Pelicansin sairastupa 2016–2017

  • 129 111
  • 479

Veijo Esso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eri versiot Reippaasta ja Pelicans
Nytkö se Leimun selkä petti? Aiemmin oli kokoonpanoon merkitty 7. pakiksi Leimu, nyt siellä komeilee Hovisen pärstä.
Käsittääkseni Lepalla on normi flunssaa/muuta vastaavaa. Pelaaminen tässä ottelussa oli epävarmaa jo pari päivää sitten.
 
Viimeksi muokattu:

bastor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Poulsenilta eilen twiitti: "Viisi tikkiä, etuhampaat heiluu mutta huomenna takasin kaukalossa."
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Onko Pöyhönen telekalla, kun ei ole tänäänkään kokoonpanossa?
 

aatelisode

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Skellefteå, Capitals, Erik Karlsson
Luttisen kanssa möyhysivät toisessa erässä laidan lähellä, mitään varsinaista osumaa siinä ei näyttänyt tulevan. Olisiko sitten joku pieni tärsky tullut. Toivottavasti on pelikunnossa jo seuraavassa pelissä.
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
HIFK pelaajan käsi (joku osa) osui ainakin Kousaa päin näköä kamppailutilanteessa, epäilen tuota syyksi.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Siikosen kanssa puhuin eilen, ja kertoi että lähiviikot kertoo loppukauden tuleman.

Itse olin ymmälläni, kun kertoi ettei ole päässyt jäälle vielä LUISTELEMAAN. Miten se käsi siihen vaikuttaa? Taitaa olla jotain muutakin siis klesana.
 

sokeritauti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Siikosen kanssa puhuin eilen, ja kertoi että lähiviikot kertoo loppukauden tuleman.

Itse olin ymmälläni, kun kertoi ettei ole päässyt jäälle vielä LUISTELEMAAN. Miten se käsi siihen vaikuttaa? Taitaa olla jotain muutakin siis klesana.

Höntsäili kyllä jo yli kk sit maila kädessä (ei luistimilla) ja olin aivan varma et kohta palaa mut ei näköjää.
 

Calé

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eli sentterikaupoille tässä olisi mielellään mentävä. Ei riitä Hodgman - Tyrväinen - Björninen - Heino - Elimäki. Noista jos vaikka Tyrväinen tai Björninen loukkaantuu niin ei hyvä heilu.
 
Viimeksi muokattu:

LKKK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onko Manen eilisestä tilanteesta kellään kättä pidempää? Ei mielestäni pelannut sen tärskyn jälkeen, kun Leimuakin piti roikottaa 5vs5 pelissä hetkittäin.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mitä Manelle edes kävi siinä tilanteessa? Se uusinta meni niin nopeasti ohi.

Tömähti selkä edellä siihen laitaan ja olisiko myös lyödyt päänsä myös laitaan aika kovaa. Näytti "ottavan lukua" sen verran, että aivotärähdystä veikkailen.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hodgmanilta poistettiin viime kuun lopussa kipsi kädestä. Onko kellään tietoa että kauan tuossa kuntouttamisessa menee? Ennuste oli n. 6 viikkoa joten jos kaikki menee nappiin niin häntä voi ilmeisesti odotella takaisin parin viikon päästä jolloin pelataan HPK:ta, Tapparaa sekä Kärppiä vastaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös