Kalsarikänniketju

  • 5 205 886
  • 66 634

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Bisseä ja katsotaan mitä Youtube tarjoaa

Kerro sitten miten kävi. Voisi kohta ehkä vähän syödä jotain, niin jaksaisi taas paremmin olla sortsit jalassa. Susikoira Roi kiinnostaisi, siis se seikkailu saaristossa. Mutta sitä ei taida olla siellä amerikkalaisessa palvelussa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kerro sitten miten kävi. Voisi kohta ehkä vähän syödä jotain, niin jaksaisi taas paremmin olla sortsit jalassa. Susikoira Roi kiinnostaisi, siis se seikkailu saaristossa. Mutta sitä ei taida olla siellä amerikkalaisessa palvelussa.
Päädyin katselemaan Gunnareita. Syöminen vois olla hyvä idea. Noh kaljassa on kaloreita.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jokerit on mestari.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jokerit on kuusinkertainen mestari jääkiekon SM-Liigassa ja sille eivät onneksi voi ketkään svenskatalande bättrefolkit mitään.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jokerit on kuusinkertainen mestari jääkiekon SM-Liigassa ja sille eivät onneksi voi ketkään svenskatalande bättrefolkit mitään.
No joo tottahan tuo on. Onneksi kaupasta saa olutta ja huorilta persettä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jokerit on kuusinkertainen mestari jääkiekon SM-Liigassa ja sille eivät onneksi voi ketkään svenskatalande bättrefolkit mitään.

Niin, kun vain olisivat vielä joskus siinä sarjassa eivätkä sekoilisi jossain Neuvostoliiton sarjassa.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Niin, kun vain olisivat vielä joskus siinä sarjassa eivätkä sekoilisi jossain Neuvostoliiton sarjassa.
Samaa toivon minä, mutta eivät tällaiset tavalliset fanit pysty valitettavasti päättämään tuollaisia.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Punaviiniä, bisseä ja Doorsia.

Siinähän on jo aika hyvin elämän perustarpeita.

Jos tästä viestistä voisi tykätä niin painaisin sitä nappulaa. Itellä perskuta vittu kaljat alkaa hupenee, kun en varannut tarpeeksi kun eilen tuli jo kupitettua Ipan peliä katsellessa keskustan jossain sporttipubin tapaisessa ja sen jälkeenkin niin ajattelin että ei tänään ja tossa saunat kävin heittään ni alkoi maistua. V*ttu ku oon amatööri! Toisaalta alakertaan kun menis niin hämeenpuiston kadut täynnä kaikenlaista pubia mutta en mä niihin jaksa.. Katotaan sitten änäriä ilman kaljaa. Vittu vielä kerran.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
V*ttu ku oon amatööri!

Vitun amatööri, en haluaisi sinua ketjukaveriksi. Mutta nythän on vaalit saapumassa, äänestä ja tee muutos. Monissa maissa on 24h-myynti tai vähintään klo 23 asti mikä antaa aikaa pohtia.

Makedoniassa tietenkin sitten loppuu klo 18, kun hallituksella on suunnitelma kansanterveyteen. Eipä pelkoa, että kioskin tiskin alta ei saisi.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joskus ajattelin että Jokerit on hieno joukkue, mutta kyllähän tää KHL sekoilu on pilannu mielikuvaa,
Samoin. En tykkää tästä KHL-sekoilusta. Toki Jokereille toivon kaikkea hyvää, mutta en enää rupea maksamaan siitä, että näkisin Jokerien pelejä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos tästä viestistä voisi tykätä niin painaisin sitä nappulaa. Itellä perskuta vittu kaljat alkaa hupenee, kun en varannut tarpeeksi kun eilen tuli jo kupitettua Ipan peliä katsellessa keskustan jossain sporttipubin tapaisessa ja sen jälkeenkin niin ajattelin että ei tänään ja tossa saunat kävin heittään ni alkoi maistua. V*ttu ku oon amatööri! Toisaalta alakertaan kun menis niin hämeenpuiston kadut täynnä kaikenlaista pubia mutta en mä niihin jaksa.. Katotaan sitten änäriä ilman kaljaa. Vittu vielä kerran.

Näillä pärjää hyvin! Alkoholi, hyvä mieli ja Doors! Tiukempiin en lähde.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Halpa punaviini, Sandels-tölkit ja edullinen brandy perjantai-iltana, lauantaiyönä. Nyt pitää skarpata eikä ruveta kuuntelemaan mitään hyvää musiikkia, koska tänään pitäisi mm. siivota pikkulintujen riemuksi muutama linnunpönttö.
Ihan vähän taidan John Hiattia kuunnella yömyssyksi eli hyv yöt kaikille. Toivottavasti en palaa linjalle.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Täälllä! Baarista kotona.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ota iltalääkkeet oluen kanssa. Byyttaa. Ota uudet lääkkeet veden kanssa. Mene sänkyyn.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös