Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 307 565
  • 66 747

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Polackia kai ne siellä muistelee kun sen toisen ulkomaailman ihmeen kanssa kävi vähän miten kävi.

Malcolm Dunkley taisi olla kaverin nimi? Mitäs sen kanssa kävi? Tai ainakin Dunkley se oli sellainen musta pitkä hujoppi, etunimestä en niin varma. Niihin aikoihin Ari Tegelberg oli kuitenkin Rollon kuningas. Liian aikaisin meni se mies.

Edit. Jaa Dunkleykin meni nuorena. Tuota se Rollossa asuminen teettää.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Malcolm Dunkley taisi olla kaverin nimi? Mitäs sen kanssa kävi? Tai ainakin Dunkley se oli sellainen musta pitkä hujoppi, etunimestä en niin varma. Niihin aikoihin Ari Tegelberg oli kuitenkin Rollon kuningas. Liian aikaisin meni se mies.

Edit. Jaa Dunkleykin meni nuorena. Tuota se Rollossa asuminen teettää.

Ei kun tarkotin Zeddy Sailetia, jolle sitten kävi niin kuin kävi.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vietin ison osan lapsuudestani Rovaniemellä. Muunmuassa nykyinen Stadion eli entinen Keskuskenttä tuli tutuksi. Lapin Lukon riveissä juoksin, hyppäsin ja paiskoin objekteja ko. kentällä. Voitimme myös finaalissa nappulaliigan mestaruuden samalla kentällä. Oli esiotteluna ennen illan varsinaista peliä.

Eräs mainituista "kuninkaista" oli Bogusław Kaczmarek (olipa vaikea!), joka opetteli suomen kieltä kirosanojen kautta. Junnuina seurasimme isoisten harjoituksia ja pelejä melkoisen tarkasti. Bogu eli Boogey huusi töppiensä jälkeen termejä: wittyyyy, satanaaaa, prkleee...
Niitäpä käytimme Rommelilla, Aukealla, Hiekkiksellä ja muilla kentillä korrekteja ilmaisuja. Oma suosikkini oli: kurpaaaa!

Käyn kyseisessä kaupungissa pari kolme kertaa vuodessa, isäni asuu siellä. Kaupungin käytetyimmät kielet ovat talvisin venäjä ja kesäisin kiina. Paikkaa ei enää tunnista samaksi.

Edit: Malcolm Dunkley tunnettiin myös nimillä Mälli ja Kotineekeri. Voisi kai päätellä, että oli pidetty.
 
Viimeksi muokattu:

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Rupeaa tässä 30 ikävuoden nurkilla huomaamaan että ei vaan saakeli jaksa sillä tavalla kuin vielä nuorempana. Jos vielä parikymppisenä oli ihan ehtymätön dynamo käytössä, niin nyt 4 semiraskaan työpäivän jälkeen on ihan pakko pitää se yksi päivä kun ei tee oikein juuri mitään. Antaa vaan kropan ja ennen kaikkea mielen levätä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vanha sanonta sanoo, että jos ei onnea rahassa, niin silloin on onnea rakkaudessa. Sitä vaan että kuinka väärässä tämä sanonta voikaan olla. Ne hetket kun taloudessani on ollut edes vähän lihaa luiden ympärillä, on rakkauselämä ollut kuumaa kuin Saharan aurinko, muulloin on ollut aika talvinen Pohjolan ilmasto rakkaudessa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kuinkahan monta riviä Wembleyn piippuhyllyllä mahtaa olla. Helposti pääsi maksuvaiheeseen ja vain £200 olisi ollut riville 31 huomiseen peliin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Edit: Malcolm Dunkley tunnettiin myös nimillä Mälli ja Kotineekeri. Voisi kai päätellä, että oli pidetty.

Olen ollut kerran katsomassa futista Rovaniemellä (monien sattumusten summana). Ottelu oli Lapin vääntö Rollo-Tornio. Siellä paikalliset mainitsivat, että parempi se on kun on neekereitä kuin Tornion joukkueella, jolla on ryssiä. Jäi mieleen tämä analyysi. Peli päättyi 1-1, Tornion Mitsuk melko varmasti sopua pelaten imi Ropsin tasoituksen sisään kuin Lapin tyttö ehtoisan melan.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aikoinaan kovimmat pelit oli Kemiä vastaan. Tuli peräti nyrkkikeskusteluita. O´tempores. o´memores.
Nykyisin on tylsää, pieksänkö ensin vaimon vai lapset.
*syvä huokaus*
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pläräilin tuossa muutama tunti sitten kännykällä Iltalehden sovellusta ja jonkun bugin takia ennen refreshin painamista "Mikko Koivu ei tule MM-kisoihin"-artikkelin alla näkyi ilmeisesti kommentit johonkin suomalaisten viimevuotisia lusikannurkkaanheittämisstatistiikkoja (onko tuo koko roska yhdyssana?) käsittelevään uutiseen. Lähinnä ihmetyttää se, että minua ei edes ihmetyttänyt että syntyneen mielikuvan perusteella kirjoittajat syyttivät Koivun ja muiden NHL-tähtien poisjäännistä hallitusta, leikkauksia, paskaa säätä ja ties mitä muuta perussuomalaista (en tarkoita puoluekantaa).
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Jos Jatkoajassa olisi "Mitä et odota juuri nyt?" -ketju, niin toukokuun ensimmäisenä päivänä tapahtuva MM-joukkueen julkistus olisi sen ketjun kamaa. Voi sitä itkun ja parkumisen määrää ympäri mediakentän. Siltä on lisäksi hankala välttyä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kenkää!-ketjulle olisi tilausta. Yleisesti voisi kertoa, kenelle ja / tai mille kulloinkin ynnä missä kenkää.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Joo ja jos katsoo muokattua versiota, niin aina vaan paranee.

No näköjään! Voi vittu.

Mullahan on sellainen pieni toive, että saisin kenkää bändistä, jota olen ollut perustamassa ja joka on nimetty mukaani. Oon melkein aina kyllästynyt siihen. Bändiin. Entiseltä vaimolta sain kengänkuvan aikoinaan, toivottavasti en nykyiseltä saa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
No näköjään! Voi vittu.

Mullahan on sellainen pieni toive, että saisin kenkää bändistä, jota olen ollut perustamassa ja joka on nimetty mukaani. Oon melkein aina kyllästynyt siihen. Bändiin. Entiseltä vaimolta sain kengänkuvan aikoinaan, toivottavasti en nykyiseltä saa.
Tämä on jo toinenä vaimo, jolta sain monon kuvan ahteriin.
Mutta se mitä kaikkea vastoinkäymisiä minulla onkaan ollut viimeisen kolmen kuukauden aikana, alkaa olla luokkaa: lähden lataamoon.
Helmikuussa kaiken piti muuttua siksi, mitä odotettiin, johon valmistauduttiin lähes kaksi vuotta, mutta ensiksi ex-vaimo pilasi kaiken ja taas odoteltiin ja nyt sain uuden ex-vaimon ja kaikki se mihin olen tähdännee edelliset pari vuotta romutettiin lopullisesti.
Mitä seuraavaksi? En todellakaan tiedä. Kait sitä pitää etsiä töitä...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
@banaaninviljelijä Älä dokaa ja mokaa liikaa, on ohjeeni, jos nyt ohjeita kaipaat. Olipa syvällinen ohje. Vittu, mä kyl muistan sekoiluni after the divorce. Tein kaikkee mutten juuri pannu. Hirveen vähän tullu elämässä pantua muutenkin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
@banaaninviljelijä Älä dokaa ja mokaa liikaa, on ohjeeni, jos nyt ohjeita kaipaat. Olipa syvällinen ohje. Vittu, mä kyl muistan sekoiluni after the divorce. Tein kaikkee mutten juuri pannu. Hirveen vähän tullu elämässä pantua muutenkin.
Muistan edellisen eron liian hyvin ja ajattelin tällä kertaa välttää samat karikot eli jätän kalsarikänniketjun mahdollisimman rauhaan. Ja juuri nyt ei pesään houkuta, vaan mistä sitä tietää, koska alkaa taas houkuttaa.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Täällä meilläpäin televisiossa pyörii Alavuden kaupungin mainoksia, kuten tämä. Onkohan joku muuttanut näiden perusteella kyseiseen pers.. hienoon pikkukaupunkiin.

Linkki vie youtubeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös