Palstalaisten keskinäiset NHL-vedonlyönnit 2017–2018

  • 148 015
  • 1 280

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Tilanne on 3-3 äänestyksen muodossa, olen itse sen kannalla tietysti, että loukeilla ei väliä.

Hiukkasen mietityttää nämä kommentit kuitenkin siitä, että "ehdottomasti" pitää olla.
 

Hasselbaink

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, NHL
Ei mielestäni tarvitse rajoituksia laittaa, koska loukkaantumiset nyt kuuluvat lajiin ja tuovat oman lisämausteensa. Lähtökohtaisesti tilanne on kuitenkin kaikille sama. Tarpeeksi siimaa antaisi mielestäni jo sääntö, että jos joku kolmikosta on ensimmäisestä pelistä pois niin saa halutessaan vetäytyä vedosta vaikka esim. viikon runkosarjan alun jälkeen niin kerkeää etsiä infot kauan poissaolo mahdollisesti kestää.
 

KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis
Mielellään ei loukkaantumisrajoja.

Jos loukkaantumiset huomioidaan, niin siinä tapauksessa hyväksyisin että jokin pelaaja pelaa tositosi vähän, eli vaikkapa alle 30 peliä.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mielellään ei loukkaantumisrajoja.

Jos loukkaantumiset huomioidaan, niin siinä tapauksessa hyväksyisin että jokin pelaaja pelaa tositosi vähän, eli vaikkapa alle 30 peliä.
Mieluiten tämä vaihtoehto. Mutta jos pitää valita kahdesta vaihtoehdosta niin ei loukkaantumisrajoja
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Ei rajoja
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Combo breaker.

Väitän: Patrik Laine tekee ensi kaudella vähintään 25 maalia. Ei ottelurajoituksia.

20-50€. Väittääkö joku vastaan?
 

Nick Neim

Jäsen
Olen myöskin sen kannalla, että ilman loukkaantumisrajoituksia mennään kolmikkovedossa. Tosin sillä erotuksella, että ennen kauden alkua vedosta saa vetäytyä, mutta vain ja ainoastaan jos on tiedossa, että jollain pelaajista on isompi loukkaantuminen. Eli vedosta ei saisi ilman "pätevää" syytä vetäytyä, edes ennen kauden alkua.
 

Abdel

Jäsen
Kuparikerhoveto:

Anaheim Ducks - @Jänkhä
Arizona Coyotes - @JeiJeieL
Calgary Flames - @Malkkinen
Chicago Blackhawks- @Viipastu
Colorado Avalanche - @HOOLIGAN_
Columbus Blue Jackets @Kari Runk
Dallas Stars - @Gemondo
Detroit Red Wings @teude
Edmonton Oilers - @Zohan
Florida Panthers- @Red Label
Los Angeles Kings - @Vini29
Minnesota Wild - @limini
Nashville Predators - @strapat
New York Rangers- @Romppanen
Ottawa Senators - @viikst
Pittsburgh Penguins - @Lavis
Philadelphia Flyers @_Samppa
San Jose Sharks - @H.J.Simpson
St. Louis Blues - @Numero66
Tampa Bay Lightning - @Lico
Toronto Maple Leafs - @Alejandro
Vegas Golden Knights @sinnepäinsä
Washington Capitals - @Supersankari #4
Winnipeg Jets - @TylerDG
Boston Bruins - @Molkke
Montreal Canadiens - @Abdel
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Tilanne 10-4 sen puolesta, että loukkaantumisrajat ovat pois. 14 ääntä annettu, 8 ääntä antamatta.

@Lavis @Benn @eeMule meinaatteko irtautua vedosta, jos ette saa mieleistä lopputulosta tästä äänestyksestä?
 
Viimeksi muokattu:

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Nakattiin @Largo :n kanssa sovittu veto pystyyn eli 16 pudotuspelijoukkuetta piti selvittää, molemmille 8 hevosta. Oikeasta valinnasta piste, tie-breakerinä jos jotkut valituista jengeistä jää ulkopuolelle niin paras valittu ulkopuolinen joukkue tuo edun.

Panos 100 euroa, jälleen.

Licon 8 pudotuspelijoukkuetta:

Tampa Bay Lightning
Edmonton Oilers
Pittsburgh Penguins
Dallas Stars
Montreal Canadiens
New York Rangers
St. Louis Blues
Ottawa Senators

Largon 8 pudotuspelijoukkuetta:

Anaheim Ducks
Washington Capitals
Toronto Maple Leafs
Nashville Predators
Minnesota Wild
Calgary Flames
Chicago Blackhawks
Columbus Blue Jackets
 

Largo

Jäsen
Nakattiin @Largo :n kanssa sovittu veto pystyyn eli 16 pudotuspelijoukkuetta piti selvittää, molemmille 8 hevosta. Oikeasta valinnasta piste, tie-breakerinä jos jotkut valituista jengeistä jää ulkopuolelle niin paras valittu ulkopuolinen joukkue tuo edun.

Panos 100 euroa, jälleen.

Licon 8 pudotuspelijoukkuetta:

Tampa Bay Lightning
Edmonton Oilers
Pittsburgh Penguins
Dallas Stars
Montreal Canadiens
New York Rangers
St. Louis Blues
Ottawa Senators

Largon 8 pudotuspelijoukkuetta:

Anaheim Ducks
Washington Capitals
Toronto Maple Leafs
Nashville Predators
Minnesota Wild
Calgary Flames
Chicago Blackhawks
Columbus Blue Jackets
Kiitti ja kuitti.
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Tilanne 10-4 sen puolesta, että loukkaantumisrajat ovat pois. 14 ääntä annettu, 8 ääntä antamatta.

@Lavis @Benn @eeMule meinaatteko irtautua vedosta, jos ette saa mieleistä lopputulosta tästä äänestyksestä?
En meinaa ja näin jälkikäteen mietittynä onhan se kivempi ilman rajotuksia.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Lopputulos on siis se, että ei pelirajoituksia.

Toivottavasti kaikki jäävät mukaan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mä laitan uhkarohkeana vetotarjouksen John Tavaresista: väitän, että Tavares ei tee sopimusta Islandersiin ennen Stanley Cupin seuraavan haltijan ratkeamista. 20e.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Mä laitan uhkarohkeana vetotarjouksen John Tavaresista: väitän, että Tavares ei tee sopimusta Islandersiin ennen Stanley Cupin seuraavan haltijan ratkeamista. 20e.

Mä voin tarttua tähän, mikäli veto raukeaa, jos Tavares ei tee Islandersin kanssa ollenkaan sopimusta.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mä voin tarttua tähän, mikäli veto raukeaa, jos Tavares ei tee Islandersin kanssa ollenkaan sopimusta.
Sovitaan niin. Eli sinä sanot että Tavares tekee jatkosopparin Islandersiin ennen kauden päättymistä, minä sanon ettei tee. Veto ratkeaa viimeistään UFA-markkinoilla, kun Tavares tekee sopimuksen Islandersin tai jonkin toisen joukkueen kanssa.

Edit. Itse kyllä toivon hartaasti että Tavares lähtee lätkimään Islesistä, eli tässä tapauksessa vedon raukeaminen olisi hyvän mielen asia.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Sovitaan niin. Eli sinä sanot että Tavares tekee jatkosopparin Islandersiin ennen kauden päättymistä, minä sanon ettei tee. Veto ratkeaa viimeistään UFA-markkinoilla, kun Tavares tekee sopimuksen Islandersin tai jonkin toisen joukkueen kanssa.

Edit. Itse kyllä toivon hartaasti että Tavares lähtee lätkimään Islesistä, eli tässä tapauksessa vedon raukeaminen olisi hyvän mielen asia.

Kiinni veti, ja viimeisestä virkkeestä olen ehdottoman samaa mieltä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös