Palstalaisten keskinäiset NHL-vedonlyönnit 2016–2017

  • 134 551
  • 887

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Siitä vähän jännitystä yön peleihin. Viettääkö Matt Martin kolmen pisteen iltaa? Kerääkö Edmontonin kolmikko vähintään 8 pistettä? @Lico lla mahdollisuus tuplaan, se tosin vaatii Brent Seabrookilta vähintään 14 pisteen peliä... :D

edit. Paitsi että Chicagollahan onkin jo runkosarja paketissa. Eipä mitään...

Uskon, että ensimmäistä kertaa sitten Sam Gagnerin nähdään ottelu, jossa joku tekee 8 pistettä. Mikään ei ole vielä ohi.
 

Ferris

Jäsen
Siitä vähän jännitystä yön peleihin. Viettääkö Matt Martin kolmen pisteen iltaa?

Olen jo henkisesti varautunut pidemmän aikaa siihen, että kakkoseksi tässä jäädään ja varmaan vielä niin niukasti, että mahdollisimman paljon jää itseäni vituttamaan. Viime yön pelistäkin ehdin jo Matteja tuuletella pariin kertaan, mutta eivät olleetkaan syötöt Martinin vaan Hunwickin tekosia. :)

Eli sen takia täytyykin nyt kysäistä jo valmiiksi, että jos Martin tekee ensi yönä kaksi pistettä eli ollaan tasapisteissä, niin oliko virallisesti määrätty mikä ratkaisee silloin voittajan? Lico muisteli aikaisemmin samaa asiaa kysyessäni, että tehdyt pisteet, mutta oliko virallisesti näin?

Kukas tän vedon alunperin oikein perustikaan, tulkoot vahvistamaan säännöt! :) @Henkka , @Lico @Noppa10 ?

Pistetilannehan on siis tämä ennen ensi yön ottelua. Martin on enää tulessa.

Nimi, joukkue, pelit, pisteet
Martin, Matt TOR 0 9 9 Lico
Dillon, Brenden SJS 1 10 11 Ferris

Editoin vähän viestiäni, koska syötöistä ja maaleista saadut pisteet eivät tietenkään voi Dillonilla ja Martinilla olla lähtötilanteesta johtuen tasan ilman että kokonaispisteet olisi erit.
 
Viimeksi muokattu:

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Eli sen takia täytyykin nyt kysäistä jo valmiiksi, että jos Martin tekee ensi yönä kaksi pistettä eli ollaan tasapisteissä, niin oliko virallisesti määrätty mikä ratkaisee silloin voittajan? Lico muisteli aikaisemmin samaa asiaa kysyessäni, että tehdyt pisteet, mutta oliko virallisesti näin?

Siihen päädyttiin, että pisteet ratkaisevat, koska vetokin oli alunperin "vähiten pisteitä tekevä". Eli jos siis Martin täräyttää kaksi pojoa, on Dillon skaban voittaja, koska on tehnyt vähemmän pisteitä kuin Martin...

@Henkka oli vedon isä, joten hän vahvistanee ja/tai tarvittaessa päättää asian.
 

Ferris

Jäsen
Siihen päädyttiin, että pisteet ratkaisevat, koska vetokin oli alunperin "vähiten pisteitä tekevä". Eli jos siis Martin täräyttää kaksi pojoa, on Dillon skaban voittaja, koska on tehnyt vähemmän pisteitä kuin Martin...

@Henkka oli vedon isä, joten hän vahvistanee ja/tai tarvittaessa päättää asian.

Ok. Jään siis odottamaan Martinin kahta pistettä, joista jälkimmäinen tulee viimeisen sekunnin Toronto-maaliin, mutta joka tullaan hylkäämään haaston jälkeen minuutin takaisesta paitsiosta. Jonka tietysti aiheutti Martin itse. Just wait and see.....
 

Zohan

Jäsen
Jaahas. Ei oo hetkeen tullu täällä käytyä. Sähköpostii alkanut sataa viestejä täältä. Täällä vissiin on mulla vähän vetoja maksamatta ja joillakin mulle sama homma. Makselen tän ja huomisen aikana omat pois.

E: Jos mulla on joillekki makselemattomia ni tulkaa vaa häirihtee YV puoleen.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Lähteekö joku mua vastaan kahdeksikkovetoon pudotuspeleihin? Molemmat valitsee kahdeksan pelaajaa (5 hyökkääjää, 3 puolustajaa) sillain, että yhdestä joukkueesta vain yksi pelaaja. Säilyy todennäköisesti jännitys loppuun asti.

Tarkempia sääntöjä voin laittaa, kun tarvitsee ja löytyy vastapuoli.

20-50e, voin ottaa useamman vedon myös.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Lähteekö joku mua vastaan kahdeksikkovetoon pudotuspeleihin? Molemmat valitsee kahdeksan pelaajaa (5 hyökkääjää, 3 puolustajaa) sillain, että yhdestä joukkueesta vain yksi pelaaja. Säilyy todennäköisesti jännitys loppuun asti.

Tarkempia sääntöjä voin laittaa, kun tarvitsee ja löytyy vastapuoli.

20-50e, voin ottaa useamman vedon myös.

Otetaanko revanssi viime vuodelta? Säännöt löytyy jo yksityisviesteistä ja laitetaan panokseksi sama 35e.
 

Abdel

Jäsen
Otatko @Lico vielä mua vastaan? Runkosarjan puolella näyttäs takkiin tulevan, joten annatko meikäläiselle mahollisuutta yrittää kaataa kahdeksikkosi tosipeleissä?
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Otatko @Lico vielä mua vastaan? Runkosarjan puolella näyttäs takkiin tulevan, joten annatko meikäläiselle mahollisuutta yrittää kaataa kahdeksikkosi tosipeleissä?

Uskaltasko sitä, yleensä ahneella on paskanen loppu. No ehkä se Martin nyt ei innostu sitten..

Otetaan vaan! Laitan privaattia.

Enempää ei kykene tai uskalla.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Jos joku haluaa niin otan tuon kahdeksikkovedon jotakuta vastaan :)
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
Pistetääs muutama veto. Molempiin otan yhden mukaan.

Väitän, että Penguins sijoittuu runkosarjassa korkeammalle kuin yksi sinun valitsemasi joukkue.

Väitän, että Crosby sijoittuu pistepörssissä korkeammalle kuin yksi sinun valitsemasi pelaaja. (veto purkautuu jos jompi kumpi pelaa alle 60peliä)

Panos 20-50e per veto ja molempiin otan sen nopeimman.
Noh, nämä meni päittäin, kun Caps voitti Pingiinit ja Crosby pysyy P. Kanen edellä pistepörssissä maalien turvin. Toki voi vielä tehä pisteitä yöllä. Rahan ei siis tartte liikkua suuntaan tai toiseen.
 

samwise

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL
Kahdeksikkoveto pudotuspelit 2017

Sämpylän kahdeksikko:

Chris Kreider - Auston Matthews - Mikael Granlund - Nicklas Bäckström - Sidney Crosby
Roman Josi - Shea Weber - Brent Burns

Licon kahdeksikko:

Johnny Gaudreau - Brad Marchand - Ryan Kesler - Connor McDavid - Patrick Kane
Seth Jones - Alex Pietrangelo - Erik Karlsson
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kahdeksikkoveto pudotuspelit 2017

Sämpylän kahdeksikko:

Chris Kreider - Auston Matthews - Mikael Granlund - Nicklas Bäckström - Sidney Crosby
Roman Josi - Shea Weber - Brent Burns

Licon kahdeksikko:

Johnny Gaudreau - Brad Marchand - Ryan Kesler - Connor McDavid - Patrick Kane
Seth Jones - Alex Pietrangelo - Erik Karlsson

20e panos, vähintäänkin varmistettu. Onnea vielä tässä kevääseen!
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Tämä oli tuolla edellisvuoden vedonlyöntiketjussa, mutta siirretään tänne.



Tämä Laine vs kaikki muut alle 20-vuotiaat maaleja per ottelu -vedostahan tuli kuin tulikin todella mielenkiintoinen. Ennen kauden alkua olin enemmän kuin tyytyväinen vetoon. Kauden aikana taasen ei osannut muuta kuin iloita Laineen suorituksista ja ajatteli jo varmasti häviävänsä vedon ja joutuvansa maksumieheksi. Sitäkin ajatteli jo, että tässä tapauksessa maksaa sen 50 euroa ihan mielelläänkin noin huikeasta Laineen tulokaskaudesta. Noh, joka tapauksessa, tilannehan on tällä hetkellä vedossa seuraava, jollei mun matikka pahasti petä:

Matthewsilla on tällä hetkellä 81 ottelua ja 40 maalia kasassa, jolloin maalikeskiarvoksi muodostuu 0,4938. Laine ja Winnipeg siis päätti jo kautensa, ja Laine sai 73 ottelussa kasaan 36 maalia, jolloin maalikeskiarvoksi muodostuu 0,4931. Aivan järjetön tilanne siis ennen viimeistä kierrosta, koska tuon tasaisempaa ei melkeinpä voi enää olla.

Toronto varmisti pleijaripaikkansa, ja teoriassa voisi antaa jopa huilipelin Matthewsille, johon en kylläkään itse usko. Tämä siis tarkoittaisi, että (oletukseni mukaan) Matthews pelaisi tällä kaudella 82 peliä. Jos Matthews jää maaleitta viimeisessä ottelussa, maalikeskiarvoksi muodostuu 0,4878 ja Matthews häviää vertailun Laineeseen. Jos taas vastaavasti Matthews tekee vähintään maalin, on maalikeskiarvokin vähintään 0,5.

Matthewsin huilaaminen tai maali kaataa vedon mulle. Matthewsin kiikarit ja pelaavassa kokoonpanossa oleminen taas nimimerkille @Red Label ja silloin ei voi kuin onnitella kyseistä käyttäjää isoista palleista ja hyvästä vedosta. Olihan tuo todella rohkea veto ennen kauden alkua, kun minä tosiaan sain kaikki muut alta parikymppiset pelaajat kuin Laineen. Hattua päästä, kun löytyi luottoa.

Ja jollen aivan väärin muista, niin @Kirjoittelija löi saman vedon, kun oli näemmä hänen viestiään tuossa lainattu.

Nyt on kyllä myönnettävä että jos joskus on harmittanut jonkun vedon voitto, niin se on tämä.

Jotenkin jätkästä huokuu mukavuus!

Matthews 40G/82GP = 0,4878
Laine 36G/73GP = 0,4931

E: Pahoittelut pitkästä lainauksesta, mielestäni analyysi oli lainauksen väärti.
 
Viimeksi muokattu:

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Oskar Klefbom tekee enemmän pisteitä per ottelu kuin valitsemasi puolustaja pudotuspelien ensimmäisellä kierroksella. 50 € panos?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös