Otteluseuranta 30.5.–1.6.2017 (2. Stanley Cup-finaali)

  • 11 985
  • 151

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
0-2 kohtalaisen lähellä mutta Järnkrok tais tähätä silmät kierossa kun meni niin kovin persiilleen tuo sihti :D

Eikä tuo Ekholminkaan veto mikään hyvä ollut, kun tuli suoraan päin ihan ulapalla ollutta Murrayta.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Rinne... Ei näitä enää kiitos.
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
Jake!!!
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Suomalaiset pelin paskimpia? Töllö kiinni? Eihän nuo muut edes tee muuta kuin odota että suomalaiset paskoo? Ainakin jos tätä foorumia lukee. No joo ei vahvimpia suorituksia finskeiltä.

Missä hemmetissä oli Nassukan puolustajat?
 

Snagari

Jäsen
Vituttaa Pekan puolesta, ihan helvetin vaikeat 4 erää finaaleja takana. Kova on ukko jos nousee vielä nostamaan kannua. Tällä hetkellä ei riitä.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Pensillä ekaan erään enemmän kuteja kun edellisessä matsissa yhteensä, siis maalia kohti. Eteenpäin on menty ja sitärataa, hyvä tästä tulee. Vieläkin voisi ampua enemmän, vaikka ymmärränkin että siellä haetaan nyt Seksi-Peksiä poikittaisliikkeeseen kun näkyy vähän kiekot hukkuvan. Mutta viivasta saisi ladella paskamaaleja kyllä.
 

Yö-Orava

Jäsen
Aikamoista "hockey playtä" on tosiaan ollut tarjolla ottelun ensimmäisestä jäähystä lähtien, jossa tämän sarjan ja sitä meille tänne kotisuomeen sinänsä ansiokkaasti tuottavien toimijoiden myötä näemmä entistä kuluneemman hokeman mukaisesti suuremman "mahdollisuuden viheltää" tuomarille antoi ennemminkin rikottu Pensin pelaaja. Ja näin on sama hyppely sitten jatkunut, ihan molempien osalta. Hienoa.

Lehkos-Ika vissiin tuolla vaihtoaitioiden välissä jakamassa viisauksiaan?
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Schultz hukkasi Åbergin, mutta ei ruottalaanen onnistu naulaamaan toista pussia.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Eihän nuo muut edes tee muuta kuin odota että suomalaiset paskoo?

Määttä saa ihan suhteettoman paljon lokaa niskaan, mahtuuhan miehen otteisiin todella paljon hyvääkin. Ehkä se sitten jotain tyydytystä tuo kun voi piehtaroida märinässä. En minä ainakaan jaksaisi yöllä kolmelta nousta vahtimaan pelkästään Määtän jokaista virhettä.

Nääsvillen svedut on kyllä kovaa kamaa, luojan kiitos sentään Forsberg on ollut hieman näkymättömissä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Viihdyttävää lätkää. Ei vituta ollenkaan tällä hetkellä että oon valvonu edelliset 27 tuntia putkeen. Enhän mä nyt perkele voinu mennä nukkumaan ja missata tätä tärkeää peliä.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Määttä saa ihan suhteettoman paljon lokaa niskaan, mahtuuhan miehen otteisiin todella paljon hyvääkin. Ehkä se sitten jotain tyydytystä tuo kun voi piehtaroida märinässä.
Jos tolla tasolla tekee tollasia junnuvirheitä, jotka ratkoo pelejä niin sietääkin saada paskaa niskaansa niiltä osin. Muutenhan Matta on pelannut ajoittain oikeinkin hyvin. Nukahtelut pois niin tulee vielä Lidas!
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Jos tolla tasolla tekee tollasia junnuvirheitä, jotka ratkoo pelejä niin sietääkin saada paskaa niskaansa niiltä osin. Muutenhan Matta on pelannut ajoittain oikeinkin hyvin. Nukahtelut pois niin tulee vielä Lidas!

En mä nyt Åbergin maalia mitenkään pysty kategorisoimaan Määtän E-junnutason virheeksi. Krediitit sille, kelle krediitit kuuluu; hieno oli Åbergin suoritus!
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
En mä nyt Åbergin maalia mitenkään pysty kategorisoimaan Määtän E-junnutason virheeksi. Krediitit sille, kelle krediitit kuuluu; hieno oli Åbergin suoritus!
No oli se nyt vähintään C-junnutason tötöilyä, nyt kun vielä uusiksi katselin. Ei siinä Pontus tehnyt mitään ihmeellistä vaan Matta pelasi tilanteen aivan päin perseitä, ensin sukeltamalla kiekkoon ja sitten meinasi vielä heittää katolleen kun kaveri meni ohi, eikä jalalla tietenkään enää pysynyt perässä.

Lupaan haukkua seuraavankin pakin, joka moiseen syyllistyy! Oli muuten myös Ollilla itsellään sellainen "tonnin seteli" ilme maalin jälkeen.

Pienet on marginaalit, niin ei tollaisia tarvitse tarjota. Onneksi Peksi herrasmiehenä tarjosi myös. Ei ruotsalaisista moiseen olisi.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En mä nyt Åbergin maalia mitenkään pysty kategorisoimaan Määtän E-junnutason virheeksi. Krediitit sille, kelle krediitit kuuluu; hieno oli Åbergin suoritus!

Tätä vähän itsekkin hain, olisi voinut pelata paremmin, mutta maalit tulee aina jonkun virheestä. Mies on kuitenkin ollut ihan paikallansa. Täällä kun ei välillä huomata miten nuo P-Amerikan omat hessut höntyilee, keskitytään perisuomalaisittain vain siihen miten suomalaiset ovat huonoja.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Täällä kun ei välillä huomata miten nuo P-Amerikan omat hessut höntyilee, keskitytään perisuomalaisittain vain siihen miten suomalaiset ovat huonoja.
Tai toisaalta voisiko olla niin että täällä ei välillä huomata tai kiinnitetä huomiota kuinka P-Amerikan omia hessuja kritisoidaan, mutta keskitytään perisuomalaisittain puolustelemaan omiaan vaikka kritiikille olisikin aihetta.

Tokihan suomalaiset yleisesti varmasti kiinnostaa suuntaan jos toiseenkin enemmän, mutta ainakin mulle on ihan sama kuka siellä perseilee ja samalla tavalla tulee paskaa. Aiheesta tai aiheetta. Vitun Kunitz.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tai toisaalta voisiko olla niin että täällä ei välillä huomata tai kiinnitetä huomiota kuinka P-Amerikan omia hessuja kritisoidaan, mutta keskitytään perisuomalaisittain puolustelemaan omiaan vaikka kritiikille olisikin aihetta.

Tokihan suomalaiset yleisesti varmasti kiinnostaa suuntaan jos toiseenkin enemmän, mutta ainakin mulle on ihan sama kuka siellä perseilee ja samalla tavalla tulee paskaa. Aiheesta tai aiheetta. Vitun Kunitz.

Minun puolesta Määttä saa olla vaikka minkälainen pujottelukeppi. Predsin kelkassa olen, ja kävi oikein hyvin. Ei täällä nyt ainakaan kukaan manannut tota P.K:n järkyttävää hassia tuossa 2. erän alussa. Jotenkin vaan täällä tuntuu korostuvan se, jos suomalainen tekee jonkun virheen. Voin olla väärässäkin, mutta jotenkin tuntuu, että ei ole ihan samalla viivalla.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Tai toisaalta voisiko olla niin että täällä ei välillä huomata tai kiinnitetä huomiota kuinka P-Amerikan omia hessuja kritisoidaan, mutta keskitytään perisuomalaisittain puolustelemaan omiaan vaikka kritiikille olisikin aihetta.

Joo, näin sen täytyy olla, keskitytään pelkästään Määtän kehumiseen. Tää aihe varmaan alkaa olla ns. kuollut hevonen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös