Jukurit mediassa

  • 541 562
  • 2 344
Suosikkijoukkue
Jukurit, TML
Eli et sitten pystynyt perustelemaan syytöksiäsi millään lailla. Koko "hommalla" ilmeisesti tarkoitat koko organisaatiota?

Mm. Juniorityö, markkinointi, lipunmyynti, jäähalliuudistus ja liigajoukkue perustuu mielestäsi siis kyseenalaisen huumorin varaan.

Vai laajensitko ihan koko Mikkelin ylle? 112 Maukka... soita PIAN!
 

Miju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Eli et sitten pystynyt perustelemaan syytöksiäsi millään lailla. Koko "hommalla" ilmeisesti tarkoitat koko organisaatiota?

Mm. Juniorityö, markkinointi, lipunmyynti, jäähalliuudistus ja liigajoukkue perustuu mielestäsi siis kyseenalaisen huumorin varaan.

Vai laajensitko ihan koko Mikkelin ylle? 112 Maukka... soita PIAN!

Se on Karate Mauri, anna olla. Eihän häneltä tule kuin provoja. Turhaan tuohon on mukaan lähteä.
 

Andy-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Piitulaiselta vietiin natsat kuin armeijassa konsanaan eli vapautettiin kapteenistosta. Näin totesi joukkueen päävalmentaja Dufva illan lehdistötilaisuudessa. Jukurit ja joukkue reagoi kuin reagoikin yksilön emämunaukseen. Eteenpäin!
 

karate Mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HardCore Hooligan
Eli et sitten pystynyt perustelemaan syytöksiäsi millään lailla. Koko "hommalla" ilmeisesti tarkoitat koko organisaatiota?

Mm. Juniorityö, markkinointi, lipunmyynti, jäähalliuudistus ja liigajoukkue perustuu mielestäsi siis kyseenalaisen huumorin varaan.

Vai laajensitko ihan koko Mikkelin ylle? 112 Maukka... soita PIAN!

Ymmärtäjät ymmärtää ja kyllä tässä puhuttiin ihan edustusjoukkueesta ja mm. sen ottelutapahtumaan liittyvistä asioista. Teidän juniorityö on tässä uhrin asemassa; vähäinenkin hyvä mitä ovat aikaiseksi saaneet meni taas romukoppaan, kun perheenpienimpien harrastukseksi valikoituu edelleen jääpallo jatkossakin, eihän kukaan lastaan laita tuollaista kielenkäyttöä opettelemaan.

Harmi että täällä niin moni mikkeliläisfani joutuu tunnekuohun valtaan, kun minä pyrin kirjoituksillani parantamaan mikkeliläistä jääkiekkokulttuuria.
 
Suosikkijoukkue
Jukurit, TML
Nyt Mauri yliarvioit kykysi. Oletko koskaan kuullut miksi sanotaan ihmisiä, jotka auliisti syyttelevät toisia kykenemättä perustelemaan sanomisiaan millään lailla?

Tyhjänpuhujiksi eli paskavatkaamoiksi. Saaks tähä laittaa hymiön..

Est sularus oth mithas. Täältä Pasilaan.
 
Muutaman tummaihoisen kaverini kanssa ehdin tästä asiasta lyhyesti keskustella ja he nauroivat lähinnä partaansa ja kyselivät missä menee idiotismin raja ja kuinka kouluttamattomia kiekkoilijoita Mikkelissä pelaa? Yksi Helsingissä asuva egyptiläinen kaverini sanoi, että HIFK:n kopissa tuollaista ei kuulisi ikinä sen perusteella mitä hän on keskustellut samassa talossa asuvan edarin pelaajan kanssa viimeisen kahden vuoden aikana.

Mikkeli, hävetkää nyt jumalauta! Ja pitäkää huoli, että tämä ei toistu.

Mulla on jotenkin sellainen usko tai muistikuva jostain että tää on joku liigapelaajien sisäpiiriläppä mikä alkoi jo ennen kuin Jukurit oli liigassa. En nyt mene varmaksi sanomaan kun en edes muista mistä tälläistä muistelen. Jos näin, niin silloin kai kysyt samat kysymykset koko liigan osalta?

e. olihan siitä tosiaan maininta tuossa Rantasen kirjoituksessakin. Mutta sehän nyt on selvää että ei se nyt niin paha ole silloin kun kyseessä on pelaajat kenen perseessä on kieli kilometrin syvällä. Mut hei jotku mikkelin landet pilaa koko kiekon!
 
Viimeksi muokattu:

kende

Jäsen
Suosikkijoukkue
sport
Huutonaurua eli 4D-maailmassa epäuskoista hymistelyä tälle saagalle. Arvasin, että löydän täältä ketjusta isoja itkujokia, mutta @karate Mauri kyllä valmisteli oikein suezinkanavat ilman sen enempiä patoja.

Huvittavan tekopyhää moralisointibeesausta Rantasen huudatukselle. Tämä toki vain oma mielipiteeni.

"Itse kitken kavereideni epäkorrektit huudahdukset tykkänään tai on ex-kamu"
(ulkoilutin olkikukkoo)

Hienoja, 100% aitoja ja humaaneja ihmisiä, ei voi kun katsoa ylöspäin ja kiittää, kun nyt puolustettu oikeushyvä saa mahdollisimman pienet lommot (ironinen marttyyrointi)

Ihan oikeasti, minulla ei tosiaan taida olla oikein edes lisättävää - Absurdi keissi. Uskomattoman kova triggeröintipotentiaali kyllä tuolla sanalla. Olisi taas tarvittu varmaankin tummaihoinen huikkija niin sosiologisin konstruktioin asiassa ei olisikaan ollut mitään kummempaa vikaa.

Asiaton ja varmasti mauton huudahdus, mutta mitä h******iä nuo kaikki vastuuryhmän laajentumiset yms. "TE ja varmasti myös TE MAHDOLLISTITTE TUOLLAISEN välinpitämättömällä mikkeliläisilmapiirillä" yadayada.

Piitulaiselle ja Jukureille tsempit. Isossa kuvassa toiminta ollut viihdyttävää.
 

NatKingCole

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avoin kilpailu
Savonlinnalaiset pelaajat kyllä kelpaavat Jukureihin, mutta sitten kun jotain tällaista tapahtuu, niin aletaan syyttää tilanteesta savonlinnalaisuutta. Olisiko kuitenkin niin että viestintävastaavan olisi ollut syytä tutustua pukukoppielämään hieman pidempään ennen kuin menee kameransa kanssa sinne töhöilemään? Tai ottakaa jatkossa vain omia hyvätapaisia jukurikasvatteja joukkueeseen niin ei käy tällaista vahinkoa enää. Pärjäätte sitten ihan hyvin siellä suomisarjassa.

Operaatio Troija suoritettu?
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikös tuo nyt ole aika tyypillistä pukukoppipuhetta? Lätkäpiireissä kaikki eivät ole penaalin terävimpiä kyniä, ja kopissa liikkuu vaikka millaista vitsiä - tuo oli aika lievä ja ilman mitään kohuja kukaan ei olisi tuota enää seuraavana päivänä muistanut. Rantaselta raukkamainen ulostulo, jos on todells olevinaan kiekkomies. Pukukopista ei koskaan tulee mitään poliittisesti korrektia paikkaa, tai jos tulee, niin se ei ole oikeiden (tyhmien) kiekkoilijoiden koppi. Olen sitä mieltä, ettei pukukoppiin pitäisi viedä kameroita milloinkaan, paitsi korkeintaan mestaruuden jälkeen.
 

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Eikös tuo nyt ole aika tyypillistä pukukoppipuhetta? Lätkäpiireissä kaikki eivät ole penaalin terävimpiä kyniä, ja kopissa liikkuu vaikka millaista vitsiä - tuo oli aika lievä ja ilman mitään kohuja kukaan ei olisi tuota enää seuraavana päivänä muistanut. Rantaselta raukkamainen ulostulo, jos on todells olevinaan kiekkomies. Pukukopista ei koskaan tulee mitään poliittisesti korrektia paikkaa, tai jos tulee, niin se ei ole oikeiden (tyhmien) kiekkoilijoiden koppi. Olen sitä mieltä, ettei pukukoppiin pitäisi viedä kameroita milloinkaan, paitsi korkeintaan mestaruuden jälkeen.
Mielestäni ei tässä ole kyse mistään pukukoppipuheesta. Itsekin siellä olleena jutut liittyvät asioihin jotka eivät liity pelaajan etniseen tai ns itsestä riippumattomiin asioihin.

Homovitsejäkään ei kukaan enää jaksa heittää.

Tuo huudahdus kuulostaa jonkun tummaihoisen Jukurifanin korvaan samalta kun jollain olisi kehitysvammainen sisko josta joukkue heittää läppää.

Lisäksi vaikka olisi tuota mieltä niin vitun tyhmä saa olla että sen huutaa ääneen. Hönössä suurin osa ei mieti selvästi, mutta aina ihmetyttää miten oletettavasti selvinpäin oleva tuollein hölmöilee.

Toki hyvä että joku sanoo mitä ajattelee ja suomen paskamedia nyt liioittelee kaikkea mikä ei ole jargonia.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mielestäni ei tässä ole kyse mistään pukukoppipuheesta. Itsekin siellä olleena jutut liittyvät asioihin jotka eivät liity pelaajan etniseen tai ns itsestä riippumattomiin asioihin.

Homovitsejäkään ei kukaan enää jaksa heittää.

Tuo huudahdus kuulostaa jonkun tummaihoisen Jukurifanin korvaan samalta kun jollain olisi kehitysvammainen sisko josta joukkue heittää läppää.

Lisäksi vaikka olisi tuota mieltä niin vitun tyhmä saa olla että sen huutaa ääneen. Hönössä suurin osa ei mieti selvästi, mutta aina ihmetyttää miten oletettavasti selvinpäin oleva tuollein hölmöilee.

Mun mielestä tässä on nyt se ero, että tuolla n**h:lla ei tarkoitettu ketään, vai tarkoitettiinko? Jos tarkoitettiin, niin sittenhän tuo oli todella loukkaava setti ja muutan tietysti mielipidettäni asiasta.

Homottelu oli hyvä nosto, että se on varmaan vieläkin aika yleinen haukkumasana pukukoppipuheessa. Typerää, mutta jääköön senkin säännöstely joukkueen sisäiseksi asiaksi, eikä yhteiskunnan mietittäväksi (ei siis kameroita koppiin).
 

charlieglide

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Melkoinen soppa yhdestä sanasta saatu aikaan. Ehkä tulevaisuudessa ollaan sellaisessa mallissa että kiellettyjen sanojen ajatteleminenkin tuottaa rangaistuksena sähköshokin automaattisesti, vihapuhepoliisin kolkuttaessa ovelle ja tutkimassa nettikirjoitteluasi.

Kaikenlainen yliampuva jeesustelu ja hysteria yhden sanan takia on typerää. Minulle riitti Jukureiden pahoittelu ja Piitulaisen saama nuhtelu mediavastaavalta. Case closed.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Jukureiden ‘heimotarina’ ei ole totta

Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala Jukurit ja Jesper rauhaan.
Nyt voisi ihan perustellusti tuota Sihvosen kirjoitusta kommentoida englanninkielisellä fraasilla "No shit, Sherlock?". Totta kai nousu ja etenkin ensimmäinen liigakausi (sekä siihen valmistautuminen) on tuotteistettu ja päämäärä on ilmiselvästi tuoda tiimiä maksimaalisesti (paikallis)yleisön naamalle, jopa toiston ja kyllästymisen (jota ei onneksi ole vielä tapahtunut) riskiä uhmaamalla. Hallille hamuittu yleisö (joka on pääsääntöisesti alueen asukkaita) yritetään sitouttaa tiimiin pikatahtia, koska yksinkertaisesti omalla painollaan ei yleisömäärämuutosta mestikseen verrattuna olisi tapahtunut ja budjetoitu, nykyisestä reilu tuhat/ottelu, yleisömääräkin olisi uskoakseni ollut helvetin hankalaa tavoittaa.

Itsekin olen sitä mieltä että pukukoppiin ei tarvitsisi mennä tekemään suoria lähetyksiä, vaikka toisaalta ymmärrän täysin mitä tuolla haetaan. Hirveän usein kannattajat puhuvat "meistä" ja "meidän tiimistä" tarkoittaessaan joukkuetta johon ei kuitenkaan kuulu mitenkään muuten kuin yhden pienrahoittajan ominaisuudessa ja tässä Jukurien markkinointipuoli pyrkii tuomaan tuota yhteisöllisyyden kokemusta todellisemmaksi kannattajille. Itse asiassa pidän ihmeenä että Jukurit on yleensäkin ensimmäinen joka tähän on turvautunut, mutta selityksenä on todennäköisesti juuri tuo helvetillinen haaste saada mestisaikojen yleisömäärä vähintään tuplattua heti ensimmäisellä liigakaudella. Toki tiedän että tästä tulee vasta-argumentteja tyyliin ettei Jukureita sitten olisi koskaan pitänyt edes Liigaan nostaa kun ei kerta ole niin innokasta yleisöä että tulisi tuhatmäärin hallille vaikka tarjonta olisi kylmää lihistä, lämmintä kalijaa ja paskaa palvelua, höytettynä yrmyllä viestinnällä josta paistaa läpi "antakaa rahat mutta pysykää kaukana meidän tieltä", mutta omalta puoleltani olen sitä mieltä että nykyinen tilanne on kuitenkin (ainakin Jukureille kannattajineen) aiempaa parempi.
 

paraspelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Valitettavasti Petteri on kokolailla oikeassa. Kun tekstin oikein lukee ja oivaltaa, Petteri on erittäinkin oikeassa.

Sikäli joudun itsekin hieman häpeämään. Olen antanut hiljaisen hyväksynnän Jukurien kyseenalaisille toimille brändäämisen ja markkinoinnin saralla, vaikka samalla olen aina henkilökohtaisesti vastustanut urheiluseuran urheilupuolen ja markkinointipuolen sekoittumista. Tommi Kerttulalla oli näissä selkeät arvot. Huippu-urheilu on huippu-urheilua, markkinointi ja muu pelleily erikseen.

Sihvonen olikin itseasiassa väärässä siinä, kun kuvitteli, että viimeisenä Risto Dufva hyväksyisi tällaista. Päinvastoin, Dufva on juuri sellainen seurajohtaja, joka tekee markkinoinnin eteen mitä tahansa - jopa urheilun kustannuksella.

@Wiljami hyviä pointteja ja on aivan itsestäänselvää että brändäämistä ja yhteisön lujittamista täytyy kiihdyttää entisestään, mutta silti annan nyt statementini: ulkopuolisten ei tarvitse nähdä joukkueen pukukoppiin.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
...
Sihvonen olikin itseasiassa väärässä siinä, kun kuvitteli, että viimeisenä Risto Dufva hyväksyisi tällaista. Päinvastoin, Dufva on juuri sellainen seurajohtaja, joka tekee markkinoinnin eteen mitä tahansa - jopa urheilun kustannuksella.

@Wiljami hyviä pointteja ja on aivan itsestäänselvää että brändäämistä ja yhteisön lujittamista täytyy kiihdyttää entisestään, mutta silti annan nyt statementini: ulkopuolisten ei tarvitse nähdä joukkueen pukukoppiin.
Sihvonen on ilmeisesti tosiaan unohtanut esimerkiksi sen kuinka JYPissä pelasi hyökkäysketjullinen Jormakan veljeksiä. Tarjoaa kansalle leipää ja sirkushuveja.

Kuten kirjoitin, en itsekään kaipaa livekuvaa pukukopista. Zigizagirituaalinkin kanssa vähän niin ja näin, mutta toisaalta pelaajien riemu tarttuu kyllä siitä ja arvostan aitoa ilontunnetta mikä siitä välittyy. Ymmärrän kuitenkin syyt kameroiden viemisessä kulissien taakse ja olen valmis hyväksymään sen jos tapahtuu aidosti pelaajien suostumuksella ja jos tuota vaaditaan yhteisöllisyyden muodostamiseksi/lujittamiseksi. Yksi mikä on suhteellisen varmaa, niin livekuvaa tulee muutamasta pelistä jatkossa pelkästään sen takia että voidaan osoittaa miten käytös on saatu salonkikelpoiseksi (mikä on suoraan sanottuna aivan perseestä kun pukukoppi ei ole salonki ja tuollainen tunteiden tukahduttaminen saattaa näkyä tekemisessä myös jäällä).
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Onko näillä sihvosilla ja rantasilla oikeus tuottaa tälläistä paskaa julkisuuteen ilman, että mikään taho voi näihin puuttua? Kaksi itse itseään "lätkäjätkänä" pitävää julkisuuden hahmoa ovat etujoukoissa lyömässä lokaa koko lajin niskaan. Piitulaisen yksi adrealiiniryöpyssä voiton jälkeen päästämä möläytys on lastenleikkiä tämän skeidan rinnalla mitä nämä mätisäkit nettiin suoltavat. Millään muulla keinoin eivät enää ilmeisesti pääse otsikoihin?
 

paraspelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Onko näillä sihvosilla ja rantasilla oikeus tuottaa tälläistä paskaa julkisuuteen ilman, että mikään taho voi näihin puuttua? Kaksi itse itseään "lätkäjätkänä" pitävää julkisuuden hahmoa ovat etujoukoissa lyömässä lokaa koko lajin niskaan. Piitulaisen yksi adrealiiniryöpyssä voiton jälkeen päästämä möläytys on lastenleikkiä tämän skeidan rinnalla mitä nämä mätisäkit nettiin suoltavat. Millään muulla keinoin eivät enää ilmeisesti pääse otsikoihin?
Sihvonen on lätkäjätkä parhaasta päästä. Rantanen ei ole lätkäjätkä.

Mikä tuossa Sihvosen kirjoituksessa ei mielestäsi pidä paikkaansa? Hän ei ota kantaa Piitulaisen huutoon tai rasismiin, vaan siihen, että joukkuetta ja kannattajia ei tule sulauttaa toisiinsa. On asioita, jotka eivät kuulu kannattajille.

Olen ollut viime aikoina aistivinani, että pelaajia on alkanut merkittävässä määrin vituttaa kameroiden läsnäolo Jukurikopissa.
 

juurihoito

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO
Sikäli joudun itsekin hieman häpeämään. Olen antanut hiljaisen hyväksynnän Jukurien kyseenalaisille toimille brändäämisen ja markkinoinnin saralla, vaikka samalla olen aina henkilökohtaisesti vastustanut urheiluseuran urheilupuolen ja markkinointipuolen sekoittumista. Tommi Kerttulalla oli näissä selkeät arvot. Huippu-urheilu on huippu-urheilua, markkinointi ja muu pelleily erikseen.

Valitettavasti tämähän ei ole huippu-urheilua. Tämä on showta, viihdyke, sirkushuveja kansalle. Sitä on jääkiekko. Pidetään se huippu-urheilu ihan erillään tästä hommasta. Tässä showssa markkinointi, jääkiekko ja ottelutapahtuma nivoutuvat yhdeksi kokonaisuudeksi. Kaikki osa-alueet tässä hommassa ovat melkoilla yhtä tärkeitä, joten ei kannata vähätellä tätä "pelleilyä". Näillä niitä elämyksiä rakennetaan ja hyvin on onnistuttu.

Onko näillä sihvosilla ja rantasilla oikeus tuottaa tälläistä paskaa julkisuuteen ilman, että mikään taho voi näihin puuttua? Kaksi itse itseään "lätkäjätkänä" pitävää julkisuuden hahmoa ovat etujoukoissa lyömässä lokaa koko lajin niskaan. Piitulaisen yksi adrealiiniryöpyssä voiton jälkeen päästämä möläytys on lastenleikkiä tämän skeidan rinnalla mitä nämä mätisäkit nettiin suoltavat. Millään muulla keinoin eivät enää ilmeisesti pääse otsikoihin?
Täysin samaa mieltä näistä kahdesta idiootista. Melkoisia n* eiku klikkihuoria molemmat. Hävetkää saatana!
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Olen @paraspelaaja :n linjoilla tässä Rantanen vs. Sihvonen (sekä juttunsa) pohdinnassa. Noista huomaa kyllä kumpi on stereotyyppinen paskamedian klikkihuoraaja ja kumpi ihan oikeastikin joukkueurheilussa mukana ollut henkilö. Ensiksimainittu harrastaa stereotyyppistä jeesustelua maksimaalisten klikkien toivossa siinä missä jälkimmäinen pohtii (vieläpä ihan aiheellisesti) koko urheilun ja maksimaalisen markkinointiviestinnän yhdistämisen konseptia (joskin mielestäni hieman naiivisti, kuten ylempänä jo kirjoitin).

Ja kuten olen jo kirjoittanut, ymmärrän täysin Sihvosen näkökannan ja olen suurelta osin samaa mieltäkin siitä että urheilijoilla pitää olla ne omat paikat missä ollaan omalla porukalla ilman ulkopuolista presenssiä. Pelkään myös että tämä suuren yleisön edessä jatkuvasti oleminen voi käydä henkisesti hyvinkin raskaaksi pelaajille (keiden tulisi saada keskittyä pelkästään siihen mistä heille varsinaisesti maksetaan, eli peliin ja pelaamiseen). Ymmärrän kuitenkin täysin myös syyt, minkä takia joukkue on tuotu koko suuremman yhteisön tykö. Näin nopea jukkueen yhteisöllistäminen ei uskoakseni olisi mahdollista "perinteisin" keinoin, joissa kannattajat ja sidosryhmät ovat selkeämmin joukkueen ulkopuolisia tarkkailijoita, ilman selvempää (näkö)yhteyttä joukkueen sisäisempään tekemiseen ja olemiseen. Väitän että Jukureiden esimerkki innoittaa jatkossa monia muitakin urheilujoukkueita rakentamaan yhteisöllisyyttä tämänkaltaisin aktiivisin keinoin, sen sijaan että yhteisöllisyyden rakentaminen jätetään enemmän sattuman vastuulle ja sitä odotellaan vuosikymmeniä (harmillisen usein turhaan).
 

Andy-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Olen sen sortin 'heimolainen' joka poistaisi kaikki ylimääräisen markkinointipelleilyn välittömästi mikä ohjaa joukkueen tekemisiä tällä hetkellä. Huippu-urheilu ja ylenpalttiset mukahauskattempaukset eivät sovi samalle tarjottimelle. Sihvoselle pisteet avartavasta kirjoituksesta. Toivottavasti joku muukin lukee!
 
Sihvonen on ilmeisesti tosiaan unohtanut esimerkiksi sen kuinka JYPissä pelasi hyökkäysketjullinen Jormakan veljeksiä. Tarjoaa kansalle leipää ja sirkushuveja.

Enpä usko että on unohtanut koska kirjoitti asiasta näin:

Kaikki kolme Jormakan veljestä ovat sen tasoisia pelaajia, että he kykenevät pelaamaan tämän päivän SM-liigassa. Veljesten yhteispeluutus kertoo JYPin päävalmentaja Risto Dufvan loistavasta psykologisesta silmästä. Rohkenen jopa povata, että tästä lähtee JYPin uusi voittoputki. Jääkiekko ei ole niin haudan vakava asia, etteikö pelissä olisi tilaa tällaisille tarinoita ja legendoja tuottavalle vedolle.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Onko näillä sihvosilla ja rantasilla oikeus tuottaa tälläistä paskaa julkisuuteen ilman, että mikään taho voi näihin puuttua?

Sähköinen rikosilmoitus tai JSN:n kanteluohjeet? Tosin etköhän nämä jo tiennytkään. Ottamatta sen enempää kantaa itse tilanteeseen, niin ehkä tämä on jonkilainen opetus Jukureille organisaationa. Sama juttu oli KooKoon kohdalla esim. nousubonusten kanssa eli Mestiksessä lennettiin molemmat vielä aikalailla tutkan alla ja ketään ei kiinnostaneet laajemmin mahdollisesti sattuneet töhöilyt. Liiga-status taasen tuo näkyvyyttä, niin hyvässä kuin pahassakin.
 
Onko näillä sihvosilla ja rantasilla oikeus tuottaa tälläistä paskaa julkisuuteen ilman, että mikään taho voi näihin puuttua? Kaksi itse itseään "lätkäjätkänä" pitävää julkisuuden hahmoa ovat etujoukoissa lyömässä lokaa koko lajin niskaan. Piitulaisen yksi adrealiiniryöpyssä voiton jälkeen päästämä möläytys on lastenleikkiä tämän skeidan rinnalla mitä nämä mätisäkit nettiin suoltavat. Millään muulla keinoin eivät enää ilmeisesti pääse otsikoihin?
Eiväthän he koko lajin niskaan ole lokaa lyömässä, vaan ojentavat Mikkelin jukureita, joka yrittää olla häpeäksi koko lajille. Dufva sentään vielä onnistui pelastamaan vielä jotain mitä nyt valmentajan tontilta pelastettavissa oli, julkisuustempullaan, jossa riisui Piitulaisen varakapteenin natsoista.

Kamerat pois sieltä kopista, idiootit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös