Peliesitykset kaudella 2016–2017

  • 217 934
  • 1 511

Elkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Teepeeäs
Näitä tilastoja ja jos ja jos juttuja on turha enää jauhaa vaan keskittyä ensi kauteen. Pitsit elokuussa antaa merkkejä Virran Lukosta. Olen varma, että vuoden kuluttua ollaan neljän joukossa kun playoffiit alkaa.
 

jäähy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, St.Louis Blues
Näitä tilastoja ja jos ja jos juttuja on turha enää jauhaa vaan keskittyä ensi kauteen. Pitsit elokuussa antaa merkkejä Virran Lukosta. Olen varma, että vuoden kuluttua ollaan neljän joukossa kun playoffiit alkaa.

Itse ei ihan noin positiivisesti vielä pysty miettimään, oma näkemys on että mitään pikavoittoja ei ole luvassa vaan pelisysteemin sisäänajoa sijoituksenkin uhalla.
Täytyy myös toivoa että ens kausi olisi pääosin loukkaantumis vapaa.. koska viimeksi?

Ehkä tärkeintä olisi ettei Virtaa kengitä pois missään vaiheessa. Se tie on jo nähty.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Täytyy myös toivoa että ens kausi olisi pääosin loukkaantumis vapaa.. koska viimeksi?
No tämä kausi ei kaatunut loukkaantumisiin. Niskala, Saarela ja Pitkänen olivat välillä pois, mutta ei niin pitkään tai useasti, että homma niihin loukkantumisiin olisi kussut. Toki myös Tukonen vemppasi "normaalisti", mutta sekin oli jo etukäteen arvattavissa, paitsi joukkueen kasaamisesta vastanneilla herroilla.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Ensi kaudesta veikkaan loistavaa lähtöä, joka hiipuu joulun tietämillä ja loppukausi on surkeaa. Sijoitus runkosarjassa 9-12.

En tiedä mihin mutuni perustuu mutta toivottavasti olen tässäkin asiassa totaalisen väärässä.
 

jäähy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, St.Louis Blues
No tämä kausi ei kaatunut loukkaantumisiin. Niskala, Saarela ja Pitkänen olivat välillä pois, mutta ei niin pitkään tai useasti, että homma niihin loukkantumisiin olisi kussut. Toki myös Tukonen vemppasi "normaalisti", mutta sekin oli jo etukäteen arvattavissa, paitsi joukkueen kasaamisesta vastanneilla herroilla.

Niinno, onhan tossa kuitenkin kahden kentällisen maalintekijät ja paras pakki, toivottavasti ens kauden Tukosen stuntti on varma kaveri joka osaa laittaa laatan pussiin.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niinno, onhan tossa kuitenkin kahden kentällisen maalintekijät ja paras pakki, toivottavasti ens kauden Tukosen stuntti on varma kaveri joka osaa laittaa laatan pussiin.
Niskala oli poissa n. 20 peliä, Saarela n. 10+ peliä ja Pitkänen alle 10 peliä. Tukonen nyt on oma surullinen tarinansa. Lisäksi Vahalahti pelasi käsi murtuneena ja Niskala taisi olla pelaamissaankin peleissä enemmän tai vähemmän hajalla. Onhan tuossa joukkueen rakenteen kannalta pahoja poissaoloja kun tulosyksiköistä kolme jätkää missaa sen n. 70 peliä, mutta ei Saarela esimerkiksi ehjänäkään olis tuon enempää montaa peliä pelannut, vaan suurella todennäköisyydellä syksyllä olisi ollut leireillä pidempään. Niskalan loukkaantumiset olivat mun mielestä ainoat, jotka tulivat ns. puskista. Suurella riskillä kasatut tulosyksiköt ja alempien ketjujen kokemattomuus ja kädettömyys, liian kevyt puolustus ja viisikkopelaaminen mun mielestä olivat kuitenkin ne suurimmat syyt, miksi Lukon kausi päättyi Maanantaina. Ei nuo loukkaantumiset, varsinkin kun vertaa muiden joukkueiden vastaaviin.

Mutjoo, tää on vaan yks mielipide.
 

senilix

Jäsen
Liigan tilastoja muusta syystä katsellessani pisti silmään mielenkiintoinen yksityiskohta. Puolustajista ainoa plussalle päätynyt oli Ellerby +2 ja hyökkääjistä Friberg +5. Kaikki muut enemmän tai vähemmän miinuksella.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Taitaa se +/- tilasto sittenkin kertoa jotain.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Liigan tilastoja muusta syystä katsellessani pisti silmään mielenkiintoinen yksityiskohta. Puolustajista ainoa plussalle päätynyt oli Ellerby +2 ja hyökkääjistä Friberg +5. Kaikki muut enemmän tai vähemmän miinuksella.
Toisaalta kumpikaan ei pelannut silloin kun Lukko oli paskimmillaan, ts alkukaudesta Vuoren aikaan. Toki voi pohtia kumpi on muna ja kumpi kana. Esim Vahalahtikin olisi plussalla jos syys- ja lokakuun jättää pois.
Kuriositeettina Roni Ahosella olisi +11, jos tammikuun jättää pois. Tammikuussa siis -12. Eikö Ronille sovi tipaton, vai mitä helvettiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös