Positiivisuusketju

  • 1 322 121
  • 9 613

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelipaikallinen JYP, Ukrainan maajoukkue
Kalpa vastassa. Hemmetti mun viha/rakkaussuhde Kalpaan on kasvanut niihin mittoihin, että jos hävitään, niin siirryn samantien kannattamaan mestaruutta Kuopioon. Mieluummin sinne kuin Treelle tai Hlkiin. Onko tämä jo liian positiivista?
 

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.
Mitalipeleissä kolmatta vuotta putkeen! Ja miettikääpä miltä tuntui joulukuun alussa olla JYP-kannattaja ja verratkaa tilanteesen nyt. Hitto mikä taistelu ja nousu joukkueelta joka ei lakannut uskomasta itseensä, vaikka me fanit (minä mukaanlukien) todennäköisesti lopetimme uskomisen. Pari loistohakua Holtarilta (Suomela, Miklik) ja El Kapitanin paluu ja voilá. Tässä sitä ollaan.
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitalipeleissä kolmatta vuotta putkeen! Ja miettikääpä miltä tuntui joulukuun alussa olla JYP-kannattaja ja verratkaa tilanteesen nyt. Hitto mikä taistelu ja nousu joukkueelta joka ei lakannut uskomasta itseensä, vaikka me fanit (minä mukaanlukien) todennäköisesti lopetimme uskomisen. Pari loistohakua Holtarilta (Suomela, Miklik) ja El Kapitanin paluu ja voilá. Tässä sitä ollaan.
Nostaisin Olkinuoran, Kuukan ja Frimanin näihin onnistuneisiin hakuihin. Hole on kuningas omalla osastollaan. Suvereeni hallitsija.. Joulun alla oli tosiaan vielä suru puserossa. Nyt ei harmita yhtään.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Vaikka monelle saattaa olla liian hapokasta, niin Pulli. Mun mielestä ehdottomasti yksi, eikä vahäisin syy siihen, että kerho on lomilla. Toivottavasti pysyy rosterissa poissaolijoiden palatessakin. Miehekästä ja !Virheetöntä! tekemistä, kovuutta ja liikettä hyvän lähtönopeuden ansiosta. Propsit täältä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaikka monelle saattaa olla liian hapokasta, niin Pulli. Mun mielestä ehdottomasti yksi, eikä vahäisin syy siihen, että kerho on lomilla. Toivottavasti pysyy rosterissa poissaolijoiden palatessakin. Miehekästä ja !Virheetöntä! tekemistä, kovuutta ja liikettä hyvän lähtönopeuden ansiosta. Propsit täältä.
Tämä. Pulli pelasi juuri sellaista peliä, kuin uskalsin häneltä odottaakin. Kyseessä ei ole kuitenkaan mikään aivon haahuilija, vaan kovalla asenteella pelaava ja hyvät jalat omaava pakki. Järkeäkin päästä löytyy, kun sitä kovissa paikoissa tarvitaan.
 

Vami Satanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, K-Espoo, Liverpool, Baltimore Ravens
Vaikka monelle saattaa olla liian hapokasta, niin Pulli. Mun mielestä ehdottomasti yksi, eikä vahäisin syy siihen, että kerho on lomilla. Toivottavasti pysyy rosterissa poissaolijoiden palatessakin. Miehekästä ja !Virheetöntä! tekemistä, kovuutta ja liikettä hyvän lähtönopeuden ansiosta. Propsit täältä.

Olin just palstalle "heräämässä kuolleista" parin vuoden jälkeen kommentoimaan tätä, mutta JypFabu hoitikin jo homman. Pullilla päätyyn asti!
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Vaikka monelle saattaa olla liian hapokasta, niin Pulli. Mun mielestä ehdottomasti yksi, eikä vahäisin syy siihen, että kerho on lomilla. Toivottavasti pysyy rosterissa poissaolijoiden palatessakin. Miehekästä ja !Virheetöntä! tekemistä, kovuutta ja liikettä hyvän lähtönopeuden ansiosta. Propsit täältä.

Kirjoitin itse Pullista ennen game kutosta ja huutoonhan tuo vastasi. Nyt vain se kevät -15 moodi päälle.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Pulli ollut vakuuttava parissa viime ottelussa ja tämä on oikeasti ihme niin pihalla mies ollut kaksi viimeistä kautta.

Hienoa, että Pulli on tullut takaisin toivottavasti taso säilyy.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onhan se perkele pakko antaa posia kun taas kerran pelataan välierissä. Toivottavasti tämä vuonna myös finaaleissa saakka - viime kerrasta on jo turhan pitkä aika. Etenkin kun ottaa huomioon tuon syksyn taaperruksen, niin on tää piru vie hienoa.
 

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pulli tietenkin pitää nostaa esiin, mutta myös Uotila. Oli syksyllä täysin ulkona ja vaikutti ettei ymmärrä mitään viisikkopuolustamisesta. Runkosarjan lopussa kuitenkin hyvät pelit ja pleijareissa kovassa paikassa vakuuttavaa suorittamista.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pulli tietenkin pitää nostaa esiin, mutta myös Uotila. Oli syksyllä täysin ulkona ja vaikutti ettei ymmärrä mitään viisikkopuolustamisesta. Runkosarjan lopussa kuitenkin hyvät pelit ja pleijareissa kovassa paikassa vakuuttavaa suorittamista.
Ilman sitä yhtä tilannetta, jossa pelasi erittäin tyhmästi yli ja päästi HPK:n pelaajan läpiajoon, voisin todeta Uotilan pelanneen hyvin. Tuo tilanne kuitenkin palautti mieleen ne kaikki aiemmat ylipelailut ja pelontunteen, joka Uotilan jäällä ollessa on tullut turhankin tutuksi.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Voitto! Se riittää tänään mulle! Kiitos koko JYPin organisaatio, tuli siinä pelin lopussa ihan Flash Backkinä mieleen ne ajat kun kaikki hallissa oli JYPin takana.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei edes vituta. Nyt voi unohtaa lätkän ensi syksyyn asti taas.

Olihan tämä jännä kausi. Harmi vain, että se kuntopiikki oli pakko aikaistaa, jotta päästiin edes poffeihin.
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Positiivista on se, että pronssi kiinnostaa HIFK:ta vielä vähemmän, joten kausi tulee päättymään mitaliin. Se on tavallaan helvetin kova juttu sen syksyn taaperruksen jälkeen, mutta samalla iso pettymys, koska joukkue ei pysty pelaamaan parastaan tärkeimmissä peleissä ja sekös syö.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Meillä oli niin paljon maalipaikkoja tänään pelissä, että oli jakaa kaverillekkin.
 

Gorbatjovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Hmm...se on posia, että ei tule hopeaa. Hopea on häviö, pronssi on voitto. Siis mikäli ollaan pronssipelin voittamiskunnossa tottakai.
 

Gorbatjovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Hauskasti huomaa, että mikään joukkueeseen liittyvä ei ole posia. Aika huolestutava tilanne.
 

MiksaK

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tänään oli sitä asennetta mitä tuolla pitää tähän vuodenaikaan näkyä. Joka kiekkoon lyötiin kaikki likoon ja jos tuolla pelillä tulee turpaan niin sitten tulee. Tänään se riitti maalin voittoon. Tää oli ensimmäinen kunnon taistelupeli tänä keväänä, Kerhoakin vastaan pelattiin vähän sinne päin.
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen todell positiivisesti yllättynyt tämän päivän peli-ilmeestä. Nyt oltiin tukevasti kuljettajana ja sattumalle ei jätetty sijaa. Hieno asenne!

Jos tämä pystytään pitämään, niin kaikki on vielä mahdollista tänä keväänä!
 

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.
Hiihtopipot naamalle, nyt lähetään baanalle!

Ryöstö on tosiasia ja se on kiva asia. Niiralan monttu oli hiljaista poikaa (pl. JYP-fanit ja Slovakian vahvistukset) kun ei maaleja päästetty. Kivaa oli katsoa myös Ruudun takaa. Olkinuora teki tänään sen mitä piti, maanantaina samaa rataa ja poks, tasoissa ollaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös