To 20.4.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 32 230
  • 387

Knap

Jäsen
En usko vieläkään että ollaan finaalissa, saatika että ensimmäinen peli voitettiin ja toistakin johdetaan. Melkosta..
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
RD bongattu
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Oho 3-1, olin jonkin aikaa kattomatta. Torjunnoista päätellen kalpa tekee edelleen kovalla prossalla maalit ja tappara törmää Kilpeläisen muuriin?
 

NorthenAxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, DFB, LFc, TML, FC Bayern, RoPs
Kalpa pelaa täsmälleen yhtä hienoa kiekkoa, kuin Tappara syyskaudella parhaimillaan. Herkkää puolustusta ja vielä herkempiä hyökkäyksiä. Hienoa peliä kokonaisuudessaan...

NA
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
KalPa on niin kuskin paikalla. Seuraavan pelin jos/kun KalPa vie niin sarja olis katkolla Kuopijossa. Jos ja jos, mutta Kuopion kannalta herkullinen ajatus, eikä ollenkaan mahdoton kun peliä katselee.
 

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Onko Tapparalla masu täynnä mestaruuksista? KalPa haluaa enemmän? No en tiiä...
Siltä se näytti jo Ilvestä vastaan..Tappara on hävinnyt vasta kun Kalpalla on neljä voittoa ! ..nyt on vasta yksi...
 

NorthenAxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, DFB, LFc, TML, FC Bayern, RoPs
KalPa on niin kuskin paikalla. Seuraavan pelin jos/kun KalPa vie niin sarja olis katkolla Kuopijossa. Jos ja jos, mutta Kuopion kannalta herkullinen ajatus, eikä ollenkaan mahdoton kun peliä katselee.
Itse olen sitä mieltä, että kaikki loput pelit voisi pelata Kuopiossa. Näin Tapparakin on parhaimmillaan...

NA
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Dufvalle ei ole jaettu läpsytintä. :(
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös