin kulkee kuin aina ennenkin. Upea alustus Bertrandin maaliin ja lähellä oli osua itsekin. Lasu on laatupelaaja; en laskenut tai mitään mutta taisi ottaa ihan hyvin aloituksia. Ikonen iski heti alkuun maalin, mutta muuten oli aika näkymätön. Tulee sieltä varmasti. Koivistoa en tullut tarkemmin seuranneeksi mutta Kivihalme pisti silmään muutaman kerran sekä positiivisessa että negatiivisessa mielessä. Mäenalanen oli juuri niin vaisu kuin pelkäsinkin. Rynnäs oli loistava maalissa.

Heti ensimmäisen ottelun perusteella tuntuma on ettei viime kauden painajainen toistu. Paljon ehtii tietysti sattua ja muuttua, mutta nyt ainakin on hyvä fiilis tosta jengistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös