MM-kisojen mediaoikeudet MTV Oy:lle

  • 821 730
  • 2 480

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ai jumalauta, yritin tuossa katsoa tuolta Katsomosta noita äskeisen pelin maaleja, kun aika suurelta osin matsi meni itseltäni ohi. Mutta eihän minunkaltaisen pullamössövelliperseen kärsivällisyys riitä että ennen joka jumalan puolen minuutin videoklippiä pitää katsoa itse klippiä pidemmät mainokset. Eikö noita yhden matsin maaleja nyt voisi pistää yhteen klippiin? No ei tietenkään, koska silloin jäisi se sama Byggmaxin manos näkemättä neljä eri kertaa. Pitäisiköhän harkita suomalaisen jääkiekon näkyvyydestä huolissaan olevan seurueen kanssa, että pistämme nämä lätkälähetyksiä terrorisoivat mainostajat boikottiin.
No jo on ihme että, maikkaria puolustelematta, ei samaa vitutusta aiheuta, kun kyseessä on Liiga ja ruutu ja joku 30s taklausvideo.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ai jumalauta, yritin tuossa katsoa tuolta Katsomosta noita äskeisen pelin maaleja, kun aika suurelta osin matsi meni itseltäni ohi. Mutta eihän minunkaltaisen pullamössövelliperseen kärsivällisyys riitä että ennen joka jumalan puolen minuutin videoklippiä pitää katsoa itse klippiä pidemmät mainokset. Eikö noita yhden matsin maaleja nyt voisi pistää yhteen klippiin? No ei tietenkään, koska silloin jäisi se sama Byggmaxin manos näkemättä neljä eri kertaa. Pitäisiköhän harkita suomalaisen jääkiekon näkyvyydestä huolissaan olevan seurueen kanssa, että pistämme nämä lätkälähetyksiä terrorisoivat mainostajat boikottiin.

Youtubesta löytyy iihf:n kanavalta maalikoosteet myös.
 

Aleksandros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Jep, eikä kyseinen homma ole edes laitonta puuhaa. Toisaalta ymmärän syyn, että miksi MTV3:lla ollaan näreissään tästä, mutta eipä mahda mitään. Ökyt menee paikan päälle katsomaan, porvarit hankkiin kanavapaketin ja me köyhät tyydymme "warettamaan".

Ei tämä nyt tärkeää ole, mutta itse olen tällä hetkellä köyhä ja silti oli varaa sijoittaa tähän huviin 25 euroa. Toihan on mitätön summa, jos aihe oikeasti kiinnostaa. Eikä sen säästämisen pitäisi normaalille ihmiselle olla kovinkaan vaikeaa.
 

rubyblue

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Edellisellä sivulla yritin kysellä oliko muilla vikaa..

Olin yhteydessä Cmoren asiakaspalveluun. he eivät olleet kuulleet ongelmista. käskivät tarkistaa päivitykset. DAA
Ylläri. Pitää varmaan itsekin laittaa palautetta sinne, että laittavat hommansa kuntoon. Läppäri ja cmore -yhdistelmä pelittää kyllä. Mikä lie ongelma puhelimen kanssa.
 

Bailey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ylläri. Pitää varmaan itsekin laittaa palautetta sinne, että laittavat hommansa kuntoon. Läppäri ja cmore -yhdistelmä pelittää kyllä. Mikä lie ongelma puhelimen kanssa.

Onko teillä vanhempi vai uudempi chromecast käytössä? Itsellä on uudemmassa chromecastissa Cmore tehnyt muutamia kertoja suorien F1 ja lätkälähteysten kanssa niin, että lähetys alkaa ensin nykimään ja sen jälkeen chromecast buuttaa. Muissa palveluissa ei ole vastaavaa ollut. Samsung Galaxy S5 neo:n kautta käytän.

Vanhassa chromecastissa ei vastaavaa ole ollut.

-Bailey
 
Mun Chromecast on noin kk sitten ostettu.

Tuominen ja Tami alkoivat nykimään kuin epilipsiakohtauksen saadessa ja sitten kaatui CC

E.

Olen ollut uudeleen yhteydessä asiakaspalveluun, edelleenkään heillä ei ole mitään tietoa ongelmista. Pirkot ja Minni-liisat käskevät kirjautua ulos ja poistaa sovellus ja kokeilla uudestaa. Kerroin kuinka Watson-sovellus on toiminut moitteetta ja olen joutunut siirtymään maikkarin lähetykseen kun Cmoren kautta ei voi ottelua katsoa.
 
Viimeksi muokattu:

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
No jo on ihme että, maikkaria puolustelematta, ei samaa vitutusta aiheuta, kun kyseessä on Liiga ja ruutu ja joku 30s taklausvideo.

No joo, siinä mielessä nasahti omaan nilkkaan että viime vuodet enimmäkseen olen omistanut Ruutu+:n joten tuosta ei ole tarvinnut kärsiä. Olkoonkin että Nelosella sentään maalikoosteet tai huippuhetket ovat yhdessä videossa eikä erikseen.

Chromecasteista tuon olen huomannut itsekin että vanhempi, siis se muistitikkua muistuttava, on varmempi tapaus kuin uusi versio.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
No joo, siinä mielessä nasahti omaan nilkkaan että viime vuodet enimmäkseen olen omistanut Ruutu+:n joten tuosta ei ole tarvinnut kärsiä. Olkoonkin että Nelosella sentään maalikoosteet tai huippuhetket ovat yhdessä videossa eikä erikseen.
En tiedä mitä olet tehnyt, mutta ei kyllä allekirjoittaneella jää mainokset pyörimättä, vaikka kuinka ollut ruutu+ käytössä, joka saatanan videota ennen saa boikotti listalleen lisää firmoja.
 

rubyblue

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Onko teillä vanhempi vai uudempi chromecast käytössä? Itsellä on uudemmassa chromecastissa Cmore tehnyt muutamia kertoja suorien F1 ja lätkälähteysten kanssa niin, että lähetys alkaa ensin nykimään ja sen jälkeen chromecast buuttaa. Muissa palveluissa ei ole vastaavaa ollut. Samsung Galaxy S5 neo:n kautta käytän.

Vanhassa chromecastissa ei vastaavaa ole ollut.

-Bailey
Kyllä tuo Chromecast kakkonen on eli uudempi. Vanhasta ei kokemuksia edes.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eilen jouduin Suomi-Ranska ja Latvia-Slovakia pelien aikana käynnistelemään chromecastia (sulkemaan koko sovelluksen tai välillä jopa poistamaan virrat kokonaan) 12 kertaa. Asiakaspalvelusta todettiin samaa, että vika omissa laitteissa, vaikka kuinka kummastelin, että eipä tuota ongelmaa esiinny kuin tämän Cmoren kanssa. Kummalisia juttuja.
 

ultras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tampere
Tää kuvahan on järkyttävän huonoa chromecastin kautta verrattuna ruutuun ja viaplayhin. Kuva nykivää ja samat asetukset kuin muillakin sovelluksilla.
 

Bailey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Selaimen kautta (pc-ubuntu-chrome yhdistelmä) näyttäisi toimivan suht vakaasti. Eli joku tuossa Androidin cmore app - chromecast v2 yhdistelmässä mättää.

Edit. Juurikun pääsi sanomasta niin taas buuttasi. Olisikohan tuossa 50fps kuva - chromecast yhdistelmässä joku häikkä?

Edit2 Vaihdoin takaisin chromecastin ykkösversioon, ei tuo kakkonen näköjään suostu toimimaan kelvollisesti cmoren kanssa. Kokeilin jopa virtalähdettä joka antoi 1.55A, eli vähän enemmän kuin alkuperäinen. Ei apua. Tehdasasetukset myös palautettu.

Edit3 Ykkösversiolla suomen peli katsottu 50fps Chromen kautta, ei ongelmia, pätkimisiä tms.
 
Viimeksi muokattu:
tähän mennessä toiminut erittäin hyvin mutta nyt 20:30 lähetyksen alusta lähtien, cmore 50fps lähetys pätkii tasaisesti täsmälleen minuutin välein (kuva jäätyy noin 0.5-1 sekunniksi jonka jälkeen jatkuu taas normaalisti).

Käytössä win7 ja selaimena nyt koitettu chrome,ff,opera ja pari muuta, ei muutosta.

Onko muilla vastaavaa?

edit: nykii näemmä perus 25fps lähetyskin.
 
Viimeksi muokattu:

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Täälläkin kaatuu tuo CC2+Android/iPad yhdistelmät.
Menee eka nykimiseksi ja sen jälkeen buuttaa chromecastin.
Pakko olla cmoren päässä joku ohjelmointimoka.
Ykkösellä toimii hyvin.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Vähän pätkii kyllä tämä, käytän chromea niin aina 30 sekunnin välein tulee sellanen pieni "fast forward". Äsken IE:llä toimi moitteettomasti, katsoin hetken toista peliä ja vaihdoin takaisin Suomen peliin, ja nyki jatkuvasti.

Ei jumalauta, en edes jaksa tuonne asiakaspalveluun ottaa yhteyttä, kun sieltä suolletaan ties mitä paskaa. Paska alusta, todella paska. Kiitos MTV!
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Näkeekö tämän striimin iphonella mistään? Ainakaan katsomo-sovelluksessa ei ole suoraa ja neetisijen kauttakaan ei toimi.

Jeesus tuo MTV on hanurista.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Näkeekö tämän striimin iphonella mistään? Ainakaan katsomo-sovelluksessa ei ole suoraa ja neetisijen kauttakaan ei toimi.

Ihan hatusta, lataa selaimeksi puhelimeen Opera tai Puffin?
 

Mr.X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Maikkarin studio on totaalinen rimanalitus. Kolme väsynyttä herraa pönöttää vierekkäin kuin jossain paneelikeskustelussa.
Asiantuntijoiksi kutsuttu kaksi entistä maajoukkueen päävalmentajaa, joista kumpikaan ei uskalla/halua/pysty antamaan kunnon kritiikkiä silloin, kun siihen olisi aihetta ja pitäisi sanoa asioista niin kuin ne on.
Jalonen näyttää kyllästyneeltä ja murahtelee parin lauseen usein vähän ylimielisiäkin vastauksia.
Aravirta vielä enemmän kujalla. Kaikki vedetään posin kautta ja vastausten lisäarvo pakkasen puolella. "En osaa sanoa, en tunne pelaajia." "Eteenpäin on menty, nyt täytyy vaan tsempata." Ihan oikeasti.
Tamista tuskin tarvitsee edes sanoa mitään.
Ilmeisesti tää on sitä mitä Maikkari haluaa maksaville asiakkailleen tarjota. Surullista.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Maikkarin studio on totaalinen rimanalitus. Kolme väsynyttä herraa pönöttää vierekkäin kuin jossain paneelikeskustelussa.
Asiantuntijoiksi kutsuttu kaksi entistä maajoukkueen päävalmentajaa, joista kumpikaan ei uskalla/halua/pysty antamaan kunnon kritiikkiä silloin, kun siihen olisi aihetta ja pitäisi sanoa asioista niin kuin ne on.
Jalonen näyttää kyllästyneeltä ja murahtelee parin lauseen usein vähän ylimielisiäkin vastauksia.
Aravirta vielä enemmän kujalla. Kaikki vedetään posin kautta ja vastausten lisäarvo pakkasen puolella. "En osaa sanoa, en tunne pelaajia." "Eteenpäin on menty, nyt täytyy vaan tsempata." Ihan oikeasti.
Tamista tuskin tarvitsee edes sanoa mitään.
Ilmeisesti tää on sitä mitä Maikkari haluaa maksaville asiakkailleen tarjota. Surullista.

Tämähän nyt on selkeästi Maikkarin linja, että väkisin pidetään yllä positiivisia otsikoita ja ilmapiiriä, vaikka pelit menisi aivan päin mäntyä. Missään nimessä ei saa sanoa mitään kovin negatiivista, sehän voisi nähkääs vähentää Cmore kanavapaketin myyntiä jos kaikki karjalalippikset hiffaa että Suomella on tänä vuonna aivan paska joukkue. Juuri tänään ja eilen naureskelin noita maikkarin nettisivujen otsikoita Leijoniin liittyen, siellä ei käytännössä ole mitään kritiikkiä, vaikka ensin hävittiin Ranskalle murskaluvuin ja sitten totaalinen romahdus Tshekkiä vastaan. Ja tosiaan myös studiossa olevien asiantuntijoiden suut on laitettu suppuun kritiikin suhteen. Mennään hei posin kautta!
 

rubyblue

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Itse olen huomannut sellaisen, että kun Cmoresta valitsee sivun alhaalta kanavan esim. Cmore Sport 1, eikä suoraan sitä Suomi vs. joku -peliä, niin toimii paremmin ilman nykimisiä. Tosiaan itse sain toimimaan CC:n läppärillä, jossa Windows10.
 

Viltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Läppäri ja cmore -yhdistelmä pelittää kyllä. Mikä lie ongelma puhelimen kanssa.

Mulla läppäri ja CMore ei ole kisojen aikana kovin hyvin pelittänyt. Lähetys pätkii sekunniksi pariksi koko ajan, lähetys palautuu kyllä itsestään, mutta ottaa tuo päähän. Sitten keksin laittaa läppärin piuhalla kiinni modeemiin, niin johan alkoi toimia. Ihmettelen tosin vieläkin, miksi leffat ja formulat ovat toimineen loistavasti langattomastikin, mutta pätkiminen ollut arkipäivää lätkälähetyksissä. No, voihan katsojamäärätkin olla ihan toista.

Joka tapauksessa mittasin myös yhteyden ja soitin DNA:llekin, mutta omassa yhteydessä tai modeemissa ei vikaa ole. Samaa näyttää mittauskin.
 

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Eniten ärsyttää, että vaikka ilmaiskanavaa mainostetaan sillä, ettei Mertaranta ole otteluissa äänessä - pettää sekin lupaus joka vuosi - viimeksi eilen tsekki-pelissä.
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itsellä ainakin toimii hienosti tabilla C Moren sovelluksen kautta suoratoistona televisioon. Ei tarvitse mitään säätöjä välissä.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
En ole saanut C morea nykimään android puhelimen appsin + chromecast kombolla. Jostain syystä chromella tietokoneella C Moren streamit ei näy.
 

Knap

Jäsen
Pitää antaa kyllä maikkarille lampaanperseitä tuosta, että studio jätkiä ei yhtään kierrätetä. Siellä on taas Aravirta ja Jalonen. Siis ei siinä, hyvää analyysia kummaltakin, mutta itse kuuntelisin ennemmin Nupea ja näsijärventiikeriä. Aravirta on vähän tollanen nynny joka ei uskalla sanoa mitään negatiivista, vaan kaikki on aina kivaa. Jalonen taas sanoo kaikki ihan suoraan, ja onkin mielyttävämpi, mutta välillä ei tiedä vituttaako äijää olla tuolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös