Playoffs 2017 välierät: KalPa – JYP

  • 106 774
  • 756
Suosikkijoukkue
KalPa
6. OTTELUN LÄPSYTTIMISTÄ

Kuulin kaveriltani tarinan, että Jyväskylän 6. ottelun läpsyttimissä pyydettiin säästämään läpsytin Tappara -finaaleja varten. Itse en tekstiä huomannut, koska ei tule käytettyä, mutta jos tämä pitää paikkansa ja jostain tällainen vielä löytyy, niin voisin mielelläni käyttää kyseistä talismaania finaaleissa ;).
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Me naatitaan vasta sitten mestaruuksista, mutta onhan se pronssikin (ja oliko siellä se joku hopea) ihan kiva kuopiolaisille. Vaatimustaso on tietysti eri, koska Kuopiossa tästä modernista liigalätkästä on päästy vasta kymmenisen vuotta nauttimaan - toki vaihtelevin menestyksin.

Nythän se näyttää ihan hyvältä teidän kannalta, ei siinä mitään. Ja voi tosiaan olla, että finaalipaikkakin vielä tulee. Saatan tosiaan jopa kannustaa KalPaa, jos nyt niin pääsee käymään että isolle ja kokeneelle isoveli-JYPalle huomenna ohipeli tulee. Joskushan sen pienen ja sympaattisen pikkusiskon tulee voittaa, koska se kuuluu urheiluun. Muuten saattaa pillityttää siellä perämettässä, ettekä ala sitten yhtään. Virran Pekka tuosta itkuilusta jo eilen antoikin näytteitä ottelun jälkeen, ja se on itse asiassa aika sympaattista. Kuten pikkusiskon kanssa: vähän surettaa mutta samalla naurattaa toisen puolesta. Voi toista. Ei oo aina heleppoo. Sniif.

Mutta huomenna se nähdään. Pelien hallinta on vaihdellut niin rajusti päivänkin sisään, joten vaikea sanoa etukäteen oikeastaan mitään. Kunhan tuomarit eivät pasko huomenna housuunsa, ja JYPalla riittää jalka, niin eiköhän sitä nähdä jo kauden alussa ennakoitu moraalinen finaali Tappara-JYP.

Tähän jäi vastaamatta kun oli viikonloppuna useamman päivän kinkerit.

Sisko älä luovuta vielä
me ollaan vihdoin oikeella tiellä
matka on pitkä ja kivinen
mutta älä pelkää
mä otan sut vaikka reppuselkään
 

Aito Taisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
6. OTTELUN LÄPSYTTIMISTÄ

Kuulin kaveriltani tarinan, että Jyväskylän 6. ottelun läpsyttimissä pyydettiin säästämään läpsytin Tappara -finaaleja varten. Itse en tekstiä huomannut, koska ei tule käytettyä, mutta jos tämä pitää paikkansa ja jostain tällainen vielä löytyy, niin voisin mielelläni käyttää kyseistä talismaania finaaleissa ;).
Multa löytyy, voit käydä hakemassa. (Tosin siinä sanotaan vain "Säilytä Tappara-peliin", mikä varmaan syksyllä taas on ajankohtainen.)
Koiranruokaespertti kulkee tyntsän viitoittamaa tietä.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Tähän jäi vastaamatta kun oli viikonloppuna useamman päivän kinkerit.

Sisko älä luovuta vielä
me ollaan vihdoin oikeella tiellä
matka on pitkä ja kivinen
mutta älä pelkää
mä otan sut vaikka reppuselkään

Terveisiä Lönnrotin Elkulle, olitko pyörimässä Karjalan kunnailla kun näin kauan meni vastaamiseen?

Elä hetkessä, ei tämä enää toimi.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Siinä oli kaikenlaista muuttujaa.. alkoholilla oli yllättävän monessa käänteessä vaikutusta. Nyt maksa taas puhdistettu!

No juuri kun minä ajattelin myrkyttää oman maksani sinä tällaisia sivaltelet. Olette te saatana kuopiolaiset kieroa porukkaa, meinaatte vielä mestaruussaunankin lämmittää pojan kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös