NHL17 – Mustalista (muistakaa mainita konsoli)

  • 80 264
  • 347

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ps4 ja miknight88. Ressukka yritti 4-0 tilanteessa syncroa, ei onnistunut. Pelin jälkeen tuli mielenkiintoista viestiä, sanojen ja lauseiden muodostaminen ainakin englannin kielellä tuotti niin ikään suuria vaikeuksia.
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Nonii! "Vihdoinkin" munkin kohdalle napsahti eka syncrooja, PSN CluDDer2 ja joukkue TeamRappio. Aloitti ton pelleilyn ekan erän puolessa välissä kun menin 2-0 johtoon ja luovutti kun tokaa erää oli mennyt 5 minuuttia. Hyvin toimi toi ettei paina mitään pelikatkoilla!
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Nonii! "Vihdoinkin" munkin kohdalle napsahti eka syncrooja, PSN CluDDer2 ja joukkue TeamRappio. Aloitti ton pelleilyn ekan erän puolessa välissä kun menin 2-0 johtoon ja luovutti kun tokaa erää oli mennyt 5 minuuttia. Hyvin toimi toi ettei paina mitään pelikatkoilla!

Voi vitun vittu, heti kun menin kehumaan niin heti seuraavana päivänä sitten tulee ryssä vastaan kuka onnistukin siinä tempussa, eli ei näköjään täysin varma taktiikka toi uusintojenkaan kattominen ole... ja psn oli Lara_9568 joukkue SKA NEVA
 

Mosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lieksan hurtat
PS4 nimimerkki naniJani aloitti synkroamisen 1-0 maalin jälkeen....vittu mikä räkänokka.
 

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
PSN: JyriJarvenpaa joukkueella KetsuppiPullo alkoi viskomaan kiekkoa katsomoon ja rämppäämään maalivahtia edestakaisin toisen erän lopussa 5-0 maalin jälkeen. Samaa pelleilyä koko kolmas erä kiekon saadessaan. Viimeisellä minuutilla sitten rage quit kun ei syncroaminen onnistunut.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
PSN: P_Schulze4... Ihme jäbä, alotti syncron ekassa erässä, kun tilanne oli 0-0 ja ja vielä runkku onnistu tokassa erässä saamaan läpi...
Kyllä tämä peli on kiva :sarcasm:
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Gamertag: Kalja Lokki aloitti synkrot kolmannen erän alussa 2-1 tilanteessa, en skipannut katkoja ja otin itsekin molarin pois mutta onnistui kuitenkin 20 sekuntia ennen loppua. Pelin jälkeen laittoi vielä viestiä: "vituttaako" jonka jälkeen mä lauoin muutaman totuuden kaverille ja ilmeisesti raportoi meikäläisen :D. On nää vaan niin säälittäviä tapauksia.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
https://www.reddit.com/r/NHLHUT/wiki/players_to_avoid
Linkissä on Redditin vastaava lista synkroajista.
Kyllä näitä synkroilijoita tulee nykyään sen verran paljon, että itsekin pitää tätä Jatkoajan ja Redditin listaa auki pelaillessa ja etsii sitten ennen peliä löytyykö vastustajan nimeä. Löydätte helposti kyseisen nimimerkin, jos se listoilta löytyy sillä kun painatte Ctrl+F, niin avaa hakupalkin johon voi alkaa kirjoittaa nimeä, niin alkaa näkymään värillisenä tekstinä jos löytyy vastaavuuksia.
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
En kyllä osaa sanoo yrittikö syncroa tosissaan vai mitä, mutta PSN: solomanki joukkue: Vellu77 alkoi veskaa laittelemaan vaihtoon ja takasin kun sain jäähyn kolmannessa erässä, teki samaa myös pari kertaa mun maalin jälkeen pelikatkoilla ja koko viimeisen minuutin rämppäsi veskaa pelin kulkiessa. Oli kyllä niin paska pelaaja, että ei välttämättä ole koko syncroamisesta kuullutkaan...
 

Snoga

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
PSN: Jubu_
Joukkue: HC Kumpparit

Yritti säälittävästi puolitoista erää synkroa hakea siinä onnistumatta. Pelikin oli vain 4-2 mulle, joten ihan kusessa kaveri ei ollut, mutta eipä näköjään usko itseensä riittänyt. Redditin listalta tämä kaveri jo löytyykin, mutta lisätään nyt tännekin.
 

Fox Danger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trauman Lukko 16-17
PSN: PIRANYA68
Joukkueen nimi: KUZNYA

Sain tehtyä johtomaalin 3-2, kun peliä oli jäljellä n. 1min.
Sen jälkeen alkoi yrittää syncroa siinä kuitenkaan onnistumatta.
En painanut hidastuksia pois enkä vaihtanut kentällistä taukojen aikana.
 

Les Crusher

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ducks
Ei syncroa, mutta ohjain pöydälle ekassa erässä 4-1 -maalin jälkeen.

qeers85 joukkueellaan KasiD

EDIT: PS4
 
Viimeksi muokattu:

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Käyttäjä Aamuviok (PS4) lähti johtoasemassa kolmannessa erässä jokaisen aloitusvoiton jälkeen omaan päähän pyörimään, mistä vasta lähti pikkuhiljaa ylöspäin. Ei pahinta mahdollista, mutta en suosittele myöskään.
 
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
Mulla ois niin monta EASHL sparrauspeli perseilijää tälle listalle, mutta jätän kuitenkin nimet kertomatta. En ymmärrä miks noit sparrauspelejä pitää pelata, jos ei kiinnosta edes vähää alusta mikään muu kuin perseily? Kaverit kelaa olevansa niin hyviä että pystyvät tulemaan itse koko kentän läpi, eivätkä suostu hyödyntämään botteja vaikka ne olisivat täydellisessä paikassa one-timerille. Kaikista naurettavempia ovat ne tapaukset jotka aluksi pelaavat hyvin, mutta yhden virheen tullessa loppuu motivaatio ja alkaa sooloilu joka ei ikinä johda mihinkään. Eikö ois helpompi vaan lähteä ja antaa muiden taistella voitosta? Erityisesti vituttaa noi ns. kovat pelaajat, jotka ovat hyvässä joukkuessa, mutta siitä huolimatta heillä on tarve tulla sparrauspeleihin sooloilemaan ja pilaamaan muiden ihmisten pelit. Näistä kavereist ei oo ikinä mitään hyötyä joukkueelle ja niiden kanssa häviää joka ainut kerta.

Itse olen pelaaja joka ei lähde tuomitsemaan ketään levelin tai minkään tommoisen perusteella. Oon sitä mieltä että mulla on ihan yhtä hyvät mahollisuudet 1 levelisen kuin vaikkapa 50 levelisen kanssa. On tullu nähtyy niin paljon korkealevelisiä perseilijöitä et nykyään melkee toivoo saavansa mielummin 1 lvl puolelleen. Ja vaikka se 1 levelinen tekis paljon virheitä niin se on mulle ihan ok, yritän paikkailla niitä ja opettaa omalla esimerkillä heistä parempia pelaajia. Mun hermot ei vaa kestä sitä jos jengiin eksyy sankari jonka ainoa tavoite on yrittää itse maaleja.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Wirginito Xboxilla.

Tappiolla ja kiekkoa katsomaan, jossa sitten ilmeisestikin onnistui. Itselläni loppui mielenkiinto juosta karkuun, kun voitti jokaisen aloituksen meikäläisen paskan yhteyden takia ja peli kerkesi kulua aina viisi sekuntia. Jätin sitten ohjaimen pöydälle ja ilmeisesti oli jossain kohtaa saanut pelin poikki. Yli erän verran siinä meni.

Hauskinta tässä on nyt se, että sain sitten vittu bännit Xboxilta kielenkäytön takia. Laitoin tälle sankarille viestin, että "I feel sorry for you. You are a good player but you act like a fucking child. People like you are the cancer of this game."
Joo tiedän, ehkä meni itselläkin vähän tunteisiin ja videopelihän se vain on mutta toinen peli putkeen, kun saa taistella näitä syncropellejä vastaan, joilla on helvetin kova jengi täynnä TOTY-kortteja neloskenttään asti ja joista olet repimässä kovan taistelun jälkeen voittoja, niin pistää vituttamaan.

Ilmeisesti sitten tuosta meikäläisen viestistä laittoi raporttia Microsoftille ja sain tosiaan kahden päivän bännit. Uskomatonta.
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
PSN: hifk_FANI Joukkue: CookieBusiness

En tiedä onko varsinaisesti mustalle listalle kuuluvaa, mutta jos ette halua katsoa lähes kaikkia pelin uusintoja, niin ei kannata kyseistä jamppaa vastaan pelata... Äskeinen peli kesti vähintään tuplasti normaaliin peliin verrattuna...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös