Liigan varmistuneet siirrot

  • 4 252 828
  • 9 611

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Mikko Mäenpää varmistui juuri JYPin uusimmaksi hankinnaksi. Mäenpää soppari on JYPin ilmoituksen mukaan kolmen vuoden mittainen.
 
Viimeksi muokattu:

Pori67s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ude&Parru
Luulis noilla otteilla umpisurkeassa Lukossa ja EHT-höntsäilyjen myötävaikutuksella olleen kiinnostusta myös itänaapurin puolella(?)
Lievästi yllättynyt olen.
Jos Lukolla olisi ollut joku muu valmentaja, kuin Vuori ja Heikkilä, niin Lukko olisi ollut tai ainakin taistellut 6. Sijasta.
Eli valmennus oli umpisurkea.
 

Nynoamous

Jäsen
Jos Lukolla olisi ollut joku muu valmentaja, kuin Vuori ja Heikkilä, niin Lukko olisi ollut tai ainakin taistellut 6. Sijasta.
Eli valmennus oli umpisurkea.
Eipä tuo lihavoimasi kohta minkäännäköistä kantaa siihen otakaan, että mikä osa-alue oli pääsyyllinen nähtyyn lopputulokseen. Sijoitus ja peliesitykset olivat kuitenkin odotuksiin ja budjettiin nähden umpisurkeat, joten Lukko oli umpisurkea - johtui se sitten valmentajasta, pelaajista, tuomareista tai Siriuksen asennosta.
 

Ralph

Jäsen
Uusia pallokerholaisia:

Antti Karjalainen, 3 vuotta (Lukko) (oli lainalla jo viime kaudella, mutta uusi sopimuspelaajana)
Roope Laavainen, 3 vuotta (Jokerit A-juniorit)
Miro Karjalainen, 1 vuosi (Idaho, ECHL)
Niklas Friman, 2 vuotta (JYP) (oli viime kaudella jo pari peliä jengissä)
Markus Niemeläinen, 2 vuotta (Saginal, OHL)
Nikolaj Krag Christensen, 2 vuotta (Rögle, SHL)
Robert Leino, 2 vuotta (HIFK)
Victor Backman, 1 vuosi (Sterjen, Norway)
Kristian Vesalainen, 1 vuosi (Frölunda, SHL)
Mikko Lehtonen, 1 vuosi (Kärpät)
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Onhan siinä kelpo nippu. Paljon kokemusta ulkomailta vaikka nuorta pelaajaa onkin paljon.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mikko Lehtonen, 1 vuosi (Kärpät)
Erittäin mielenkiintoista nähdä, että miten Bambi Kerhossa onnistuu. Hyvä vaihtoehto ja mahdollisuus Bambille. Kerho saa Lehtosesta hyvän lisän pakettinsa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Erittäin mielenkiintoista nähdä, että miten Bambi Kerhossa onnistuu. Hyvä vaihtoehto ja mahdollisuus Bambille. Kerho saa Lehtosesta hyvän lisän pakettinsa.
Samaa mieltä. Jos joku saa Bambista "maksimit" niin se on Pendo. En halua skenariota, missä ollaan jossain VHL:sä kauden jälkeen kavereiden kanssa dokaamassa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Haluan nähdä että kiekonkuskaaja Lehtosesta, joka kulkee Stiga-lätkä kiskoa pitkin, kuoriutuu viisikkopelaaja. En tiedä onko hän koskaan ollut viisikkopelaaja, mutta hänen itsensä ja HPK:n kannalta toivon sitä vilpittömästi.
 
Haluan nähdä että kiekonkuskaaja Lehtosesta, joka kulkee Stiga-lätkä kiskoa pitkin, kuoriutuu viisikkopelaaja. En tiedä onko hän koskaan ollut viisikkopelaaja, mutta hänen itsensä ja HPK:n kannalta toivon sitä vilpittömästi.

Ainakin Lehtonen itse oli innoissaan siitä jääkiekosta mitä Pennanen Kerhossa peluuttaa. Suora lainaus jatkoaika.comin haastattelusta: "Pelitapa oli iso syy, miksi halusin tänne tulla. Se träpissä seisominen ei ole minun juttuni, eikä suomalaisen jääkiekonkaan kannata mennä siihen suuntaan."
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Ainakin Lehtonen itse oli innoissaan siitä jääkiekosta mitä Pennanen Kerhossa peluuttaa. Suora lainaus jatkoaika.comin haastattelusta: "Pelitapa oli iso syy, miksi halusin tänne tulla. Se träpissä seisominen ei ole minun juttuni, eikä suomalaisen jääkiekonkaan kannata mennä siihen suuntaan."
Kukas träpissä seisoo, Tapparako vaiko ei tarjonnut sopparia? Lehtonenhan on sellainen älypää joka vetää suunnan koko Suomen kiekkoilulle maajoukkuetta myöten, heh hehe
 
Miten Tappara liittyy siihen, että Lehtonen ei pitänyt Kärppien pelitavasta, mutta HPK:n kylläkin?
En mä nyt tiedä oliko tuo viime kausi mitään träpissä seisomista. Ei se tosin näin yhtäkkiä ajatellen tainnut olla paljon mitään muutakaan. Eli tuon trapin piikkiin Lehtosen on ihan turha yrittää laittaa omaa paskaa kauttaan. Sen hyväksyn, jos olisi valittanut pelityylittömyydestä. Hymiö.
 

Pori67s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ude&Parru
Erik Embrich Ässistä Jokereihin. Tarkemmin ottaen A-junnuihin tai K-vantaa:een
 

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Corey Elkins siirtyy HIFK:sta AHL:ään Grand Rapids Griffinsin riveihin. Mielestäni aika yllättävä suunta. Itse olisin odottanut hänen kokeilevan siipiensä kantavuutta jossain Liigaa kovemmassa eurooppalaisessa sarjassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös