NHL:n maalipörssin voittaja kaudella 2016–2017?

  • 5 933
  • 17

Maalipörssin voittaa...


  • Äänestäjiä
    53
  • Poll closed .

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Viime kaudella voiton nappasi jo kuudennen kerran urallaan ja neljännen kerran peräkkäin Washingtonin venäläistähti Aleksandr Ovetshkin, joka latoi 50 osumaa. Toiseksi sijoittui Patrick Kane 46 osumalla ja kolmanneksi Jamie Benn 41 maalilla. Myös Vladimir Tarasenko sai kasaan 40 osumaa.

Itse uskon, että valta ei tule vaihtumaan ja Ovie nappaa maalipörssin voiton seitsemännen kerran urallaan. Voitolla Ovetshkin nousisi tasoihin legendaarisen Bobby Hullin kanssa maalipörssin voittojen määrässä. Ja Hull tosiaan johtaa tuota tilastoa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ääni Crosbylle. Kaveri on ollut semmoisessa liidossa vuoden 2016, että ääni on perusteltu. Okei, Ovie vie mutta äänestinpä.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Vai että Crosbyn meinataan nousevaan kuuden vuoden takaiselle tasolle, mitä tulee maalintekoon. Jos Ovechkin sen 50 kassia painaa, niin eipä ole muilla sanomista.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
The Great Eight.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Crosbylla alkukausi vähän kankeahko, mutta kyllä se siitä. Vielä ei oikein erota kumpaan maaliin pitää laukoa mutta jahka pää stabiloituu, herraa ei pysäytä ei sitten mikään.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
No niin! Minä ja joku toinen todellinen asiantuntija tiesivät mistä puhuivat, kun veikkasimme Sidiä maalipörssin voittajaksi! Olitko se sinä palstaveli @VilleLeino !

Kuuteen peliin jo kahdeksan börsää Sidneylle!
 

Ralph

Jäsen
No niin! Minä ja joku toinen todellinen asiantuntija tiesivät mistä puhuivat, kun veikkasimme Sidiä maalipörssin voittajaksi!
Älä nyt. Ite veikkasin "joku muu" -vaihoehtoa, joten mulla on Anisimov, Grabner, Duchene ja nämä muut kovat maalipörssin kärkiosaston nimet.
 

faro

Jäsen
No niin! Minä ja joku toinen todellinen asiantuntija tiesivät mistä puhuivat, kun veikkasimme Sidiä maalipörssin voittajaksi! Olitko se sinä palstaveli @VilleLeino !

Kuuteen peliin jo kahdeksan börsää Sidneylle!
Minä veikkasin. Enkä näköjään turhaan.

Toki Crosbyn tahti tulee tuosta laantumaan. Ei varmaan terveenä pysyessäkään tule tekemään yli sataa maalia, mutta kaikki mahdollisuudet voittoon on. Se vaatisi sen n. 50 maalia, ja onhan Sid siihen urallaan jo kerran pystynyt. Sullivanin alaisuudessa Crosby on jälleen paukutellut häkkejä yli 50:n maalin kausitahtiin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Minä veikkasin. Enkä näköjään turhaan.

Toki Crosbyn tahti tulee tuosta laantumaan. Ei varmaan terveenä pysyessäkään tule tekemään yli sataa maalia, mutta kaikki mahdollisuudet voittoon on. Se vaatisi sen n. 50 maalia, ja onhan Sid siihen urallaan jo kerran pystynyt. Sullivanin alaisuudessa Crosby on jälleen paukutellut häkkejä yli 50:n maalin kausitahtiin.


Näkee taas, ketkä on asiantuntijoita. Vähän olen pettynyt veli Leinoon, jonka Crosby-kannatus ei olekaan satakymmenenprosenttista, vähintään. Äänestikö salassa Ovetshkinia?

@VilleLeino , tuus nyt itte kertoon, miten se meni.
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Näkee taas, ketkä on asiantuntijoita. Vähän olen pettynyt veli Leinoon, jonka Crosby-kannatus ei olekaan satakymmenenprosenttista, vähintään. Äänestikö salassa Ovetshkinia?

@VilleLeino , tuus nyt itte kertoon, miten se meni.
En ollut lainkaan huomannut äänestystä ennen kuin se meni kiinni, joten jäi ääni antamatta Sidille.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Patrik Laine.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Ovechkin on ennenkin tullut kauden loppuvaiheessa takaa ohi. Pelaamatta vielä vajaa 20 kierrosta, ja takamatkaa 7 maalia. Ei mahdotonta, epätodennäköistä kylläkin. Saa nähdä onko yli 50% palstalaisista väärässä (minä äänestin myös Ovieta). Tällä hetkellä antaisin ääneni Laineelle.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kyllä tässä taas näkee, ketkä on asiantuntijoita ja ketkä ei. Kuka siellä johtaa edelleen! Sidin ei tartte tehdä enää yhtään maalia, koska kukaan ei uskalla ohittaa Pittsburghin suurta poikaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös