Jatkoaika DiRT Rally –liiga (PC)

  • 5 662
  • 57

Cocktus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, HPK
Avasin oman ketjun tälle ralliliigalle, jotta ei floodata täyteen tuota yleisesti rallipeleillä tarkoitettua ketjua. Kausi 2 on nyt hieman yli puolessa välissä, mutta mukaan voi edelleen liittyä keskenkin kauden.

Rallit alkavat aina maanantaisin ja päättyy sunnuntaina. Erikoiskokeiden ja rallien määrä sekä ajettavat autot saattaa vaihdella kausien välillä.

Jatkoaika-Liiga | RaceNet Leagues | DiRT Rally - The official game site
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Pentele, Kreikka jäi kiireiden vuoksi ajamatta ja se nyt muutenkin on inhokkirallini koko pelissä. Montessa ei montaa kisailijaa näelmä ollut, joten varmat pisteet olisi pitänyt ottaa, mutta toisella pätkällä kajautin kaiteesta läpi ja Lancia rotkon pohjalle täysin idioottimaisesti(en ollut tietoinen että nuo kaiteet voivat hajotakin ja yritin vähän pitkäksi menneen neulansilmän pelastaa nojaamalla kaiteeseen, no perä edellä lennettiin syvyyksiin kuin Toivonen konsanaan)

Sarja on näelmä kärsinyt vähän osanottajapulaa, jos vielä kolmas kausi otetaan, niin olisiko syytä sallia shakedown ennen rallia, tietenkin seuraavaa rallia voi aina hinkata itsekseenkin ennen kuin lähtee online-eventiin, mutta ainakin itsellä vähän on jääneet ajomahdollisuudet heikoiksi joten tulee lähdettyä täysin kylmiltään aina ajamaan.
 

Cocktus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, HPK
Montessa sain näköjään ajella yksin. Viimeisellä EK:lla auto valui kuin hidastetussa elokuvassa sillan kaiteen yli ja ralli loppui siihen. Jostain syystä sain kuitenkin ajan tuosta ison aikasakon saattelemana. Tietääkö joku miten nuo säännöt menee kun oletin, että keskeytys on keskeytys ja that's it?

Nousin kaudella jo toiselle sijalle. Se on aika surullista sillä olen ollut myös kauden huonoin kuski. Kauden alussa näytti ihan hyvältä, mutta nyt on käynyt osallistujakato. Kyllä mä vielä kolmannen kauden pistän käyntiin ja koitan äheltää nuo shakedownit ja auton säädöt heti ekasta EK:sta lähtien kuntoon.
 

jamoooh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Jep montessa olin ajamassa yli minuutin kärkeen mutta viimeisellä eklla kanjoniin ja ulos.. ukkoja tarvitsisi kyllä lisää niin isompi mielenkiinto!
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Olen ainakin innokas osallistumaan tulevalle kaudelle, kuluva kausi meni vähän ohi kun ei oikean auton ratista ulkomailta oikein pystynyt osallistumaan.
 

Cocktus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, HPK
Kiitoksia kaikille kaudella 2 ajaneille. Ohessa tulokset.

Itse en päässyt mukaan viimeiseen ralliin sillä voipi olla, että mun ratti meni rikki. Kaikki muut napit toimii, mutta tietokone ei tunnista ratin kääntämistä. Täytyy vielä vähän selvitellä asiaa kun ehdin. Voi olla että se on vaan joku ajuriongelma.

Tämä ja ensi viikko todennäköisesti lomaillaan ja sen jälkeen alkaa kausi 3.
 

Liitteet

  • Screenshot_20160919-083253.png
    Screenshot_20160919-083253.png
    158 KB · kertaa luettu: 313

jamoooh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Kiitoksia kaikille kaudella 2 ajaneille. Ohessa tulokset.

Itse en päässyt mukaan viimeiseen ralliin sillä voipi olla, että mun ratti meni rikki. Kaikki muut napit toimii, mutta tietokone ei tunnista ratin kääntämistä. Täytyy vielä vähän selvitellä asiaa kun ehdin. Voi olla että se on vaan joku ajuriongelma.

Tämä ja ensi viikko todennäköisesti lomaillaan ja sen jälkeen alkaa kausi 3.
Kivat skabailut oli kyllä mutta joudun lainaratin palauttamaan niin jäänee kausi 3 välistä ellei innostu ohjaimella pelaamaan.

Kiitokset mukana olijoille!
 

Cocktus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, HPK
Pystyykö joku ottamaan vastuun tulevan kauden järjestämisestä? Mä en vaan saa mun rattia toimimaan ja en haluaisi sen takia ainakaan ihan heti asentaa käyttöjärjestelmää uusiksi.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Uppailaan vähän tätä ketjua kun joku tuolla ps4 puolella kyseli tästä sarjasta, pistäkää joku pystyyn uudestaan niin pääsette ajalemaan :D
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Joo'o. Jos innokkaita pelaajia on PC-puolella niin pistäkää pystyyn vaan.

T. voisin osallistua sarjaan... olen hyvä haastamaan muita... (siinä kuinka usein saa auton kipattua yhden pätkän aikana :D )

e: löysinpäs vaan moisen. Mukana ollaan aiheuttamassa yleisölle nostotalkoita
 
Viimeksi muokattu:

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Mietin täs et laitanko rallicross-kauden itse pystyyn? Vai onko innokkaita moiseen?

Jonkinsortin huvittelukaudenkin tuos väsäsin. Jos kiinnostaa liittyä niin privaa vaan. Osallistumisaikaa kaikkiin kisoihin on 1kk verran.
 

jamoooh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Mietin täs et laitanko rallicross-kauden itse pystyyn? Vai onko innokkaita moiseen?

Jonkinsortin huvittelukaudenkin tuos väsäsin. Jos kiinnostaa liittyä niin privaa vaan. Osallistumisaikaa kaikkiin kisoihin on 1kk verran.
Kyllähän noita voisi ajella! Laittelen privaa tuosta kaudesta
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Kaikki kiinnostaa. Rallicrossia en olekaan Dirtissä vielä ajellut, mutta miksei.
 

Cocktus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, HPK
Mulla on edelleen ongelmia sen Logitechin rattiohjelmiston kanssa, joten mä joudun valitettavasti jääväämään itseni ulos kauden järkkämisestä. Toivottavasti saatte homman pyörimään jälleen. Toi Rallicross on kyllä ihan hauskaa myös.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Mulla on edelleen ongelmia sen Logitechin rattiohjelmiston kanssa, joten mä joudun valitettavasti jääväämään itseni ulos kauden järkkämisestä. Toivottavasti saatte homman pyörimään jälleen. Toi Rallicross on kyllä ihan hauskaa myös.

Mulla oli samaa probleemaa (taas, loppukesästä asti), äskettäin pari kertaa poistin kaiken ja asensin uudestaan niin sain profilerin taas pelittämään.

Toivottavasti saadaan taas jotkin kahinat käyntiin, viimeksi tuli taas oikeat rallit sotkemaan osallistumisaikatauluja omalta osalta ja sitten alkoi taas logitechin softapuoli vittuilemaan, nyt olisi aika pätevä hetki lähteä taas ajamaan autoa lepikkoon ja antaa mestaruuksien lipsua käsistä.
 

Cocktus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, HPK
Mulla oli samaa probleemaa (taas, loppukesästä asti), äskettäin pari kertaa poistin kaiken ja asensin uudestaan niin sain profilerin taas pelittämään.

Mä oon poistanut ja asentanut varmaan sata kertaa ja koko softa ei edes suostu käynnistyyn. Oon putsannut rekisterit ja poistanut kaikki jäljelle jääneet kansiot ja silti ei tulosta. Raskasta on tämä elämä.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Mä oon poistanut ja asentanut varmaan sata kertaa ja koko softa ei edes suostu käynnistyyn. Oon putsannut rekisterit ja poistanut kaikki jäljelle jääneet kansiot ja silti ei tulosta. Raskasta on tämä elämä.

No perkele. Auttaisin jos osaisin. En muista mitä kikkailin, että sain sen lopulta toisella asennuskerralla toimimaan. Oikeaan aikaan virrat päälle rattiin yms, mutta lopputulema onnistumisesta huolimatta tiivistyy loppukaneettiisi - Raskasta on tämä elämä.

Toivotaan, että saat homman vielä toimimaan.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Itselläni tuo Logitechin softa on nyt kesän jälkeen lopettanut vittuilemisen, mutta en kyllä osaa sanoa miksi.
 

jamoooh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Ilmeisesti kukaan ei ole vielä tuohon @Captain Slow in kauteen teitä käynyt putsailemassa, joten eikun tuumasta toimeen!

E. jaha, toisessa mutkassa sierra vähän penkan päälle ja keskeytys vaikka ajamalla sieltä sen olisi saanut pois. Eipä siinä.
 
Viimeksi muokattu:

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
E. jaha, toisessa mutkassa sierra vähän penkan päälle ja keskeytys vaikka ajamalla sieltä sen olisi saanut pois. Eipä siinä.
Tervetuloa kerhoon. Manta lipsahti samalla lailla. Nyt ois helppoja pisteitä tiedossa. Sokea mummo Paraisilta sais perus kauppareissuvauhdillaan hyvät pisteet.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Hahah, no katellaanpa ens viikolla :D miten se rallicross?
Pistän pystyyn jossainvaiheessa, JA-Rallicrossin nimellä. Jos nää rallitkin menee näin hyvin niin katotaas sitten rallicrossin laita.

E: Hiinä: JA-Rallicross | RaceNet Leagues | DiRT Rally - The official game site

Teeervetuloaa Helvettiin sanois Vaasan Sportin kannattajat. Ekana kisana Norjan Hell. Sitten on svenssoneitten rataa, brittirataa junnumuodossa ja kokonaisena ja kiertoajelu takaisin aloituspisteeseen.

Ja niinjoo @jamoooh , seur ralli tosiaan alkaa jo 2pv päästä.
 
Viimeksi muokattu:

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Tervetuloa kerhoon. Manta lipsahti samalla lailla. Nyt ois helppoja pisteitä tiedossa. Sokea mummo Paraisilta sais perus kauppareissuvauhdillaan hyvät pisteet.

Sain Sierran maaliin asti, ihme kyllä. Kolmospätkä oli sitten ihan yhtä helvettiä, siellä oltiin 30cm päässä keskeytyksestä kiikkumassa Fordin kanssa kaiteen päällä, mutta kauhealla joululla selvittiin ehjin nahoin. Vaikea ralli, mutta yrityksestä huolimatta maaliviivan yli ehjänä perille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös