Kalsarikänniketju

  • 5 188 094
  • 66 559

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Vaimon piti tehdä pizzaa ja tekikin, ei siinä mitään. Mutta mutta! Sanoin sille eilen että tekee kauppalapun ni käyn kaupassa salin jälkeen ennenku alan ottaa kuppia. No se unohti siitä hiivan. Sitten en suostunu lähtee sitä erikseen ostaa vaan sanoin että sun moka käy ite hakee. Vittu mitä draamaa ollu siitä lähtien tää ilta!
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Varmaan näin jos oltais nuori pari. Mutta kun ollaan oltu yhdessä vuodesta -91 niin ei toi ole muuta kuin vittumaisuutta. Mikä on kyllä sinällään uusi piirre vaimossani. Vai olisiko jo vaihdevuodet kyseessä? Niin tai näin niin periksi en anna enkä antanut.
Little Britain - Happy Couple - YouTube
"Marriage is a wonderful way to destroy not just your own life but somebody else´s."
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
@attendo Nää on aina kinkkisiä tilanteita. Mä olen yleensä ratkaissut asian niin kuvailemasi kaltaisessa tilanteessa, että jos toinen myöntää auliisti unohtaneensa hiivan lapusta ja kysyy kauniisti voisinko hakea, haen mielelläni. Jos taas toista kiukuttaa ja asenne on lähtökohtaisesti se, että olishan sun vittu pitänyt tajuta ettei meillä ole hiivaa, kehoitan hakemaan itse. Lapsillekin yritän opettaa ettei kiukuttelemalla saa tahtoaan läpi joten eikai siihen tarvitse lähteä vaimonkaan kanssa?

Joo mutta se ei mene ihan 1:1 nää jutut. Vaimolla on kuitenkin jotain mitä sä haluut ja lapsilla ei oo mitään.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
@attendo

Seuravalla kerralla kaupasta mukaan kuivahiivaa ja kaappiin piiloon. Ensi kerralla vastaavassa tilanteessa kaivat supersankarina kuivahiivat kaapista ja ei muuta kuin suupielet ylöspäin.

Supersankarit saavat myös piparia.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Tapahtui tänään sporassa.

Kurvissa sporaan hyppäsi hieman motoristilookkiin pukeutunut iso mies. Aurinkolasit ja liekkihuivi peittämässä oletettavasti kaljua päätä kuuluivat asiaan. Sen kummemmin en kiinnittänyt vielä tässä vaiheessa huomiota mieheen. Parin pysäkin päästä mies sai jonkun kohtauksen ja rupesi huutamaan kurkku suorana neekereistä, neekerien nussijoista ja ties mistä. Sporassa, jossa ei silmämääräisesti ollut yhtäkään edes hieman ulkomaalaiselta näyttävää, eikä kukaan näyttänyt puhuvan vieraita kieliä. Sieg heilit, neekeriraiskaajat, white power, valkoinen ylivalta ja vastaavat vain lentelivät. Muutama matkustaja tuolle sanoi takaisin, ja homma vain jatkui ja jatkui. Lopulta tämä valkoisen ylivallan sankari päätti hypätä pois sporasta, mutta jatkoi mantraansa vielä toinen jalka sporasta, toinen katukivetyksellä. Kuski kävi sitten toteamassa, että matkan pitäisi jatkua. Rivien välistä oli luettavissa, että "painu nyt jo vittuun".

Kyllä mä ymmärrän hyvin sen, että kaikki eivät suhtaudu maahanmuuttoon tai maahanmuuttajiin erityisen suopeasti. Ymmärrän myös sen, että omia mielipiteitä halutaan tuoda ajoittain ilmi. Mutta ei jumalauta. Tuon oli pakko olla joku akti, performanssi tai piilokamera. Noin stereotyyppistä white pow(d)er äijää ei vain voi löytyä. Vielä kun "aktivoituminen" tapahtui aivan yllättäen, niin jotainhan tässä tapahtui. Sporaan ei noussut mustaa miestä valkoisen naisen kanssa, eikä silmämääräisesti kyydissä ollut yhtään edes aavistuksen tummempaa tapausta. Huutelija vaikutti siltä, että ainakaan puhe ei sammaltanut. Pupilleista on vaikea sanoa, mies kun piti aurinkolasit silmillään ja katseyhteyttä en halunnut ottaa.

Mitähän vittua mä todistin? Oliko kyseessä esimerkiksi piriä vetänyt elämäm koululaine, joka näki pienien vihreiden miesten sijaan isoja mustia miehiä ympärillään? Oliko kyseessä joku performanssi siitä, kuinka vähemmistöön kuuluva voi kohdata suoranaista vihaa ihan keskellä arkipäivää? Näenkö itseni telkkarissa ja esitetäänkö mut nössönä, joka ei toimi kohdatessaan vääryyttä? Jos jälkimmäiseen tulee "kyllä", niin puolustaudun darralla.

Iso hattu niille kahdelle, jotka sanoivat vastaan tuolle mahdollisesti psykoosissa olleelle idiootille. Rehellisesti sanoen musta ei olisi ollut miestä siihen edes ilman darraa. Ottamatta sen enempää kantaa maahanmuuttoon tai maahanmuuttajiin, niin tuo oli jotain kohtuullisen poikkeuksellista. Mulla menee Helsingin sisäisessä joukkoliikenteessä varmaan tuhansia tunteja vuodessa, mutta tämä oli ensimmäinen kerta näitä. Useammin olen nähnyt narkin piikittävän julkisissa kuin stereotyyppisen kaverin vetämässä täysin ex tempore show'ta kaikkine kliseineen.

Miksi sitten tähän ketjuun tämä? No siksi, että Friedrich Nietzsche mietti miten vasaralla filosofoidaan vai mikä nyt lie oikea suomalainen termi tuolle "philosophise with a hammer" onkaan. Mä olen tässä yrittänyt nyt parin eri alkoholityypin voimin filosofioida mitä mä näin.

@attendo muista ihmeessä, että tuo hiivan unohtanut nainen on vaimosi. Ei hiivan unohtanut nainen, joka vain sattuu asumaan kotonasi.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Puhalsin just kotikoneeseen ja muka 2,4 promillea. En usko.
Joku Aalto yliopiston tutkija voisi kehittää menetelmän promillien mittaamiseksi suoraan sosiaalisen median kirjoitusten perusteella. Siihen mitään verikoetta taikka puhallusta tarvita.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Joku Aalto yliopiston tutkija voisi kehittää menetelmän promillien mittaamiseksi suoraan sosiaalisen median kirjoitusten perusteella. Siihen mitään verikoetta taikka puhallusta tarvita.

Jos minun promilleja mitattaisiin kirjoitusten perusteella niin nollilla mentäis. Ja muutenkin. Olen sen verran älykäs muihin verrattuna.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Kurkku kipeä, Diplomatic-rommia lääkkeeksi otin. Se on kallista, tuskin olette koskaan maistaneet.

Tai ehkä noi googlettaa sen ja sanoo maistaneensa. Noin muuten olet oikeella jäljillä. Eihän nää siat tiedä muusta kuin kossusta ja vitusta. Ja marjapussista. Ei puhettakaan valkoviiinistä ja backgammonista. Koitetaan kestää.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Naurattaa. Huomenna treffit oikein Porvoossa asti ja meikäläinen ryypännyt koko illan. No hitto kun oli IFK:n matsi ja ei kait sinne nyt selvin päin viitsi mennä. Ja hitto minä en rupea mitään vaippoja vaihtelee. Tai no sen voin tehdä, mutta en nuku akan vieressä.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vetäisin tässä six packin kaljaa yövuoron jälkeen. Ja pelaan World of Tanks -peliä. Mikään ei ole muuttunut melkein 4,5 vuoteen.

Pekka Myllykoskelta tai Freukkareilta tällainen kappale: Freud, Marx, Engels & Jung - Jokerit! - YouTube
 

Kennedy79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Rops, NUFC ja Detroit RW
Mökillä, Tappara voitti ja vappu koittaa.. Tässä on pari päivää kerätä turnauskuntoa..
 

Senaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ketjuneitsyys menetetään nyt. Kalsarit on jalassa ja humala päällä. Tappara voitti ja tuntuu ihanalta. Tällä hetkellä nautiskelen Beefeater giniä Jaffan greipillä. Mitäs muut tänään hörppii?
 

Kennedy79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Rops, NUFC ja Detroit RW
Ketjuneitsyys menetetään nyt. Kalsarit on jalassa ja humala päällä. Tappara voitti ja tuntuu ihanalta. Tällä hetkellä nautiskelen Beefeater giniä Jaffan greipillä. Mitäs muut tänään hörppii?

Kaljaa, punkkua ja vodkaa.. Kyllä piä on huomenna kipeä..
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tulipas jotenkin spurgumainen olo: vastenmielisiä asioita torjutaan vastenmielisillä asioilla.
Poistin päänsäryn kolmella (Karhu)tölkillä.
Jos olen alkoholisti, niin se on Tapparan vika. Onnittelut kertaalleen Tampereen suuntaan.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Mitä vitun tekemistä kalsarikännillä ja Tapparalla on? Saman verran kuin Pekka Vennamolla ja tulppaaneilla, tai nahkahousuilla ja tikanheitolla...
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ilmoittaudun.

Minulla on mukava työpaikka, ihana nainen, reippaasti olutta. Ja vapaailta kahdesta ensin mainitusta. Kyllä hyvää vaan tekee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös