Muu urheilu – liveseuranta

  • 2 984 624
  • 44 019

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Hienoa nähdä miten kokeneen Siltalan mukaantulo näyttää kääntävän neljännenkin erän Suomelle.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Ihme jätkä tämä Ruiz, 178 cm ja hädin tuskin pääsee verkon päälle mutta iskut uppoavat. Lelu hoitaa.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Ai jumanskekka, Suomi pelaa hienosti loppupallot!!
 

Ralph

Jäsen
Espanja itkee tuomarille tappion tultua kuin Real Madrid viikon päästä, mutta ei auta, turpiin tuli. Suomelle riittää kaksi erävoittoa huomenna Tshekkiä vastaan.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
En muista Tsekkiä nähneeni lentopallossa. Minkä tasoinen porukka on vastassa? Vähän Espanjaa kevyempi ehkä?
 

Ralph

Jäsen
En muista Tsekkiä nähneeni lentopallossa. Minkä tasoinen porukka on vastassa? Vähän Espanjaa kevyempi ehkä?
Espanjan tavoin ollut joskus kovempi, nyt hiipunut kirkkaan kärjen taakse. Pitäisi olla Espanjaa hitusen parempi, mutta hävisi eilen Espanjalle.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Tnx @Ralph eli täyttä iltapuhdetta huomennakin pukkaa. Antti Siltala tuli hyvin mukaan neloserään, mutta minä en suoraan sanottuna enää oikein mieheen luota vaikkapa neljän täyden erän verran. Sivulakin vähän mietityttää, tuntuu lyöntivalikoima rajalliselta. Mutta nämä nyt ovat sohvaurheilijan arvioita.
Tervaportista on kasvanut mainio passari mmajoukkueelle.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Maailman rankingissa eurooppalaisista Suomen edellä on Puola, Italia, Venäjä, Ranska, Serbia, Saksa ja Bulgaria. Suomen sijoitus 17. Tsekin 27. Kyllä tuo pitäisi hoitua huomenna.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Indy 500 ei varmaan Suomesta näy television puolelta? Monelta siellä alkaa kilpailu, jos etsii striimiä?
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Kimin vatipäällä lippispäässä hiljaisen hetken aikana. Pallopää..
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Ratavirkailijat, tuomaristo ja katsojatkin taitavat olla sitten vatipäitä?
Kyllä. Hekin, mutta ennen muuta Kimi näytti taas, ettei hyvät tavat koske häntä.
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olenko ainoa, mutta mun mielestä noi varikkosuora haastattelut on melko turhia. Ei mua rehellisesti sanoen kiinnosta että mitä jargonia esim. Toto Wolf vastaa tällä kertaa haastattelijan nollatason kysymyksiin. Tosin pitäähän maikkarin jostain saada se tunti ohjelmatäytettä..
 

MadSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Habs
Perhana kun alkaa pikkuhiljaa jännittämään! Pelottaa niin pirusti että kaikki murenee taas ekaan mutkaan. Edellisen kisan kolaroinnissa oli positiivista se, että Verstappen ja ehkä jopa Bottaskin saattaa ottaa rauhallisemmin, eikä lähde voittamaan kisaa ekassa mutkassa.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Olenko ainoa, mutta mun mielestä noi varikkosuora haastattelut on melko turhia. Ei mua rehellisesti sanoen kiinnosta että mitä jargonia esim. Toto Wolf vastaa tällä kertaa haastattelijan nollatason kysymyksiin. Tosin pitäähän maikkarin jostain saada se tunti ohjelmatäytettä..

No mielummin tämä kuin ostos-tv. Ihan hyvin nostattavat tunnelmaa, plus ainahan se on kiva kuunnella mitä jollain Häkkisellä on sanottavaa, vain sen takia koska on legenda.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Saas nähdä miten Vettel käsittelee tilanteen tällä kertaa. Viimekaudella Vettel täki vähintääkin kyseenalaisia ratkaisuja näissä tilanteissa ja Kimin kisa oli sitten siinä. Toivottavasti tänään ei kolise ainakaan punaisten välillä.

E: siis tilanteen missä Kimi on edellä lähtöruudukossa.
 

MadSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Habs
Olenko ainoa, mutta mun mielestä noi varikkosuora haastattelut on melko turhia. Ei mua rehellisesti sanoen kiinnosta että mitä jargonia esim. Toto Wolf vastaa tällä kertaa haastattelijan nollatason kysymyksiin. Tosin pitäähän maikkarin jostain saada se tunti ohjelmatäytettä..
Brundlen grid-sekoilua katselee mielellään, mutta kun kyseessä on maikkari, niin äänet menee heti mutelle.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Bottas ajaa jomman kumman punaisen konttiin tai Verstappen. Juusela huutaa kuin hyeena koko ensimmäisen kierroksen.

Kimi voittaa kilpailun kaikesta huolimatta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös