Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 676 881
  • 33 830

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Litmasen kirjaa kuunnellessa avautui, ettei Litti pelannut yhtään peliä Barcelonassa toisella kaudellaan. Yhteen peliin pääsi jopa vaihtopenkille, muuten istui kotipelit katsomossa ja jäi kotiin kun oli vieraspeli. Sen kyllä muistin, ettei Barcelonassa mennyt ihan nappiin, mutta en ihan tuota olisi uskonut. Vaikka Rivaldo oli Litiäkin kovempi tähti ja halusi siirtyä laidalta keskelle, eikä Kuningas ollut nevöhööd valmentajan suosiossa, niin luulis, ettei parhaassa iässä ollutta huippupelaajaa ihan kokonaan pidetä pois kentältä puolta kautta. Tietysti noissa isoimmissa seuroissa pelaajia riittää sen verran, ettei yhtä Litiä tarvita

Joo se aika avoimesti tuosta kertoi siinä dokumentissaankin, ja hieman humoristisesti kun kerran sitten valittiin mukaan UCL pelin miehistöön oliko nyt Milania vastaan vieraissa, niin kaikki joukkuekaverit ryntäsivät miehen kimppuun "onnittelemaan". Olihan tuo miehen barca-aika kokonaisuudessaan aika vitsi, tai siis peliajan ja roolin puolesta kun potentiaalia olisi ollut niin paljon parempaan kaiken klikatessa kohdalleen...
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Nyt jos Hyypiästä puhutaan, niin olihan Benitez aikoinaan ihan vitun ääliö ja sitä häpeää edelleen Copin yleisö. Ja tähän on tullut tieto faneilta itseltään.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Avautui, että MM-kisojen pelaaminen Ranskassa on Tammisen ansiota. "- Sanoin veljille jo 1990-luvun puolivälissä, että hakekaa MM-kisoja. Laitoimme prosessia silloin käyntiin, Tami kertoo." Iltalehti: Juhani Tammisella oli sormensa pelissä Ranskan MM-kisahaussa: "Sanoin veljille"

On se kova.
Ja Ranskakin oli lepopäivää vaille maailmanmestari. Aika pitkään siinä prosessissa vierähti ennen kuin Ranskasta kisaisäntä tuli, mutta Tamille sulka hattuun tästäkin saavutuksesta.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

Liitteet

  • Oto_Hascak.jpg
    Oto_Hascak.jpg
    245,1 KB · kertaa luettu: 613

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Äsken radiossa Cheek lauloi:

Risumiehen sanoin: "Älä perkele leiki Jeesusta."

Nyt liikutaan jo sellaisilla tasoilla, että ei avaudu onko tuo sanoituksellisesti aivan helvetin nerokasta vai nolointa ikinä.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Ja jos kyseinen "risumies" ei olisi kuolla kupsahtanut tuossa taannoin niin kukaan täälläkään ei edelleenkään välittäisi vittuakaan jostain Cheekin sanoituksista..

Tekopyhyys se on kaunis asia.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Ja jos kyseinen "risumies" ei olisi kuolla kupsahtanut tuossa taannoin niin kukaan täälläkään ei edelleenkään välittäisi vittuakaan jostain Cheekin sanoituksista..

Toisaalta olihan Risumies vuoden 2016 suurimpia kotimaisia nettimeemejä eli kyllähän ukon tiesivät suunnilleen kaikki. Näemmä jopa lahelaiset.

Allekirjoittanut ei sinänsä kiinnosta onko paatsolle naureskelu tekopyhää vai hauskaa, mutta lähinnä tuo kyseinen sanoitus ja erityisesti artisti oli jotain hyvin hyvin hämmentävää.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Toisaalta olihan Risumies vuoden 2016 suurimpia kotimaisia nettimeemejä eli kyllähän ukon tiesivät suunnilleen kaikki. Näemmä jopa lahelaiset.

Allekirjoittanut ei sinänsä kiinnosta onko paatsolle naureskelu tekopyhää vai hauskaa, mutta lähinnä tuo kyseinen sanoitus ja erityisesti artisti oli jotain hyvin hyvin hämmentävää.
"Risumies" Youtube-videolle tuli nyt sitten hintaa 4000 euroa!

1700 euron sakot + 2300 euron oikeudenkäyntikulut napsahtivat videon kuvaajalle maksettavaksi tänään käräjäoikeudessa.

Kuvaaja ei valita saamastaan tuomioista, joka tuli yksityiselämää loukkaava tiedon levittämisestä
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
"Risumies" Youtube-videolle tuli nyt sitten hintaa 4000 euroa!
Heh, spontaani turpaanvetäminen olisi tullut halvemmaksi. Hassu on tämä läntinen maailma kyllä.

Avautui, että ei oo mitään käryä koko risumiehestä tai sen tarinasta, eikä kyllä kiinnostakkaan. Taidan olla vanha parru kun ei tällaset internet-paskeet jaksa enää innostaa sitten yhtään. Twiittaan kintaalla moisille nykyajan hömpötyksille.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin. On se totta. Mä on hukannut mun mojoni. Mä olin kuusi vuorokautta runkkaamatta, siis oikeasti kuusi vuorokautta, eikä tehnyt edes tiukkaa. Aiemmin kolmekin vuorokautta oli täyttä tuskaa ja itsensä kiduttamista. Tota yritin monesti ennen Tallinnaa että olisin siellä innoissani, mutta harvoin pystyin. No joskus reissatessa, jos joka päivä on ollut liikkeessä, tehnyt uusia juttuja ja maisemakin on vaihtunut, on saattanut pystyä tohon kuuteenkin, mutta noin muuten olishan tossa väkisin se karsea tunne että pallit oikeasti räjähtää minä hetkenä hyvänsä.

Mikä muuten on teidän enkka runkkaamattomuudessa?
 

BileTooth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No niin. On se totta. Mä on hukannut mun mojoni. Mä olin kuusi vuorokautta runkkaamatta, siis oikeasti kuusi vuorokautta, eikä tehnyt edes tiukkaa. Aiemmin kolmekin vuorokautta oli täyttä tuskaa ja itsensä kiduttamista. Tota yritin monesti ennen Tallinnaa että olisin siellä innoissani, mutta harvoin pystyin. No joskus reissatessa, jos joka päivä on ollut liikkeessä, tehnyt uusia juttuja ja maisemakin on vaihtunut, on saattanut pystyä tohon kuuteenkin, mutta noin muuten olishan tossa väkisin se karsea tunne että pallit oikeasti räjähtää minä hetkenä hyvänsä.

Mikä muuten on teidän enkka runkkaamattomuudessa?
Joskus teininä kerran melkein kolme viikkoa. Eka viikko oli pahin, sitten helpotti. Sen jälkeen ei edes oikein muistanut koko hommaa. Ekalla kerralla sen jälkeen kyllä lähti siihen malliin, että olisi varmaan pitänyt ottaa videolle ja myydä vaikka japanilaisille tai jotain.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Hätätiedotteet eivät ilmeisesti menekään automaattisesti kaikilla kanavilla vaikka olen kuvitellut että jos Suomessa ylipäätään tv-toimintaa pyörittää niin nuo tulevat väkisin ohjelman päälle. Havainnon tein n. tunti sitten kun YLEn ja Nelosen kanavilla kerrottiin hätätiedotteessa 112-hätäviestipalvelun toimimattomuudesta, mutta muilla kanavilla kyseistä tiedotetta ei ainakaan samanaikaisesti näkynyt.
 

Pekkis

Jäsen
Jos Juuso-karhu olisi heti talviunille mentyään sairastunut nopeasti edenneeseen dementiaan, niin keväällä olisi Sulo-setä saattanut olla hunajapurkkeineen ja porkkanapusseineen pulassa.

Tällainen asia minulle avautui.
 
Viimeksi muokattu:

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mass Effect-trilogian Jokeria ja Family Guyn Chrissiä ääninäyttelee sama henkilö.

MITEN MÄ EN OO AIKASEMMIN TAJUNNU TUOTA?!
 

RedRave

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Detroit Lions, Die Mannschaft
Uusin MadCook-show opetti että Looney Tunesin Maantiekiitäjälle on olemassa esikuva: Kalifornianjuoksukäki.
En ole suuren suuri Looney Tunes-fani, mutta knoppitietona mielenkiintoinen.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Avautui, että punkinfinlandin "keksi itse Sami Hedbergin vitsi" -ketjun vitsit ovat hauskempia, kuin Sami Hedbergin vitsit.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Avautui, että punkinfinlandin "keksi itse Sami Hedbergin vitsi" -ketjun vitsit ovat hauskempia, kuin Sami Hedbergin vitsit.
Samoin se ketju jossa keksittiin syytöksiä natsismista.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Tero Lehterä lukee tekstejäni Jatkoajassa. Sekin ihme toteutui.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös