Vitutusketju

  • 10 507 404
  • 56 109
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Nämä gloryhuntterit, jotka alkavat kiinnostumaan lätkäjoukkueesta siinä vaiheessa, kun playoffit alkavat ja/tai joukkueella on mahdollisuus niissä menestyä. Meillä on duunissa näitä jannuja ja tänään yksi asiakas ilmoitti seuraavansa HIFK:a, vain playoffeissa. (Enkä nyt tarkoita, että pelkästään HIFK:n playoff-fanit tätä tekevät, satun vaan olemaan töissä Helsingissä.) Vituttaa tuollaset "hokijätkät". Sitte on Facebook täysi näitä kaikenlaisia support-juttuja ja ollaan niin helvetin kiinnostuneita. SAATANA!
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nämä gloryhuntterit,SAATANA!
Ensi kerralla poistutaessa hissistä saat potkaista em. persoonia kunnolla perseelle. (Lue: siihen kipeään paikkaan häntäluun alapuolella)
Jos he ihmettelevät, niin kerro, että sinulla on minun lähes kirjallinen lupa.
Kiekkoa seurataan tai sitten sitä ei seurata.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt vittu paloi käämit Adawaren (virussofta) asiakas"palvelun" kanssa. Kohta kuukauden koittanut selittää sinänsä omaa mokaani liiallisesta maksamisesta yhden vuoden lisenssistä, mutta joko siellä on täysiä idiootteja asiakaspalvelussa tai sitten vaan yrittävät leikkiä tyhmää saadakseen pitää ne ylimääräiset eurot. Vastauksena tullut jotain latteita mainospuheita ja sama tarjous, mitä tulee sen softan vitun popupista harva se päivä pidentää lisenssiä entisestään, vaikka olen käytännössä maksanut 1 vuoden lisenssin sijaan väh. 2 vuoden hinnan.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nämä gloryhuntterit, jotka alkavat kiinnostumaan lätkäjoukkueesta siinä vaiheessa, kun playoffit alkavat ja/tai joukkueella on mahdollisuus niissä menestyä. Meillä on duunissa näitä jannuja ja tänään yksi asiakas ilmoitti seuraavansa HIFK:a, vain playoffeissa. (Enkä nyt tarkoita, että pelkästään HIFK:n playoff-fanit tätä tekevät, satun vaan olemaan töissä Helsingissä.) Vituttaa tuollaset "hokijätkät". Sitte on Facebook täysi näitä kaikenlaisia support-juttuja ja ollaan niin helvetin kiinnostuneita. SAATANA!
Tämä. Eräällä tuttavalla on nyt HPK:n "leima" profiikuvassaan, muistan talviset piilovittuilut kyseiseltä henkilöltä, kun minua kiinnosti "Liigahöntsä". Ai vittu että rassaa tuollainen kaksinaismoralismi.

Joukkueen mukana mennään aina.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt vittu paloi käämit Adawaren (virussofta) asiakas"palvelun" kanssa.
Aivan uskomattoman vaikeaa. Taas uusi viesti sieltä ja asia ei etene mihinkään, eivätkä edelleenkään ymmärrä edes pointtia. Ei ole kyllä koskaan ollut kenellekään näin vaikeaa selittää jotain asiaa. Ei viitsisi liian tylyksi heittäytyä, kun epäilen että "asiakaspalvelijoiden" englantilaisten nimien taakse kätkeytyy jotain viittä vaille kielitaidottomia riisipalkalla työskenteleviä hikipajalaisia.

Seuraavaksi koitan piirtää vuokaavion tapahtumien kulusta.
 

Masentaja

Jäsen
Täytyypä pistää puoliso kauppaan kun töistä tulee. Kauppa toisella puolen tietä, mutta taidan jättää itse nyt menemättä. Kiitoksia vinkeistä, pistetäämpä testiin jos helpottaisi.

Helpottiko? Nimim. Tänään on varpusparvi lentänyt. Ei tässä muuta mutta lomareissulla ja menee aika ihan hukkaa sängyssä maatessa kun mitään voi tehdä eikä kyllä jaksakkaan.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
IS:n keskusteluissakin rinnastettiin virpojia kerjäläisiin ja yleisesti paheksutaan tuota touhua. Ei oikein jaksa ymmärtää miten tuollainen voi niin rankasti vituttaa.

Pienet lapset näkevät vaivaa askarrellessaan vitsat ja pukuihinkin panostetaan. Ainakin meikäläisen kotikadulla kulki todella monta pikkunoitaa ja aikamoni poikkesi täälläkin. Kerran vuodessa kuitenkin vaan se virpomispäivä on. Jokainen vielä kysyi että saako virpoa.

Minäkin näin sen verran vaivaa, että deaktivoin ovikellon jo eilen illalla, joten sielläpä sitten soittelevat ovikelloa - mitään ei kuulu.

Ärsyttävä perinne koko virpominen, varsinkin jos ison lähiön tuikituntemattomat lapset käyvät kerjuureissuillaan esim. oman talon lapsioletettujen sijasta. En kuitenkaan halua virpomistouhusta sen isompaa numeroa tehdä. Kunhan olen tapani mukaan avaamatta ovea kenellekään ulkopuoliselle ovikellon soittelijalle, ja helpoiten kotirauha säilyy kun ei ovikello ole toiminnassa. Näin välttyy myös kaupustelijoilta, kerjäläisiltä, jehovilta ja muilta saatanoilta.

Pääsiäismunia on talossa tasan yksi Mignon-muna, jonka syön minä ja vain minä. Kellekään en sitä anna enkä sitä kenenkään kanssa jaa. Siinä sitä perinnettä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kurkkukipua, nenä vuotaa, aina kun aivastan niin tuntuu siltä kuin keuhkot repeäisivät, kaikkialle sattuu ja hikka. Ei vituta juuri yhtään.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Minäkin näin sen verran vaivaa, että deaktivoin ovikellon jo eilen illalla, joten sielläpä sitten soittelevat ovikelloa - mitään ei kuulu.

Ärsyttävä perinne koko virpominen, varsinkin jos ison lähiön tuikituntemattomat lapset käyvät kerjuureissuillaan esim. oman talon lapsioletettujen sijasta. En kuitenkaan halua virpomistouhusta sen isompaa numeroa tehdä. Kunhan olen tapani mukaan avaamatta ovea kenellekään ulkopuoliselle ovikellon soittelijalle, ja helpoiten kotirauha säilyy kun ei ovikello ole toiminnassa. Näin välttyy myös kaupustelijoilta, kerjäläisiltä, jehovilta ja muilta saatanoilta.

Pääsiäismunia on talossa tasan yksi Mignon-muna, jonka syön minä ja vain minä. Kellekään en sitä anna enkä sitä kenenkään kanssa jaa. Siinä sitä perinnettä.
No se on sun asiasi. Eikä se oikeastaan multa ole pois.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei ole todellista. Eilen oli vaalit, ja työpaikan lounaspöydässä puhutaan jostain vitun 80-luvun toimintaelokuvista. Jokaisessa aikaisemmassa työpaikassani on vaalien jälkeen puhuttu vain vaaleista. Ei tämä nykyinen työni poikkea kovin paljon edellisistä, mutta tuntuu, että suuri osa jengistä elää kyllä ihan toisessa maailmassa. No, lähden toki heti vetämään, kun saan paremman duunin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei ole todellista. Eilen oli vaalit, ja työpaikan lounaspöydässä puhutaan jostain vitun 80-luvun toimintaelokuvista. Jokaisessa aikaisemmassa työpaikassani on vaalien jälkeen puhuttu vain vaaleista. Ei tämä nykyinen työni poikkea kovin paljon edellisistä, mutta tuntuu, että suuri osa jengistä elää kyllä ihan toisessa maailmassa. No, lähden toki heti vetämään, kun saan paremman duunin.

Minkä ihmeen takia joku käy ryhmälounailla? Vitutus vähenee huomattavasti, kun syö yksinään nettiä selaillen.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minkä ihmeen takia joku käy ryhmälounailla? Vitutus vähenee huomattavasti, kun syö yksinään nettiä selaillen.

Nykyisen työpaikkani kulttuuriin kuuluu, että yhdessä mennään suunnilleen paskallekin. Kaikki pitää tehdä yhdessä, koska tiimi. Mitään järkeähän siinä ei ole, mutta minkäs teet. Nykyinen työelämä ei suosi introvertteja. Itsekin käyn yksin syömässä hyvin valikoivasti, sillä joku saattaa pahastua siitä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nykyisen työpaikkani kulttuuriin kuuluu, että yhdessä mennään suunnilleen paskallekin. Kaikki pitää tehdä yhdessä, koska tiimi. Mitään järkeähän siinä ei ole, mutta minkäs teet. Nykyinen työelämä ei suosi introvertteja. Itsekin käyn yksin syömässä hyvin valikoivasti, sillä joku saattaa pahastua siitä.

Riippuu tietysti vähän mitä tekee, mutta minulla on se hyvä tilanne, että aina on joku homma muka kesken ja juuri nyt ei ehdi. Ne lopettavat äkkiä kyselemisen.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Riippuu tietysti vähän mitä tekee, mutta minulla on se hyvä tilanne, että aina on joku homma muka kesken ja juuri nyt ei ehdi. Ne lopettavat äkkiä kyselemisen.
Eikö ne huomaa kuinka selaat Jatkoaikaa?
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Käytännössä yhtään Sebastian Ahoakaan koskevaa juttua ei voi tehdä ilman mainintaa "Patrik Laineen varjosta". Vittu että vituttaa toi ylihypetetty teini-idoli.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ja sitten Suomikiekon syöpä ihmiskyrpä-Tapolan johdolla laskettelee läpsyttimien viuhtoessa finaaliin. Voi vitun Mouhijärvi. Onneks alkaa NHL-pudotuspelit.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vituttaa tuttavan kommentit "Menee mielenkiinto taas tähän koko liigaan, Tappara 5 kertaa putkeen finaalissa, kunnon dynastiapelleilyä, pthyi."

Mitä vittua, olisiko siellä esim. Jukureiden ja KooKoon pitänyt vääntää finaalissa, että saisi mukavaa pikku vaihtelua herralle? (Tuokin skenaario saisi itseasiassa samalta ihmiseltä soraääniä esim. paskasta tasosta, tai siitä, ettei finaalijoukkueet kiinnosta)

Sama kaveri itki samaa "dynastiaa" Kärpistä viime vuonna, miten kävi nyt? Niinpä niin. Jos joku sarja itseasiassa on tasainen, niin mielestäni se on juuri kotoinen liiga. Nämä ovat jo melko kliseitä, mutta esim. SaiPa voi voittaa ihan hyvin "ison pahan" HIFK:in, vaikka budjetit ovat täysin ääripäätä ja mikäs sen hienompaa, urheilua parhaimmillaan. Outoa muutenkin itkeä jonkun tietyn seuran menestyksestä, jos siellä tosiaan hoidetaan hommat niin hyvin, että menestys on ansaittua. Niin tyypillistä perisuomalaista turhaa vinkunaa asiasta, missä ei ole oikeasti mitään korjattavaa, että vituttaa. Onneksi tämä on ohimenevää.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei menny pääsiäisvapaat kuten Strömsössä. Ke-to yönä tyttö oksenti yön läpi ja tänä aamuna oli meikäläisen vuoro aloittaa. En olisi halunnut vapaalla tehdäkkään mitään.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tämä. Eräällä tuttavalla on nyt HPK:n "leima" profiikuvassaan, muistan talviset piilovittuilut kyseiseltä henkilöltä, kun minua kiinnosti "Liigahöntsä". Ai vittu että rassaa tuollainen kaksinaismoralismi.

Joukkueen mukana mennään aina.
No periaatteessa senkin ymmärtää jos pudotuspeleissä herää enemmän mielenkiinto joukkuetta kohtaan, ja muuten on sellainen "satunnaisseuraaja" joka ei pahemmin jaksa kommentoida joukkueen tekemisiä, meni miten meni. Mutta juurikin sellainen "liigahöntsästä" vittuilu runkosarjan aikana niille ketkä enemmän seuraa on ärsyttävää.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Vituttaa kovasti tämä kun tässä ympäri fuksivuotta on ollut kaikenlaisia kissanristiäisiä ja niissä onkin tullut koluttua ainakin muutamissa. Mutta perkele sentään kun en osaa käyttää alkoholia kohtuudella. Selvinpäin sitä ajattelee aina järjen äännellä ja vielä juhlailtanakin ekoja korkatessa on linjana se, että tänään homma pysyy käsissä. No eipä ole kovinkaan montaa kertaa pysynyt. Ei mua rahallinenkaan tappio tuota vitutusta, mutta se että ympäri kyliä heiluu aivan kännissä, niin onhan se noloa. Vaikka kaverit sanovat, että ilman seuraani olis monet naurut jääneet nauramatta, niin silti sitä on pakko opetella käyttämään kohtuudella sitä alkoholia. Tällä hetkellä tiedostan, että minulla on alkoholiongelma. Ei sen kaltainen, että kokoajan olisi pakko juoda, vaan kertamäärät ovat ihan järkyttävän suuria. Niiden kuriin saamista on harjoiteltu ennen opiskeluvuottakin jo useita kertoja, mutta en vaan tunnu oppivan millään. Pitääkö sitä oikeesti ihmiselle sattua jotan järkyttävää ennen kuin sitä opitaan?

Se on pelottavaa kun tietää, että on kuuden kaljan nousussa ja sitä kuvittelee, että toiset kuusi tuplaa sen hyvän olon tunteen. Ja sitten siitä kuusi seuraavaa vielä tuplaa. Mutta ei se ihan niin mene. Jokainen kerta on ollut aidosti hauskaa n. 10 juoman kohdille saakka, jolloin tipahtaminen tapahtuu välittömän nopeasti ja kännipersoona ottaa homman haltuunsa. Eikä se koskaan opi yhtään mitään edellisestä kerrasta.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Vituttaa kovasti tämä kun tässä ympäri fuksivuotta on ollut kaikenlaisia kissanristiäisiä ja niissä onkin tullut koluttua ainakin muutamissa. Mutta perkele sentään kun en osaa käyttää alkoholia kohtuudella. Selvinpäin sitä ajattelee aina järjen äännellä ja vielä juhlailtanakin ekoja korkatessa on linjana se, että tänään homma pysyy käsissä. No eipä ole kovinkaan montaa kertaa pysynyt. Ei mua rahallinenkaan tappio tuota vitutusta, mutta se että ympäri kyliä heiluu aivan kännissä, niin onhan se noloa. Vaikka kaverit sanovat, että ilman seuraani olis monet naurut jääneet nauramatta, niin silti sitä on pakko opetella käyttämään kohtuudella sitä alkoholia. Tällä hetkellä tiedostan, että minulla on alkoholiongelma. Ei sen kaltainen, että kokoajan olisi pakko juoda, vaan kertamäärät ovat ihan järkyttävän suuria. Niiden kuriin saamista on harjoiteltu ennen opiskeluvuottakin jo useita kertoja, mutta en vaan tunnu oppivan millään. Pitääkö sitä oikeesti ihmiselle sattua jotan järkyttävää ennen kuin sitä opitaan?

Se on pelottavaa kun tietää, että on kuuden kaljan nousussa ja sitä kuvittelee, että toiset kuusi tuplaa sen hyvän olon tunteen. Ja sitten siitä kuusi seuraavaa vielä tuplaa. Mutta ei se ihan niin mene. Jokainen kerta on ollut aidosti hauskaa n. 10 juoman kohdille saakka, jolloin tipahtaminen tapahtuu välittömän nopeasti ja kännipersoona ottaa homman haltuunsa. Eikä se koskaan opi yhtään mitään edellisestä kerrasta.

Huoli pois. Kyllä siihen dokaukseen kyllästyy siinä 30v korvilla ja se loppuu ihan itsekseen kun tajuaa miten kauheita krapulat ova, ja miten paljon muuta kivaa tekemistä on kuin krapuloida. Olin(olen) itsekin ollut samanlainen, että aina kaasupohjassa kun mennään. Nykyään olen vässykkä joka ei juo eikä nussi paitsi joskus,
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Huoli pois. Kyllä siihen dokaukseen kyllästyy siinä 30v korvilla ja se loppuu ihan itsekseen kun tajuaa miten kauheita krapulat ova, ja miten paljon muuta kivaa tekemistä on kuin krapuloida. Olin(olen) itsekin ollut samanlainen, että aina kaasupohjassa kun mennään. Nykyään olen vässykkä joka ei juo eikä nussi paitsi joskus,

Tuntuu jo tässä iässä (21v), että krapulat ovat ihan järkyttäviä. Siitä hetkestä kun olin ympäripäissäni on aikaa jotain 40 tuntia ja perkele edelleen maha aivan kuravitulla ja nuhamattiaaltoset pyörii päässä. Iho kuiva kuin naisen pillu mun kosketuksen jälkeen sekä kusi niin tummaa, että sitä ei kuseksi enää kohta tunnista. Jos nämä tästä pahenee vielä paljonkin niin tosiaan taitaa ne juomiset jäädä. Yksittäiset hetket krapulassa ja morkkiksessa tuntuvat helvetiltä, viimeöiset pelon tunteet ja liskodiskot olivat kyllä vertaansa vailla. Lähellä oli, että joku mörkö olis tullut mut nappaamaan tästä elämästä pois. Ainakin mielessäni siis näin. Tiedän, että mulla ei oo tapana olla kännissä mitenkään ilkeä, vaan yksinkertaisesti saatanan tyhmä. Pelkään sitä, että joku kaunis (heh) päivä löydän itteni alasti keskeltä tanssilattiaa. Kombo hölmöilystä ja näistä oloista eivät ole sen huvin arvoisia. Kunnes taas Vappuna ajattelen toisin...... Se sinänsä helpottaa tuskaa, että en ole tämän(kään) ongelman kanssa yksin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös