KalPan sairaushuoneisto kaudella 2016–2017

  • 43 899
  • 136

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
En ole lääkäri, mutta olenhan minä nyt aivan ylivertainen tekemään videon perusteella diagnoosin.
Kyllä tulee Ruutulle välierät ainakin liian nopeasti, jos yhtikäs mitään on mennyt sijoiltaan niin pari viikkoa menee vähintään toipuessa.
No, pääasia on, että KalPa pelaa finaaleissa ja heti perään 1.1 Ruuttu on toipunut pelikuntoon.
 
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings
Ruuttu takaisin, Sebok pois. Ruuttu taisi aiemmin hyvin pärjätä aloituksissa, olisiko sitten nelosen keskelle jos Sebok ei enää pelaa? Vai Luostarinen kentälle?
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Ruuttu takaisin, Sebok pois. Ruuttu taisi aiemmin hyvin pärjätä aloituksissa, olisiko sitten nelosen keskelle jos Sebok ei enää pelaa? Vai Luostarinen kentälle?
Vähän näytti kyllä taas pahalle. Mikäli Sebok ei tule jatkamaan niin eiköhän mene Luostarinen/Ruuttu sentteriksi. Ellei Luostarinenkin ole loukkaantunut kun 13. hyökkääjä tänään oli Knuutinen?

Mites pelasiko se Mikkola sen töötin jälkeen? Taisi pelata. Mikkola-Lukka kaksikko tänään eniten pulassa -2. Mikkola on paluunsa jälkeen ollut muutenkin todella haparoiva. Toivotaan, että kun sa pelejä enemmän nyt alle niin se tuosta paranisi
 

tulikaste

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Tero Lehterä
SS:n puolella kirjoitellaan Sebokin selvinneen säikähdyksellä. Itse en tuota artikkelia pääse lukemaan, mutta ilmeisesti voisi hyvällä tuurilla olla jo lauantaina vaikka mukana?
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
SS:n puolella kirjoitellaan Sebokin selvinneen säikähdyksellä. Itse en tuota artikkelia pääse lukemaan, mutta ilmeisesti voisi hyvällä tuurilla olla jo lauantaina vaikka mukana?

Joo. Lauantaina on taas askissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös