Ketjukoostumukset 2016–2017

  • 233 443
  • 1 406

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
ilmoitetuilla ketjuilla tulee vakaan esityksen jälkeen 2-4 voitto. Näin on kirjoitettu.

Just pähkäilin että teenkö perinteiset tulosvedossa. Pelaisi Jypiä suunnilleen noilla lukemilla ja ottaisi ilolla vastaan HIFK:n voiton. En mä taida jaksaa. Musta tuntuu, että Jyp haluaa niitä pronsseja enemmän kuin HIFK - ja olen mielelläni väärässä.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Eronen ei pelaa?
Voitto tulee, 1-4.
Ja taas ollaan tyytyväisiä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers
Just pähkäilin että teenkö perinteiset tulosvedossa. Pelaisi Jypiä suunnilleen noilla lukemilla ja ottaisi ilolla vastaan HIFK:n voiton. En mä taida jaksaa. Musta tuntuu, että Jyp haluaa niitä pronsseja enemmän kuin HIFK - ja olen mielelläni väärässä.

Heräsin tähän kauteen sen verran myöhään katsojana, etten ollut nähnyt kuin muutaman kokonaisen matsin ennen pleijareita (enkä halunnut allekirjoittaa palstan valistuneita kommentteja), joten näitä pelejä on leimannut naiivi lapsenusko pelitavan toimivuudesta tiukan paikan tullen ja että pelaaminen asettuu lopulta uomiinsa muistuttaen viime vuoden pleijareita. Kyseinen lapsenusko kantoi hyvin kaksi ekaa kierrosta ja haluan uskoa näin edelleen. Ilman perinteistä mörköä IFK olisi nyt finaalissa ja toisessa skenaariossa JYP olisi päihitetty välierissä niin nyt tehdään sama pronssipelissä. Luotan Stögön ihmisjohtamiskykyihin ja Juhiksen haluun ratkaista.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Eronen pois, mahdollisuus voittoon on siis olemassa.

Taisi muuten hyvinkin pitää paikkaansa se käsivamma tuossa Tappara-sarjassa. Katselin tossa jokin aika sitten koosteita HIFK-TPS peleistä, ja olihan se Erosen suorittaminen siinä ihan erilaista vääntötilanteissa ja syötöissä/vedoissa. Mutta miksi piti peluuttaa Erosta väkisin, kun olisi voinut laittaa Tepon tai Salmen siihen tilalle.
 

444

Jäsen
Miksi Erosta piti peluuttaa koko kauden aikana? Puutarhatonttu olisi puolustanut paremmin ja laukonut enemmän viivalta eikä yrittänyt kuljettaa kiekkoa aina maalin läpi. Enkä viittaa tällä mihinkään pelaajaan, vaan tarkoitan sellaista oikeaa puutarhatonttua.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Teppo ja Salmi eivät ole olleet pelikunnossa, siksi eivät ole olleet kokoonpanossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös