NHL17 – Hockey Ultimate Team

  • 329 503
  • 2 128

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
@chubster Tuotahan se on NHL15-pelistä alkaen ollut pääosin next next gen-hokissa, mitä mailanosto toimi hyvin edellisversioissa päälle. Magneettilavat menneet myös vain pahempaan suuntaan Xbox360/PS3-ajoilta, ei vaan voi mitään, tää on EA:n käsitys jääkiekon pelaamisesta, vaikka beta antoi muuta ymmärtää.

@Ronikki73 Kyllä mä ainakin saan taklaukset osumaan, mutta juu, se pinball/vieteri-efekti on hyvin vahvasti edelleen noissa läsnä ja välillä pelaajalle ei tapahdu _mitään_ vaikka taklaat kolmella ukolla täysiä päin. Huvittavaa.
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Oli muutama ukko myynnissä, yhdestä ei käsittääkseni ole tullut rahoja. Historiasssa näkyy lähtöhinta 55999 ja myyntihinta 0. Ja äijä lähtenyt rosterista eikä coinseja ole tullut. Mitäköhän tässä on tapahtunut?

Edit* Noni, nyt vasta huomasin että poika oli vaihtanut ton skinnerin johonkin nobodyyn. Eli ei mitään vahinkoa sittenkään.
 
Viimeksi muokattu:

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Kyllä alko taas tuo EA tasotus vituttamaan. 3. erässä johdan peliä 3-0 ja sitten menee vastustajan 4 peräkkäistä vetoa maaliin. Sinne meni competeitive seasonin hyvä sijotus kun tuli -120p. No vielä ollaan 2k luokassa jospa se siitä.. yleensä tuo tapahtuu kakkoserässä että vihun 2-5 vetoa menee peräkkäin maaliin laukoipa ne miten ja mistä vain. En tiedä mistä tuo sitten johtuu. Toki omaa vikaa jos ei laukauksia pysty estämään mutta kait nyt peruspaikat pitäisi edes jotenkin torjua molarin kuin molarin
 

Stoll

Jäsen
Ei jumalauta mitä paskaa tämä ea:n touhu taas oli. Eliitticupin molemmissa peleissä heti lauluun jatkoajalla ja omat maalit kummassakin peleissä ratkas homman. Itse luonnollisesti kolistelin tolppia tyhjiin maaleihin. Taitaa mennä roskiin taas jälleen kerran koko peli.
 
Joo. Alkaa pikku hiljaa passaamaan tämä tasoittelulätkä. Jotenkin näihin matseihin selvästi puututaan. Katsella minkälainen fiilis huomenna, mahdollisesti laitan koko paskan myyntiin ja siirryn pelaamaan vaikka onlinea taas. Harmi sinänsä, että idea on helvetin koukuttuva, mutta toteutus on liikaa "osallistumisesta palkinto" -tyyppinen.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Miten tuo toisen käyttäjän käyttöönotto onnistuu? Loin toisen tilin ps4 ja yritin sillä kirjautua tuohon PLUS accountin tilille niin sanoi vain ettei voi kirjautua toisella tiedoilla. Eikös tuota porukka kuitenkin nuin muuten harrasta?

Meni järki tuohon 1 divarin pelailuun niin tahtoisi tehdä toisen tilin ja aloittaa alusta. Vai joutuuko tuon PLUS jädenyyden muka ostamaan jokaiselle käyttäjälle erikseen, että nettipeliin pääsee?
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Miten tuo toisen käyttäjän käyttöönotto onnistuu? Loin toisen tilin ps4 ja yritin sillä kirjautua tuohon PLUS accountin tilille niin sanoi vain ettei voi kirjautua toisella tiedoilla. Eikös tuota porukka kuitenkin nuin muuten harrasta?

Meni järki tuohon 1 divarin pelailuun niin tahtoisi tehdä toisen tilin ja aloittaa alusta. Vai joutuuko tuon PLUS jädenyyden muka ostamaan jokaiselle käyttäjälle erikseen, että nettipeliin pääsee?
Jos nyt ymmärsin oikein, niin kirjauduit käytännössä ulos ykköskäyttäjältä ja yritit kirjautua sisään kakkoskäyttäjällä?

Ei ole tarvetta kirjautua tuolle tilille millä Plus-account on. Virta->Vaihda käyttäjää->Uusi käyttäjä ja kirjaudut tuolla toisen tunnuksen sähköpostilla ja salasanalla sinne. Pidät sen PS Plus -käyttäjän kirjautuneena ja "ykköskäyttäjänä" ja pitäisi onnistua kirjautuminen ja online-pelaaminen* myös tuolla toisella tunnuksella.

* - Tämä tosin vaatii sen, että vaihdat Plus-tilauksen omaavan tunnuksen asetuksista ensisijaiseksi järjestelmäksi. Asetukset->Käyttäjätietojen hallinta pitäisi löytyä tämä.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Jos nyt ymmärsin oikein, niin kirjauduit käytännössä ulos ykköskäyttäjältä ja yritit kirjautua sisään kakkoskäyttäjällä?

Ei ole tarvetta kirjautua tuolle tilille millä Plus-account on. Virta->Vaihda käyttäjää->Uusi käyttäjä ja kirjaudut tuolla toisen tunnuksen sähköpostilla ja salasanalla sinne. Pidät sen PS Plus -käyttäjän kirjautuneena ja "ykköskäyttäjänä" ja pitäisi onnistua kirjautuminen ja online-pelaaminen* myös tuolla toisella tunnuksella.

* - Tämä tosin vaatii sen, että vaihdat Plus-tilauksen omaavan tunnuksen asetuksista ensisijaiseksi järjestelmäksi. Asetukset->Käyttäjätietojen hallinta pitäisi löytyä tämä.
Tätä juuri hain ja ilmeisesti asetuksista puuttui juuri tuo viimeinen kohta. Pitää tuossa illalla koitella uusiksi. Kiitos ohjeista.
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Astetta kovempi taso on compissa tällä kaudella. Ei tällaisella keskivertopelaajalla riitä 5000 joukkoon millään vaikka rekordi oli 6-3-1. Kummallakin kierroksella viimeisenä päivänä sijoitus noin 5000. ja viimeinen peli turpiin ja sijoitus 6000. paikkeille. Kai se häytyy myöntää että paska oon tässä pelissä.. Toki ei nuo palkinnot ole kummosia mutta parempi toki kun ei mitää.

Ja ehkä tuota jengiä pitäis parantaa niin nousis sijoitus. Edelleen vaan 3 pelaajaa yli 90ovr ja loput 86-88 tasoa..
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Tää comp on kyllä ihan penaalista... Ei vattu voita sit yhtään ketään... Kaikki irtokiekot jää vihulle, joka skode menee maaliin...
Ite ei osu tyhjiin, ei sitten mistään mee maaliin... Kaikki statsit on kyllä aina meikälle reilusti, mut ku ei vain onnistu maalinteko yhtään mistään...
Divaripelit kyllä kulkee, mut ei tämä shitti...

Edit: sama heebo tuli vastaan ensiks compissa, hävisin 4-1, vaikka hallitsin peliä, sit divaripelin voitin 8-1, vaikka en edes loppuun asti pelannu täysillä... Jotain mätää on EA-maalla...

Edit2: Noh nyt sit 6 voittoo putkeen compissa, mut jotain mätää tässä on...
 
Viimeksi muokattu:
Nyt meni kyllä kuppi nurin lopullisesti. Peli 1-1, hirveä momentum itellä päällä. Jäähy tulossa vihulle. Peli tilttiin, kuva siirtyy aloitukseen. Katon, että joo, yv mulle, ei hätää. Mutta mitä helvettiä? Ittellä tyhjä maali. EA otti maalivahdin pois multa. Kaveri tekee tyhjiin ja mun yv loppuu siihen. Jos tuo ei ole ice tilt, niin en tiedä mikä on.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Nyt meni kyllä kuppi nurin lopullisesti. Peli 1-1, hirveä momentum itellä päällä. Jäähy tulossa vihulle. Peli tilttiin, kuva siirtyy aloitukseen. Katon, että joo, yv mulle, ei hätää. Mutta mitä helvettiä? Ittellä tyhjä maali. EA otti maalivahdin pois multa. Kaveri tekee tyhjiin ja mun yv loppuu siihen. Jos tuo ei ole ice tilt, niin en tiedä mikä on.
En ole kyllä koskaan kuullut tälläisestä ennen. Joskus aikanaan Xbox 360 HUT:ssa oli bugi, jossa aloitit ilman mokkea ja sulla oli kaksi sentteriä jäällä.

Toivottavasti teit vain jonkun vahinkopainalluksen ohjaimesta ja tämä ei ala yleistyä.
 
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Itse pelasin juuri comppia ja voitin ihan hyvän pelurin numeroin 3-1 ja pelistä sain sen 4 pistettä että en edes halua ajatella mitä olisin menettänyt jos olisin hävinnyt....
 
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole kyllä koskaan kuullut tälläisestä ennen. Joskus aikanaan Xbox 360 HUT:ssa oli bugi, jossa aloitit ilman mokkea ja sulla oli kaksi sentteriä jäällä.

Toivottavasti teit vain jonkun vahinkopainalluksen ohjaimesta ja tämä ei ala yleistyä.
Itselleni on myös kerran käynyt tuo sama bugi ja kaverilla pleikkarin puolella. Täysin sama kuvio kävi kuten @Johnny Park kirjoitti eli ei ollut mikään virhepainallus. Mutta tosiaan on tässä satoja pelejä tullut pelattua ja vain kerran on tuo ongelma tullut, että onneksi nyt ei kauhean yleinen ole. Itselleni tuo toki taisi sattua vielä jatkoajalla, joten kyllä siinä taas EA:ta sai kiitellä olemassaolosta.
 

Pakki#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Itselleni on myös kerran käynyt tuo sama bugi ja kaverilla pleikkarin puolella. Täysin sama kuvio kävi kuten @Johnny Park kirjoitti eli ei ollut mikään virhepainallus. Mutta tosiaan on tässä satoja pelejä tullut pelattua ja vain kerran on tuo ongelma tullut, että onneksi nyt ei kauhean yleinen ole. Itselleni tuo toki taisi sattua vielä jatkoajalla, joten kyllä siinä taas EA:ta sai kiitellä olemassaolosta.
Itellä on käyny tuo myös pari kertaa hutin puolella ja pari kertaa ku oon pelaillu kaveria vastaan. Muistan kun kävi hutin puolella niin vastassa oli toisella kertaa astetta reilumpi kaveri. Otti kiekon ja aiheutti pelikatkon menemällä tahallaan paitsioon ja homma normalisoitui tai anakin sen maalivahdin sain sinn takaisin.
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Tällä hetkellä käynnissä oleva comppi on ensimmäinen mihin olen pelejä pelannut pitkään aikaan ja tuntuu kyllä paljon mukavammalta kuin edellisellä kerralla. Johtuu varmaan siitä, että tuli tuossa Young Guns-TOTY:n aikana myytyä kaikki pelaajat pois(n. 400k) ja avattua pakkoja niillä. Eihän niistä pakoista tietenkään tullut yhtään ketään, ja piti pari päivää surra menetettyjä coinseja.

Ajattelin kuitenkin kokeilla pari matsia comppia pelkästään non-tradable pelaajilla, eli joukkueesta löytyi 4 yli 89ovr pelaajaa; 95 Richards, 92 MOV-Steen, 89 Joulu-Panarin ja 90 Joulu-Bissonette. Loput sitten niitä S2-kortteja joita sai sen joukkueellisen verran silloin kun S2 tuli. Sieltähän tuli 3 voittoa putkeen ja rankki oli jossain 100:nnen paikkeilla. Siitä lähtien sitten parannellut joukkuetta halvoilla mutta hyvillä S2-korteilla(Koivu, Granlund, Nyquist jne.) ja ihan hyvin on comppi mennyt. Toki häviöitäkin tullut ja niinkuin oletinkin, rankki putosi sinne lähemmäksi 1000:tta, mutta kivasti sai lisää intoa tämän vuoden änäriin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
What a fucking joke!

Pelasin jotain sankaria vastaan, joka lukitsi itsensä maalivahdiksi. Vedot mulle 18-9, maalit 5-6. Vastustajan tekoäly teki vittu jokaisesta puolittaisestakin paikasta maalin. Saatana heittelee poikkikentän syöttöjä kolmen mun pelaajan ympäriltä selän takaa kaverin lapaan ja onetimeria lähtee. Kaikken kukkuraksi puppeloin tuon pelin vielä johtoasemasta viimeisellä minuutilla tappioksi. Annan ihan perus pakki-pakki syötön oman maalin takana ja oma pakki ei jostain syystä muka saa sitä haltuun. No sieltä tulee tottakai vastustajan tekoäly ottaa kiekon ja heittää maalin eteen ja maali 0,8 sekuntia ennen loppua.

Siis vittu mitä paskaa! Tuo tekoäly on vittumaisempi kuin yksikään saatanan kiekonsuojaaja taitoluistelija.
 
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
What a fucking joke!

Pelasin jotain sankaria vastaan, joka lukitsi itsensä maalivahdiksi. Vedot mulle 18-9, maalit 5-6. Vastustajan tekoäly teki vittu jokaisesta puolittaisestakin paikasta maalin. Saatana heittelee poikkikentän syöttöjä kolmen mun pelaajan ympäriltä selän takaa kaverin lapaan ja onetimeria lähtee. Kaikken kukkuraksi puppeloin tuon pelin vielä johtoasemasta viimeisellä minuutilla tappioksi. Annan ihan perus pakki-pakki syötön oman maalin takana ja oma pakki ei jostain syystä muka saa sitä haltuun. No sieltä tulee tottakai vastustajan tekoäly ottaa kiekon ja heittää maalin eteen ja maali 0,8 sekuntia ennen loppua.

Siis vittu mitä paskaa! Tuo tekoäly on vittumaisempi kuin yksikään saatanan kiekonsuojaaja taitoluistelija.

Itsellä kävi kerran samoin n. viikko sitten, vastustajalla tuli sen 10 vai 11 vetoa ja 7 maalia. Aivan saatanan ihmeellisiä sommitelmia teki ja syötöt napsui lapoihin tekoälyllä jokaikinen kerta ja teki peräti 2 maalia lämärillä maata pitkin kun tuli ensin pelkästään sinisen yli... en tiedä mitä siinä tapahtui mutta juuri tuollaisessa pelissä alkaa hermot väkisinkin kiristymään eikä peli kulje ollenkaan. Nuo pelit olen aina voittanut paitsi poikkeuksena nyt tämä kerta..
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Nuo pelit olen aina voittanut paitsi poikkeuksena nyt tämä kerta..
Joo sama juttu taisi olla ensimmäinen peli minkä hävisin sellaista vastaan joka lukitsee itsensä maalivahdiksi tai tietylle pelipaikalle.

Ei tuossa tekoälyssä nyt sinänsä sen suurempaa vaaraa ole kun yleensä niitä vastaan voittaa aloitukset helposti jne., mutta on se vaan niin armoton viimeistelemään. Ja juuri mainitsemiasi ihmeellisiä sommitelmia tulee. Hyökkäysalueella ainoastaan oikea-aikaisia syöttöjä ja sitten jotain ihme syöttöjä, joissa pakki syöttääkin viivalta maalin eteen ja kiekon saanut heittää jonkun rystyvipin maaliin. Siis juuri sellaisia kuvioita, joista ihmisipelaaja ei voi maalia edes tehdä.
Ei tuo tappio nyt muuten söisi mutta oli niin hyvä putki menossa competitive seasonia ja olin jo sadan parhaan joukossa ja ei tuo pelaaja edes mikään kovin hyvä maalivahti ollut, niin tuntui vaan niin väärältä hävitä tuota. Sitten kun lauot vielä sen neljä tolppaa lähes tyhjistä maaleista, sudit ohi kiekoista ja omat helvetin nopeat ukot ei muka pääsekään ohi tekoälyn hallitsemista isoista pakeista niin paketti on valmis.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Kyllä meni taas peli tunteisiin. Comppi kautta pelaan ja aattelin 2. erän jälkeen kun peli oli 4-1 että helpottava voitto ni ei varmaan tarvitse enää pelata et selviää 5000 joukooon. No mitä vielä...

Vihu tirvoo 4 maalia niistä harvoista paikoistaan ja tuntu että kaikki menee sisään. Vihulta ei saa kiekkoa pois ei millään (liimattu lapaan). Tulee ihan ihme jäähyjä ihme tilanteista. Omat tontit (läpiajo, puolityhjä maali) jne avopaikat paukkuvat plekseihin tai mokke vetää jonkun uskomattoman tiikeriloikkatorjunnan. Kiekko jo pomppimassa moken selän taakse mutta yhtäkkiä se kimpoutuukin laitaa pitkin kovaa mun päätyyn? Että semmoista.

Huomenna aion nuo parit pelit pelata, jotta tuonne 5k sakkiin pääsee ja sitten riittää. Taino.. kaitpa sen viimeisen comppi kaudenkin kuitenkin vielä pelaa
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tuli heivattua tuo Team Wheel pois kun tuntui että yritti aina vain puskea väkisin laidasta läpi nopeilla ukoilla ja peli meni liikaa sooloiluksi. Rakensin porukan jossa synergioista käytössä HH, SB, WC, SF, B, P, OJ, X, CG ja T. Laukausten laatu parani huomattavasti ja paljon mukavampi pelata, vaikka vähän raskasta ukkoa joukkueesta löytyykin. Ekaa kertaa laitoin myös vanhan kunnon Al MacInnisin viivaan ja 6 peliin 10+8, compissa ja ykkösdirressä.
 

Antsku

Jäsen
Voisiko joku selventää miten nuo ranking-pisteet määräytyy compissa? Hemmetin palkitsevaa pelata kun voitat niin tulee +50 ja tappiosta -150. Yksi tappio on minun kohdalla on tarkoittanut järjestään että 3-4 peliä tulee voittaa saavuttaakseen menetetyn sijoituksen. Joo tiedän että jonkun leaderboardin mukaan määräytyy, mutta en ole mitään logiikkaa löytänyt vaikka olen alkanut käydä katselemassa jälkeenpäin aina millä sijoilla vastustaja on ollut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös