Biisit, jotka saavat sinut voimaan pahoin

  • 394 040
  • 2 182

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Tällaista en olekaan kuullut, että olisi in vihata nykyään Volbeatia?
Ehkä itsellenikin tullut vaan vähän ähky Poulsenin äänestä ja yleisesti Volbeatin tyylistä.
No tällä palstalla tuntuu ainakin olevan. Tosin tällähän palstalla on tunnetusti keskivertoa parempi musiikkimaku. (ja tähän väliin hymiö)

Eivaan. Kieltämättä itselläkin tuo mainitsemasi "Outlaw Gentlemen & Shady Ladies" ei uponnut niin hyvin kuin pari edellistä. Ja kyllähän noita laskusuhdanteessa olevia yhtyeitä on tullut enemmänkin. Mm. Amaranthen uusin jäi kesken. Aloitusbiisiin oli panostettu, loput oli liian popmaista.

Ja jottei mee ihan aiheen vierestä höpisemiseksi... kaikki veisut joita soitetaan radioiden soittolistoilla yli 3x / pv...
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja Junnu, Juice sekä Gösta vainaat pyörii kilpaa haudoissaan.

Juicehan oli sen verran tarkka oikeakielisyydestä, että rap-musiikin myötä Juice tunnetaankin nykyisin paremmin nimellä Hyrrä-Jussi.
 

Panther Claw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Vicky Rosti - Sata Salamaa

- Kiitos MM-kisat: lievä inhotus vaihtui vihaan. Kammottava tekele.

Paula Koivuniemi - Aikuinen Nainen

- Ei em. Artistin esittämänä eikä karaokessa naisten tai miesten (oli humalaa tai ei) laulamana.
 

Bacon

Jäsen
Olen ihmetellyt, että mikä saatanan kätyri on ulissut työpaikan radiosta viime aikoina monta kertaa päivässä. Joka soiton jälkeen vinkuu korvissa pari tuntia. No eilen se selvisi, että kyseessä on meidän Euroviisuedustaja. Hienoa, kyllä tuollaisella kappaleella voitto tulee.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Biisin nimeä en tiedä, mutta ilmeisesti Mikael Gabriel räppää ja Isac Elliot laulaa kertsin. Ugh.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Olen ihmetellyt, että mikä saatanan kätyri on ulissut työpaikan radiosta viime aikoina monta kertaa päivässä. Joka soiton jälkeen vinkuu korvissa pari tuntia. No eilen se selvisi, että kyseessä on meidän Euroviisuedustaja. Hienoa, kyllä tuollaisella kappaleella voitto tulee.

Mä yhdistän aina tämän Norma John yhtyeen Kärpissäkin ihastuttaneeseen John Normaniin. Luulin joskus ihan aidosti että John Norman on lähtenyt musiikkialalle, kun kuulin tästä Norma John yhtyeestä. Ei ainakaan paskempi voi olla laulajana kuin kiekkoilijana mietin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Battle Beast - King for a day. Aivan järkyttävää paskaa.
Joo kuulin tämän eilen MTV:llä kun tuli joku maalikooste. Luulin Weird Al Yankovicin parodiatekeleeksi, kunnes sain tietää että tämä on joku oikeasti olemassa oleva bändi. Aivan karseaa kuraa alusta loppuun.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Keskinkertainen biisi minkä Radio Rock on voimasoittanut paskaksi.

Joo tuntuu soivan Rockilla todella usein. Muutaman kerran annoin mahdollisuuden ja kuuntelin mutta kyllä nykyään vaihtuu kanava välittömästi, kun tämä lähtee soimaan. Kyseisessä biisissä ei toimi kyllä mikään. Soitto on tasapaksua lurittelua ilman mitään koukkua ja laulajan ääni on omaan makuun todella heikkoa.
 

SgtMarkov

Jäsen
Aviapoliksen juna-asemalla soiva hissimusiikki. Eilen oli jäänyt korvanappulat himaan ja viiden minuutin junan odottelu tuntui viideltä tunnilta kun sitä helvetin kellopelikurapaskaa syötettiin jatkuvalla loopilla.
 

Panther Claw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Teflon Brothers - Pämppää, juha88 jne. jne.

Kertokaa nyt paljonko sitä oikein pitää juoda viinaa ja/tai käyttää muita laillisia tai laittomia nautintoaineita että nuo kuulostavat edes jotenkin siedettävältä tai ylipäätään musiikilta?
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Poikkeuksetta oksennus tulee suuhun aina, kun radiosta tai muualta alkaa soimaan nämä cheekitelastiset sun muut kääpiöt.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nirvanan Smells Like Teen Spirit ja koko kirottu Nevermind. In Uterolla on hetkensä ja Bleachilla Incesticideä unohtamatta.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nirvanan Smells Like Teen Spirit ja koko kirottu Nevermind. In Uterolla on hetkensä ja Bleachilla Incesticideä unohtamatta.

Tuo "Haisee kuin teinin henki" on klassinen esimerkki siitä miten joillakin bändeillä/artisteilla se suurin hitti on ehkäpä yksi huonoimmista biiseistä mitä ovat tehneet. Nirvanaltahan löytyy pirun hienoja biisejä vaikka miten paljon mutta tekele on se mitä eniten soitetaan ja josta bändi parhaiten tunnetaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tuo "Haisee kuin teinin henki" on klassinen esimerkki siitä miten joillakin bändeillä/artisteilla se suurin hitti on ehkäpä yksi huonoimmista biiseistä mitä ovat tehneet. Nirvanaltahan löytyy pirun hienoja biisejä vaikka miten paljon mutta tekele on se mitä eniten soitetaan ja josta bändi parhaiten tunnetaan.

Kyllä. Lisäksi Nevermind on miksattu inhottavasti, okei, Pollyssa se ei haittaa, mutta muuten skebat kuulostaa kamalilta. Ilmeisesti myös Seattlen tunnetuin narkkari heti Hendrixin jälkeen ymmärsi tämän (McKagan on alkoholisti) ja In Utero on miksattu hyvin. Vaikken minä Nirvanasta välitä mutta kehun jos on syytä.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Kävin tuossa taannoin kurkkaamassa Jenni Vartiaisen keikan livenä. Ei oikein toimi klubiympäristössä ainakaan kun lähes joka ikinen biisi on niin synkeä sinisine valoshowneen. Keikan ainut piristys oli se "joku Ilpo" joka oli vähän vauhdikkaampaa, muuten semmoista ranteet auki musaa ettei toistamiseen tartte kyllä lähteä.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sinänsä offtopic koska muuten tämä ko. biisi on minusta ihan ok, mutta kun ei löydy "Biisin osat, jotka saavat sinut voimaan pahoin" -ketjua niin menköön tähän.

Roope Salminen ja Koirat -orkesterin uusimmassa radiohitissä Tanssi se ulos (tai jotain) on kertosäkeessä semmoinen laini kuin "Älä maindaa raffii elämää". Jumalaaauta.

E. Sitten jos puhutaan kokonaisista kappaleista niin koko Vesalan radiossa soitettava tuotanto, etenkin se tequilabiisi ja Älä droppaa mun tunnelmaa. PMMP oli huikeutta, mutta tämä soololäppä on Paulalta ainakin näiden sinkkubiisien osalta ollut täysi farssi.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Avaaaaaa silmäsi ja heeeengitä... lässynlää ......huomenna sä ymmärrät..... lässynlää .......vielä elossa oot

Taitaa tulla kolmatta kertaa tämän työvuoron aikana.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Keekki, vaikka siihen on jo osittain siedättynytkin. Oksettavinta paskaa, mitä on ikinä mistään tuutista tullut. Musiikillisesti aivan surkeaa paskaa, ja sanoma on samaa vastenmielistä paskaa mitä nykyinen paskahallitus haluaa. En tiedä mitä voisin vihata enempää.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Täälläää mä oon, vieeeeläkin sun..."

Se päivä, kun tämän rallatuksen aktiivinen radiosoitto päättyy, on kaunis päivä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Youtube-tähti Tuure Boelius on siirtynyt lauluhommiin. Debyyttisingle Eikö sua hävetä ei kuitenkaan lupaa mitenkään hyviä asioita, itse asiassa se ärsyttää ja mikä pahinta, jää soimaan päähän.

Linkki vie Youtubeen.

EDIT: Biisin nimi korjattu.
 
Viimeksi muokattu:

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Youtube-tähti Tuure Boelius on siirtynyt lauluhommiin. Debyyttisingle Eikö sua haittaa ei kuitenkaan lupaa mitenkään hyviä asioita, itse asiassa se ärsyttää ja mikä pahinta, jää soimaan päähän.

Linkki vie Youtubeen.

Huhhuh tään Tuuren biisin joka on muuten "Eikö sua hävetä", niin voi kysyä että eikö hävetä julkasta tämmöstä paskaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös