Otteluseuranta 26.–27.3.2017

  • 4 746
  • 67

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Dubnyk :D
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Tupla-A ratkaisee ja täysi Joe Louis Arena räjähtää!
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Ja Haulalle tervemenoa Vegasiin, ei käyttöä Wildissa tämän kauden perusteella. Kaveri saa joukkueen eniten läpiajoja, tai 2v1 tilanteita ja ratkaisut on aina tota luokkaa.
 

Bo'er

Jäsen
Siis mitä vit...toi Dubnyk yritti?

Surkein torjuntayritys miesmuistiin. Levynä pitkällään jo ennen kuin hyökkääjä teki ensimmäistäkään harhautusta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ja Haulalle tervemenoa Vegasiin, ei käyttöä Wildissa tämän kauden perusteella. Kaveri saa joukkueen eniten läpiajoja, tai 2v1 tilanteita ja ratkaisut on aina tota luokkaa.
Selkeesti rikkaan miehen Antti Pihlström.
 

Bo'er

Jäsen
En ole moneen vuoteen tänne kirjoitellut, enkä nyt jaksanut lueskella kaikkia ketjuja läpi, vaan suoraan hyppäsin tähän liveketjuun. Milläs jengi täällä noita lähetyksiä katselee? Itse otin vähän aikaa sitten NHL.tv:n. Oon tuota playoffeissa ennenkin katsellut, mutta nyt oli 19.90€ + alv muutama viikko sitten runkosarjan loppu. Tämä siis Saksassa, mites Suomessa, katseleeko jengi samaa? Aivan järkyttävän hyvä toi noiden palvelu.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
En ole moneen vuoteen tänne kirjoitellut, enkä nyt jaksanut lueskella kaikkia ketjuja läpi, vaan suoraan hyppäsin tähän liveketjuun. Milläs jengi täällä noita lähetyksiä katselee? Itse otin vähän aikaa sitten NHL.tv:n. Oon tuota playoffeissa ennenkin katsellut, mutta nyt oli 19.90€ + alv muutama viikko sitten runkosarjan loppu. Tämä siis Saksassa, mites Suomessa, katseleeko jengi samaa? Aivan järkyttävän hyvä toi noiden palvelu.
Joo Viaplayn kautta NHL:n Gamecenteristä/NHL.tv mikä lie nykyään onkaan tulee katseltua. Ei koskaan Viaplayn omaa lähetystä, tai voi kuulla Antti Mäkisen esim. laulavan Journeytä.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Täydeltä näyttää yläkatsomotkin. Toki varmaan ilmaislipuilla kaikki.

Eli myönnät, ettet katsonut peliä. Siellähän oli taas ihan helvetisti tyhjiä paikkoja. Toki löysit yhden kuvan missä näitä ei näy, mutta kyllähän jokainen peliä katsonut tietää totuuden.

Mutta tämä tästä aiheesta minun osaltani. Harvoinhan kirkko on täynnä pl. kauneimmat joululaulut.
 

Rotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild, New York Rangers
Dubnykin heikko vire on kyllä yksi isoimmista asioista tämän hetkisen slumpin takana. Ottaa toki välillä gamesavereita, mutta onhan nuo päästetyt maalit välillä jotain ihan järkyttävää. Montakohan tuollaista jäitä pitkin tulevaa kutiakin on uponnut viime aikoina? Vähänkin kun on ruuhkaa edessä, niin jäitä pitkin uppoaa varsin suurella prosentilla.
 

Wire

Jäsen
En ole moneen vuoteen tänne kirjoitellut, enkä nyt jaksanut lueskella kaikkia ketjuja läpi, vaan suoraan hyppäsin tähän liveketjuun. Milläs jengi täällä noita lähetyksiä katselee? Itse otin vähän aikaa sitten NHL.tv:n. Oon tuota playoffeissa ennenkin katsellut, mutta nyt oli 19.90€ + alv muutama viikko sitten runkosarjan loppu. Tämä siis Saksassa, mites Suomessa, katseleeko jengi samaa? Aivan järkyttävän hyvä toi noiden palvelu.

Vanhoille asiakkaille tuli tarjous kuukausi sitten. Loppukausi hintaan 4,99usd :D
 

Bo'er

Jäsen
Vanhoille asiakkaille tuli tarjous kuukausi sitten. Loppukausi hintaan 4,99usd :D
Wow, toi on jo hyvä tarjous. Vanha asiakas minäkin, toki vain ottanut noita play-off-paketteja tähän asti. Ei toi pari kymppiä kauheen huono ole ollut, joku Euro/peli tällä hetkellä.

E: Uskaltaako tänne kirjoittaa, vai meneekö väärälle alueelle ja poliisi tulee pamputtamaan? Aiemmin suurinpiirtein pilkkuvirheestä sai jäähyn. Taitaa palstan kaikki poliisit olla jotain äidinkielen opettajia. Suurin syy, miksi tänne en ole enää kirjautunut, ihan vi&%n älytöntä touhua oli ainakin aikoinaan.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Eli myönnät, ettet katsonut peliä. Siellähän oli taas ihan helvetisti tyhjiä paikkoja. Toki löysit yhden kuvan missä näitä ei näy, mutta kyllähän jokainen peliä katsonut tietää totuuden.
No tällä hetkellä on yksi kuva täydestä hallista ja nolla kuvaa niistä tyhjistä paikoista. Ja mites ne ilmaisliput, oliko lähdettä?
Mutta lopetetaan vaan tähän, kun menee vaan länkyttämiseksi näköjään.
 

Wire

Jäsen
Wow, toi on jo hyvä tarjous. Vanha asiakas minäkin, toki vain ottanut noita play-off-paketteja tähän asti. Ei toi pari kymppiä kauheen huono ole ollut, joku Euro/peli tällä hetkellä.

Kannattaa penkoa vanhoja maileja. Mailitarjouksessa luki 24,99usd mutta kun meni maksamaan niin sinne tuli joku -20usd discount.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös