Jokerien pääsylippujen varaussysteemi

  • 1 167 054
  • 5 746

Jody Ejaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Okei, no toi tietysti tuo lisäinfoa ja sekoitti ainakin mun ajatuksia aiheesta entisestään :D Eli varmaan paras unohtaa mitä kirjoitin. Mä jotenkin käsitin että lippu/liput olisi ollut vain yleisesti tuonne ravintolaan ilman paikkatietoja, mun piikkiin.

Eli kyllähän sulla sitten pitäisi olla täysi oikeus tuohon pöytään kun olet nimenomaan sen varannut ja maksanut. Tai sitten ne varmaan saa osoittaa paikan päällä vähintään yhtä hyvät mestat mukisematta.

Mene ja tiedä, sanoi Matti Kyllönen.


Tein muuten sellaisenkin mielenkiintoisen huomion lippuja ostettaessa, että kun valitsi aluksi halvimman luokan paikat (12.5e) lman manuaalista paikkavalintaa, se tarjosi ensimmäisenä juuri näitä Silver Star Cafen paikkoja. Tämä oli tyyliin 5 minuuttia sen jälkeen, kun veikkauksen Facebook postaus ennakkomyynnistä oli tullut julkiseksi. Ja siellä tosiaan oli muutama lippu jo mennyt ravintolaan.
Eli voi olla, että muutama muukin saa nyt nimetyt ravintolapaikat tietämättään.

Vippiläiset voidaan sijoittaa vaikka paikattomaan nyt, ja tanssitytöt voi tuoda pukumiehille pizza-slicet pepsin kera erätauolla.
 

mutina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Fife Flyers
Bugia siellä on muutenkin ollut, esimerkiksi eiliseen otteluun olivat lastenliput ovella yht'äkkiä 7e, ja myyjät soitteli hinnasta hädässä jonnekin suuntaan.
 

Jody Ejaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Update liittyen Silver Star Cafe - caseen:

Lippupiste / Jokerit pisti sähköpostia aamulla, että verkkokaupassa oli kuin olikin ollut eilen bugia tms. eilen (ja tästä syystä tuonne VIP-paikoille pystyi ostamaan lippuja). Eli kuten jotkut jo arvelikin, tuonne ei ilmeisesti pitäisi pystyä ostamaan lippuja muuten kuin VIP-palveluna.

Hyvittivät uudet paikat alakatsomosta hyvästä sijainnista. Hinnankin puolestakin säästin mielestäni loppujen lopuksi n. puolet, jos olisin ostanut nämä neljä lippua oikeasti näiltä paikoilta. Ammattimaista palvelua ko. tahoilta!
 
Viimeksi muokattu:

spede1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
lauantain CSKA-matsiin fanipäätyyn (poislukien paikaton) katsomoihin 101-106 jäljellä noin 40 lippua. En olisi uskonut että näin nopeasti liput menee, loistavaa aktiivisuutta faneilta.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
lauantain CSKA-matsiin fanipäätyyn (poislukien paikaton) katsomoihin 101-106 jäljellä noin 40 lippua. En olisi uskonut että näin nopeasti liput menee, loistavaa aktiivisuutta faneilta.

Varmasti lippuja on mennyt kovasti kaupaksi, mutta suurinosa lienee kausikorttilaisten varauksia ja ostoja. Esim oma ja monen frendin paikka on varattuna meille vaikka emme playoffkausaria (vielä) olla maksetukaan. Varaukset todennäköisesti raukeavat alkuviikon aikana ja lippuja saanee hyvin myös kyseisiin katsomoihin.
 

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit
Kausarien eräpäivä meni jo ajat sitten.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kausarien eräpäivä meni jo ajat sitten.

Meni joo, mutta eipä ne siltikään noita lunastamattomia kausaripaikkoja yleiseen myyntiin laita kun vasta pari päivää ennen playoffien alkua.
 

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit
Meni joo, mutta eipä ne siltikään noita lunastamattomia kausaripaikkoja yleiseen myyntiin laita kun vasta pari päivää ennen playoffien alkua.
Tuopa olikin aivan uutta faktaa. Olen siis turhaan vuosikymmenet maksellu JO eräpäivänä, hyvä tietää jatkossa.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Tuopa olikin aivan uutta faktaa. Olen siis turhaan vuosikymmenet maksellu JO eräpäivänä, hyvä tietää jatkossa.


Tämä fakta siis omien kokemusten pohjalta, joka vuosi sitä playoffkortin ostoa on pantattu aina kevään kynnykselle saakka ja aina on oma paikka ollut odottamassa tyhjänä. Jos käytänkö onkin täksi vuodeksi muuttunut, niin sitten jäädään rannalle ruikuttamaan.

Mutu tuntumalta voisin heittää, että tuskin playoffkortteja ihan hirveitä määriä on myyty. Huonot kokemukset kompensaatiosta ja tämän kauden huono menestys heikentänee korttien myyntiä jonkun verran.
 

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juu, ei purkaudu kausikorttivaraukset vielä eräpäivänä. Itse soitin toimistolle perjantaina (laskun eräpäivä 2.2 tms) ja hyvin pystyi maksamaan vielä samalla laskulla.
 

JaSa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks
Juu, ei purkaudu kausikorttivaraukset vielä eräpäivänä. Itse soitin toimistolle perjantaina (laskun eräpäivä 2.2 tms) ja hyvin pystyi maksamaan vielä samalla laskulla.

Komppaan tätä. Itsekin soittelin perjantaina toimistolle ja nätisti oli vielä paikka varattuna. Lasku oli vielä tallessa, joten maksu onnistui nätisti.
 

JaSa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks
Komppaan tätä. Itsekin soittelin perjantaina toimistolle ja nätisti oli vielä paikka varattuna. Lasku oli vielä tallessa, joten maksu onnistui nätisti.

Pitäsköhän sitä pikku hiljaa huolestua kun korttia ei ole vielä tullut? Toivottavasti tulee huomenna tai joutuu alkaa vetämään kaniineja hatusta.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Miltäs lauantain myynti näyttä? Paljonko on lippuja osapuilleen myyty?
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Huomiseen peliin vielä järkyttävän paljon lippuja jäljellä, kymmenen tuhattakin jää haaveeksi jos ei ihmettä tapahdu! Vaikka Jokerit on hävinnyt kaksi ekaa peliä, se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että Jokerimielisillä olisi syytä jäädä kotiin. Taistelu ei ole ohi, joten nyt jumalauta sinne hallille antamaan tukeaan ja ääntänsä tolle jengille joka henki hieverissä taistelee isoja poikia vastaan. Jos tämä taistelu hävitään, niin seuraavia isoja pelejä joudumme odottelemaan jälleen vähintään vuoden verran! Lauantai ja huippuottelu, miksi sinä siellä ruudun takana jäisit kotiin?! Hallille perkele!
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaikka Jokerit on hävinnyt kaksi ekaa peliä, se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että Jokerimielisillä olisi syytä jäädä kotiin.

Lauantai ja huippuottelu, miksi sinä siellä ruudun takana jäisit kotiin?! Hallille perkele!

Kaksi häviötä ei toki ole syy jäädä kotiin. Johan sitä tuli runkosarjassa tuettua joukkuetta kausikortin hinnalla vaikka kävin ehkä 4-5 peliä katsomassa. Eiköhän se riitä tän kauden tukemisista.

Hallille palailen kun joukkue, valmennus ja johto näyttää siltä, että niitä kiinnostaisi peli ja menestyminen. Jos ei niistä kiinnostus näy ulospäin, niin miksipä minustakaan pitäisi? Käytän mielummin ajan ja rahat parempaan viihteeseen sitä odotellessa. Viasatilta saatan katsella pelin, jos sattuu kotona olemaan.
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
Itse olen paikanpäälle menossa sekä huomenna että maanantaina, mutta ymmärrän täysin niitäkin joita ei nappaa. Esitykset ovat olleet virkamiesmäistä, halutonta skeidaa koko kauden, joten mihin se siitä yhtäkkiä muuttuisi. Vielä kun joukkueen kapteeni ja tärkein pelaaja hölmöili itselleen pelikiellon, on huomenna ainekset kaikkien aikojen perseraiskaukseen. Ei sellaista kaikki halua tulla katsomaan.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Hallille palailen kun joukkue, valmennus ja johto näyttää siltä, että niitä kiinnostaisi peli ja menestyminen. Jos ei niistä kiinnostus näy ulospäin, niin miksipä minustakaan pitäisi? Käytän mielummin ajan ja rahat parempaan viihteeseen sitä odotellessa. Viasatilta saatan katsella pelin, jos sattuu kotona olemaan.

Eilen Jokerijoukkue kyllä näytti siltä, että ansaitsee kyllä kaiken tukensa kotiyleisöltä. Sitä kumia syötiin niin perkeleesti ja puolustussuuntaan jokainen näytti siltä, että aitoa halua voittaa pelejä on. Asia erikseen on se, että jos vastustaja vain yksinkertaisesti on vahvempi ja taitavampi. Ja hei ihan varmasti se kotiyleisön antama tuki tuo Jokeripelaajille muutaman pykälän lisää buustia jolla mahdollisesti jopa käännetään ottelu meidän hyväksi.

Vaikka Jokerijohto, valmentajia ja pelaajia myöten on enemmän tai vähemmän flopannut niin siitä huolimatta kaikki aidolla Jokerisydämellä varustetut tulkaa paikalle. Teitä tarvitaan! On niin suomalaista ajatella, että tullaan paikalle kun pärjätään ja jos ei niin ei kiinnosta. Joten @McMulligan satsaa se parikymppiä huomiseen peliin ja anna äänesi kuulua!
 

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokerit pelasi noin 25/30 runkosarjan kotipeliään niin väliinpitämättömästi, etten ollenkaan ihmettele huonoa lipunmyyntiä. Itsellä toki playoff-kausari, koska olen tyhmä ja sinisilmäinen fani.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@KuumaaKamaa Toi on ihan hienoa asennoitumista ja siitä pisteet! Mut mua ei kyllä huomenna saa silti millään hallille, vaan lähden kokeilemaan miltä näyttää, kun iso joukko trikoopukuja suksii vittuun Lahdessa. Kyllä tän kauden pelit paikan päällä on jo tullut katsottua omasta puolesta, mutta tottakai sitä silti voittoa ja menestystä toivoo Jokereille.
 

MR8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Klubi, Kallion Voima
Tällä hetkellä näyttää siltä, että huomenna on viimeinen matsi paikan päällä noin puoleen vuoteen joten täys mylly päälle. Odotan joukkueelta kauden parasta peliä ja sitä, että jokainen paitaa kantava jättää kaikkensa jäälle. Jos tämä toteutuu, lopputulos on minulle yhdentekevä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös